Керуємо, оптимізуємо та запускаємо успішні рекламні кампанії в Google Ads
Ви можете одразу зателефонувати нам або залишити заявку на консультацію.
Проконсультуватися:
Або читайте далі і ви дізнаєтеся, як наші клієнти отримують рекордні результати у продажах за мінімальної вартості кліку, перебуваючи на перших позиціях у рекламі Google Ads.
офіційний сертифікований партнер Google з інтернет-реклами з 2010 року.
StarMarketing – професіонали в Google рекламі!
Наші маркетологи та аналітики відділу інтернет-реклами пройшли сертифікацію в Google Ads та Google Analytics та успішно просувають проекти у нішах з високою конкуренцією на ринках України, Європи та США.
Сертифіковані партнери Google
Вадим
Валерій
Аліна
Анастасія
Євген
Ірина
Подарунок 10000 грн на рекламу у Google Ads для нових клієнтів StarMarketing
Контекстна реклама Google з економією від 20 до 60% вашого бюджету
Запуск Google реклами нашими фахівцями дозволяє заощадити від 20 до 60% рекламного бюджету. Бажаєте дізнатися як ми це робимо? Залишіть заявку на консультацію з нашим фахівцем
Контекстна реклама Google Київ: Ціни 2024 і тарифи за ведення
Скільки коштує послуга управління рекламою GOOGLE ADS
Реклама Google Київ LITE
Вартість управління рекламою
12000
9900 грн
в місяць
ПОПУЛЯРНИЙ
Реклама Google Київ PRO
Вартість управління рекламою
15000
12900 грн
в місяць
Реклама Google Київ EXPERT
Вартість управління рекламою
20000
16900 грн
в місяць
Перехід з традиційного управління Google рекламою на
PPC SMART забезпечив нашим клієнтам
залучення нових клієнтів
збільшення доходів та прибутку
зростання повторних продажів
підвищення впізнаваності бренду
Ми маємо успішний досвід ведення контекстної реклами Google Ads у таких бізнес-нішах:
- Туристичний бізнес та авіаквитки
- Нерухомість
- Меблі та двері
- Юридичні послуги
- Бугалтерські послуги
- Будівельні організації
- Будівельне обладнання
- Житлові комплекси
- Експедирування та вантажоперевезення
- Політичні проекти
- Мобільні телефони та аксесуари
- Побутова техніка
- Салон краси
- Ресторани
- Готелі та готелі
- Спортивні клуби
- Вентиляція та кондиціонери
- Металопластикові вікна
- Текстильна продукція
- Медицина
- Сумки та інша шкіргалантерея
- Покрівельні компанії
- Служби таксі
- і багато інших
Контекстна реклама Google: клієнти StarMarketing
-
Інтернет-магазин дверей та комплектуючих
-
Будівництво та обладнання для басейнів
Чому контекстна реклама Google у StarMarketing настільки ефективна за співвідношенням ціна/якість?
1. Маркетингове дослідження перед запуском реклами
У середньому на ринку близько 74% проектів зазнають збитків у перший місяць реклами.
Як запустити Google рекламу так, щоб ви змогли заробити з 1-го місяця роботи реклами?
Не шкодувати часу на ретельне маркетингове дослідження та розробку ефективної стратегії реклами.
Це запорука успішного старту та відриву від конкурентів.
Маркетингове дослідження складається з:
- Всебічного вивчення вашого бізнесу через бриф, опитування, спілкування, сайт та будь-яку доступну про вас інформацію, що знаходиться в Інтернеті.
- Вивчення ваших офлайн та онлайн конкурентів, їх конкурентних переваг, на які вони роблять акцент у своїх рекламних повідомленнях та на сайті.
- Дослідження їх стратегії реклами Google.
- Визначення конкурентних переваг та вигод, на які будуть робитися ставки в Google рекламі.
Такий ретельний та кропіткий підхід потребує часу і у нас завжди знайдеться цей час для вашого проекту.
Результати такого дослідження є фундаментом розробки ефективної стратегії запуску реклами.
2. Розробка стратегії Google реклами
Якщо Ви знайомі з Google рекламою, то напевно знаєте, як багато можливостей пропонує Google Adwords.
Але що з цими можливостями робити, адже на всі гроші не вистачить?
Google Реклама вміє деякі рекламні можливості в Adwords, які дадуть швидкий результат за короткий час, інші дадуть результат у середньостроковій перспективі, а деякі взагалі будуть збиткові для Вашого бізнесу.
Стратегія таки дозволяє зрозуміти, що Вам слід використовувати, а що ні; які кампанії, в якому порядку та коли запускати.
Стратегія у разі — це чіткий розроблений план дій задля досягнення головної стратегічної мети.
Стратегічна мета визначається на основі зіставлення ваших бізнес-цілей з нашим маркетинговим дослідженням. Внаслідок чого і формується чітка, вимірна та зрозуміла мета з переліком необхідних інструментів та способів реклами.
А план дій є список запланованих за етапами різних типів реклами по всіх ваших товарах і послугах, із зазначенням пріоритетів і зазначенням того, на що не слід розпорошуватися спочатку.
Під кожен ваш товар ми розробимо найоптимальніший ланцюжок рекламних інструментів, щоб результат був посилений ефектом синергії (наприклад, це коли 1 + 1 + 1 = 5).
3. Розумний ремаркетинг
Вже більше місяця Вас переслідує банер з рекламою товару, який давно не потрібен і це Вас дратує?
Така непродумана і настирлива реклама Google викликає роздратування та злість у 90% людей.
Бажаєте цього уникнути? Ремаркетинг має бути розумним!
На кожному з наших проектів ми обов'язково розбиваємо аудиторію ремаркетингу Google на понад 80 списків: за часом, за географією, за джерелом переходу, за категоріями товарів, за досягнутими цілями, за купленими товарами тощо.
Далі вибудовуємо стратегію точкової роботи з кожним зі списків. На кожну аудиторію розробляється конкретне оголошення.
Активний показ банерів необхідний лише у перші 1-3 дні з моменту відвідин сайту, потім кількість щоденних показів необхідно поетапно знижувати.
Все це покращує CTR, підвищує конверсію та суттєво знижує вартість залученого клієнта.
4. Запуск за ключовими словами, що продають
Ваші бюджети менші, ніж у Розетки та Епіцентру? Не витрачайте даремно. Запускайте рекламу в першу чергу за ключовими словами, що продають.
Конверсія за словами, що продають, вище, ніж за звичайними більш ніж на 40%.
Продають називаються ключові слова, які мають у своєму складі слово, що означає явний намір виконати покупку. Наприклад, "купити", "замовлення", "замовити", "доставка", "ціна", "інтернет-магазин", "забронювати" або слова з топонімами міст тощо.
Загальні запити без будь-якої добавки, що продає, частіше є інформаційними, за якими шукають загальну інформацію про товар, але ще не готові його купити.
Тільки досягши максимального прибутку, за словами, слід включати загальні запити.
5. Google реклама з ретельним підбором мінус-слів
Через погану роботу з мінус-словами «в нікуди» йде від 20% до 60% бюджету Google!
Як можна уникнути нецільових кліків у рекламі? Лише ретельно відсіявши їх через списки мінус-слів.
Для кожного проекту ми підбираємо ключові слова ще перед стартом, розбиваємо їх на списки та стежимо, щоб ці списки були додані до кожної кампанії та групи оголошень.
Для багатьох кампаній найпростіше запустити рекламу і за фактом нецільових кліків, додавати ці непотрібні запити до мінус-слів. Початківці або непрофесійні Google фахівці так часто і роблять.
Але за такого підходу клієнт завжди платить за кожен нецільовий клік, а це на початку реклами може перевищувати ½ місячного бюджету!
Ми категорично проти цього. Мінус слова вимагають не менш ретельної роботи, ніж ключові слова.
Наші фахівці ще перед запуском підберуть вам всі можливі мінус-слова. Це заблокує показ реклами за словами, які будуть для вашого бізнесу нецільовими, і дасть щомісячну економію від 20 до 60% бюджету.
6. Google Реклама з використанням снайперських оголошень
У ваших конкурентів великі бюджети, і вам важко з ними конкурувати?
Використовуючи “снайперські” оголошення, Ви можете обійти конкурентів у окремо взятих сегментах за менших бюджетів.
Снайперськими ми називаємо ті оголошення, які б'ють точно на потребу вашої цільової аудиторії.
Для створення таких об'яв слід скласти список вигод та потреб для кожної групи об'яв. Після цього розробити кілька індивідуальних оголошень, в тексті яких будуть міститися найважливіші вигоди і потреби.
Це вимагає в 4 рази більше часу на створення та підготовку реклами, але дає дуже високий CTR та забезпечує низьку вартість кліку через високу релевантність оголошень.
7. Використання всього функціоналу Google Ads
Бажаєте обійти конкурентів та отримувати прибуток з Google реклами?
Стандартних налаштувань конкурентної тематики буде недостатньо. Необхідно використовувати усі можливості.
Для повноцінного вивчення всього функціоналу Ads спеціаліст з Google реклами витрачає більше 2 років. Саме такі фахівці працюватимуть над рекламою.
Вибір правильного часу показу реклами, коригування ставок по днях тижня, підвищення ставок на регіони з високою конверсією, докрутка аудиторії через рекламу в Gmail, окреме управління вартістю конверсії на мобільних пристроях та багато іншого ми будемо застосовувати для зростання ваших продажів та зниження вартості конверсії.
Всі наші фахівці регулярно складають іспити в Google, мають офіційні сертифікати та проходять корпоративне навчання з усіх рекламних та маркетингових нововведень у Google Ads.
З нашими фахівцями ви отримаєте найкращий результат із усіх можливих!
8. Доопрацювання, оптимізація UI/UX сайту та створення посадкових сторінок
Бажаєте отримувати більше клієнтів за тих самих витрат? Оптимізуйте ваш сайт та створіть необхідні посадкові сторінки.
Працюючи з нами, Ви будете регулярно отримувати рекомендації щодо поліпшення посадкових сторінок і створення відсутніх, що допоможе збільшити коефіцієнт конверсії на 30%, 60%, а в деяких проектах і на 145%!
Наші фахівці не тільки експерти в рекламі, але також мають великий досвід у розробці та доопрацюванні сайтів.
Поєднуючи досвід у проектуванні, створенні та подальшій рекламі, ми володіємо унікальною компетенцією, якої немає в інших компаній.
Завдяки цьому ми можемо не тільки дати дуже цінні поради щодо доопрацювання вашого сайту, але також швидко і недорого виконати необхідні зміни. Це дозволить збільшити продаж без будь-якого збільшення бюджету.
9. Зниження вартості кліку
Хочете перебувати на першому місці, а платити за клік менше, ніж ті, хто знаходяться нижче за вас?
Зниження вартості кліка забезпечується за рахунок високого показника якості та показника оптимізації, але не всі знають, як забезпечити високі показники.
Максимальний показник можна отримати лише при релевантному оголошенні, високому очікуваному CTR та якісній цільовій сторінці.
У кожному акаунті ми досягаємо найкращої релевантності за рахунок ретельної сегментації груп оголошень та складанням не менше ніж по 3 оголошення на кожну групу, точковому налаштуванні всіх розширень в оголошеннях для високого CTR, доопрацюванні всіх посадкових сторінок тощо.
Це змушує нас проводити набагато більше роботи, аніж інші компанії. Але в результаті наші клієнти платять у середньому за клік на 20-40% менше.
Що Ви отримаєте, працюючи з StarMarketing?
Доступ до облікового запису в рекламі та в аналітиці
Ми завжди займаємо позицію максимальної відкритості у всіх роботах.
Будучи нашим клієнтом, ви матимете доступ до облікових записів у Google Ads та Google Analytics.
Всі оплати, всі витрати — ви будете бачити повну картину руху всіх ваших грошей, і у вас не буде жодного сумніву в ефективності використаних коштів.
Миттєві зміни до реклами
Закінчився товар? Чи завезли нову продукцію? Потрібно повідомити про нову акцію чи знижку на честь свята?
Будь-які зміни до реклами ми вносимо максимально швидко.
Все що вам потрібно - це відправити інформацію у зручній для вас формі і через кілька хвилин ви зможете побачити внесені до реклами зміни.
Своєчасне повідомлення про закінчення бюджету
Бажаєте уникнути простоювання реклами через несвоєчасне поповнення?
З нами у вас такого не станеться. Автоматичне відстеження щоденних залишків забезпечує своєчасне повідомлення про необхідність поповнення.
Ми будемо повідомляти вас у зручній для вас формі і ваша реклама ніколи не зупинятиметься.
Вимкнення реклами при непрацюючому сайті
Чи не працює хостинг? Ліг сайт? На вас відбулася DDoS-атака?
Як тільки ваш сайт буде недоступний, наші автоматизовані програми одразу відключать всю рекламу до повного відновлення.
Кожна копійка, виділена на контекстну рекламу, буде збережена і витрачена тільки на залучення клієнтів.
Інтерактивні звіти в Google Data Studio / Lucid Studio
Бажаєте отримувати звіти у простій та зручній формі з побудовою всієї вирви продажів, що поєднує всі джерела реклами?
Завдяки новітнім системам аналітики Google Analytics 4 та звітності Google Lucid Studio ви матимете доступ до повних даних про ваші рекламні кампанії у найбільш зручному вигляді як у режимі онлайн, так і у форматі PDF звіту.
Досвід та знання, отримані у великих проектах
Спеціалісти відділу контекстної реклами StarMarketing мають успішний досвід ведення реклами не лише на Україну та країни СНД, а також на Європу, Туреччину, країни Африки та Америку.
Наш досвід і знання дають змогу ефективно вести рекламу як для сайтів з бюджетами в 10000грн, так і з бюджетами понад $100 000.
Рекомендації щодо покращення результатів
Чи не хочете зупинятися на досягнутому? Чи відчуваєте, що можете досягти більшого?
З нашими фахівцями думати про таке не доведеться, тому що ми завжди самі пропонуватимемо вам різні прибуткові можливості для подальшого зростання та розвитку вашого проекту.
Головне встигайте впроваджувати всі наші рекомендації і ви дуже швидко станете лідером у вашому сегменті бізнесу!
Технології, що використовуються в контекстній рекламі Google
Наші публікації на тему: КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА GOOGLE
- Що таке контекстна реклама Google Ads: види, вартість і переваги реклами в Гугл
- Від чого залежить показник якості в контекстній рекламі та як він впливає на вартість кліку
- Податок на рекламу в Україні 2022-2024 в Гугл, Інстаграм, Фейсбук. Хто платить і що робити?
- 10 секретів зниження вартості кліку за рахунок підвищення показника якості
- Google Merchant Center: що це і як з ним працювати
- Контекстно-медійна мережа (КМС) у Google — можливості та стратегії використання
- Що нового в рекламі Google Ads у 2020 році
- Досить годувати Google Ads!
- Мобільна реклама Google AdWords: неочевидні можливості
- Автоматична зміна ставок у Google AdWords залежить від погоди
- Створення облікового запису Google My Business
- Чи варто погоджуватися з Google Adwords під час вибору ставки?
- 14 найважливіших метрик в інтернет-маркетингу
- 11 цілей, про які повинен знати кожен інтернет-маркетолог!
- 3 секрети геотаргетингу в Google Adwords
- 7 питань, які варто поставити агентству контекстної реклами. Посібник для клієнта.
- Секрети Google: що він знає про нас?
- Як навчитися контекстній рекламі з нуля Сповідь SEOшника
Реклама Гугл Ціни (Київ, Україна)
Тариф інтернет-реклами 2024 | Вартість на місяць |
Контекстна реклама Київ Lite | від 9900 грн/місяць |
Контекстна реклама Київ Pro | від 12900 грн/місяць |
Контекстна реклама Київ Експерт | від 16900 грн/місяць |
Вартість реклами Google Ads по регіонах України:
FAQ з реклами в Google
Навіщо замовляти рекламу в Google Ads❓
Скільки коштує реклама мого сайту в Google Ads❓
Загальна вартість вашої рекламної кампанії складається з Гугл бюджету (від 10000грн) і агентської комісії за управління рекламою (від 9900грн до 16900грн).
Для точного прогнозу вартості інтернет-реклами вашого сайту, будь ласка, залиште заявку на нашому сайті
Скільки я отримаю лідів/замовлень під час замовлення реклами в Google❓
⭐Рівня конкуренції у вашій тематиці: чим вища конкуренція, тим дорожча вартість кліку в Google
⭐Поточного стану вашого сайту: якщо ваш сайт недостатньо якісно опрацьований, то ефективність реклами знижується через низький коефіцієнт конверсії сайту
⭐Якості оптимізації рекламної кампанії
Для індивідуального прогнозу лідів/замовлень, будь ласка, залиште заявку на нашому сайті
Чи можна оплачувати витрати на кліки в Google Рекламі в безготівковій формі?
⭐Чим StarMarkering кращий за інших❓
Який порядок дій для початку роботи?
1. Укладання договору на керування вашою рекламою
2. Створюємо рекламну кампанію у кабінеті Google Ads.
3. Узгоджуємо рекламну стратегію з Вами: оголошення, слова, весь креатив і т.д.
4. Ви поповнюєте рекламний обліковий запис Google
5. Запуск рекламної кампанії та отримання нових клієнтів
Строки запуску: від 1 до 10 днів