Таргетована реклама в TikTok: ціна від 24900 грн на місяць. Вартість ТікТок реклами складається з:
  • Вартість управління рекламою в Tik Tok: 14900 грн/місяць
  • Рекламний бюджет у TikTok: 10000 грн/місяць
  • Підсумкова min вартість під ключ: 24900 грн/місяць

Ви можете відразу зателефонувати нам або залишити заявку на просування в TikTok:

Агентство Star Marketing займається настроюванням та веденням реклами в Tik Tok в Україні та за кордоном. TikTok є соцмережею для створення коротких відео. Реклама тут також надається у форматі коротких відео. Це є основним контентом, але при цьому він просувається трохи інакше, ніж звичайний. За допомогою рекламного оголошення можна значно підвищити впізнаваність бренду, збільшити відвідуваність сайту та залучити багато нових клієнтів.

Запишіться на консультацію прямо зараз і вам дадуть відповідь на ваше запитання у зручний для вас час!

Заповніть заявку на консультацію:

Помилка: Контактна форма не знайдена.

  • Туристичний бізнес та авіаквитки
  • Нерухомість
  • Меблі та двері
  • Юридичні послуги
  • Бугалтерські послуги
  • Будівельні організації
  • Будівельне обладнання
  • Житлові комплекси
  • Експедирування та вантажоперевезення
  • Політичні проекти
  • Мобільні телефони та аксесуари
  • Побутова техніка
  • Салон краси
  • Ресторани
  • Готелі та готелі
  • Спортивні клуби
  • Вентиляція та кондиціонери
  • Металопластикові вікна
  • Текстильна продукція
  • Медицина
  • Сумки та інша шкіргалантерея
  • Покрівельні компанії
  • Служби таксі
  • і багато інших

Вартість таргетованої реклами в TikTok Ads: від 24900 грн/місяць

Бажаєте дізнатися точну вартість реклами в Tik Tok Ads?

Заповніть заявку на вартість:

Помилка: Контактна форма не знайдена.

Реклама у Tik Tok у Києві

Як і в інших містах світу, реклама в ТікТок доступна для розміщення через рекламну платформу самого додатка. Для цього необхідно створити обліковий запис у системі рекламодавця TikTok Ads і вибрати формат реклами, який найбільше підходить для вашого бренду та цільової аудиторії. Деякі з доступних форматів реклами в TikTok включають:
  • Рекламні відео: відображаються між контентом користувачів, мають тривалість до 60 секунд і можуть містити посилання на сайти або програми.
  • Реклама бренд-акаунтів: дозволяє рекламодавцям створити сторінку свого бренду в ТікТоці та розміщувати на ній контент, який буде видно передплатникам.
  • Брендовані фільтри: дозволяють користувачам використовувати фільтри, які містять логотип або іншу інформацію про бренд.
  • Топ-відео: рекламодавці можуть сплатити за розміщення свого відео на головній сторінці програми в розділі «Топ».
Вартість реклами в TikTok залежить від багатьох факторів, включаючи формат реклами, обрану аудиторію, регіон, де буде розміщена реклама, і т. д. Для отримання більш докладної інформації та допомоги в розробці рекламної кампанії на TikTok, ви можете звернутися до рекламному агентству, що спеціалізується на соціальних мережах, або до самого TikTok.

Для кого підійде реклама в Tik Tok

Є кілька нюансів для підключення реклами, що таргетується, в Тік Ток. Створити обліковий запис за допомогою ручного моделювання. Для цього представник майданчика зв'яжеться із клієнтом. Винятком є такі країни, як Індія, Японія, Тайвань, Малайзія, Індонезія, В'єтнам, Таїланд. Існують деякі обмеження для показу реклами. Якщо фірма розташовується у певній країні, то показ реклами може поширяться певні країни. Цей список можна переглянути у довідці ТікТока. Але найкраще створити обліковий запис і дочекатися зв'язку з представником, з яким можна обговорити це питання. Замовити таргетовану рекламу в Tik Tok можна на сайті (Україна: Київ, Одеса, Харків, Дніпро, Запоріжжя, Львів).

Для якого бізнесу підійде реклама в Тік Токе

Статистика Тікток характеризується позитивною динамікою, тому такий канал трафіку стане відмінним варіантом. Але важливо враховувати, що аудиторія майданчика молода. Загалом аудиторію залежно від віку можна поділити так:
  • 27% становлять люди віком 13-17 років;
  • 42% користувачів віком 18-24;
  • 16% складають люди у віковому діапазоні 25-34.
Це передбачає певні обмеження. Наприклад, якщо бізнес пов'язаний з нерухомістю та страховкою варто підібрати інший канал. Але якщо це товари для підлітків, то ТікТок буде ідеальним майданчиком. Звичайно ж аудиторія не складається з одних школярів, але деякі функції дозволяють створити націлення щодо демографічних параметрів.

Різновиди та формати реклами TikTok

Рекламу в ТікТок можна запустити за допомогою спеціальної програми. Це TikTok Ads Manager. Цей менеджер дозволяє налаштувати рекламу для самої програми, програм новин, Pangle. Цей формат дозволяє створити відео та графічні рекламні ролики. Вони також можуть бути прямокутними чи квадратними. За допомогою менеджера можна створювати оголошення, челенджі, брендові ефекти та інше. Якщо користувач ще не знайомий з ТікТок, то потрібно поцікавитися постами в стрічці, популярними хештегами, цікавим контентом. Контент на цьому майданчику нативний, тому найкраще створювати формат. Зробити замовлення на налаштування реклами Тік Ток в Україні можна на сайті агентства.

З чого необхідно почати рекламу в ТікТок

Щоб отримати доступ до рекламного кабінету, потрібно зайти на TikTok for Business. Потім варто натиснути на створення реклами. У розділі Панель можна буде побачити всю актуальну інформацію про налаштовані рекламні компанії. Є також спеціальна бібліотека, де можна знайти інформацію про події, пікселі, конверсії, креативи. На початковому етапі налаштувань визначають мету реклами. За допомогою просування у програмі можна значно збільшити кількість переглядів, збільшити кількість налаштувань програми, прив'язати свій трафік на інші платформи, підвищити своє охоплення. Для запуску націлювання варто створити рекламний кабінет. При створенні профілю важливо відзначити Business. Залежно від держави різниться валюта та податкові платежі. Потім заповнюється базова форма. Код реєстрації підтверджується за допомогою пошти або телефонного номера. Коли реєстрація завершилася, варто відвідати рекламний кабінет, де вибрати Кампанії та Створити. Тут обирають мету кампанії, задають бюджет. Далі можна налаштувати групи об'яв. Налаштування вибору місць для публікації реклами. Окрім демографії та інтересів можна налаштувати ідентифікатори IDFA та GAID, визначити залучених користувачів, активну аудиторію, відвідувачів сайту. Замовити послуги з налаштування реклами в Tik Tok можна на сайті.

    Заповніть заявку на послуги

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Що вас цікавить насамперед?

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Anastasya
    Account Manager