У 2020 році Google Ads запустив кілька важливих оновлень, що розширюють можливості для успішних рекламних кампаній. Ми вирішили розповісти про них докладніше у нашому огляді.
Професійне ведення та настроювання контекстної реклами можна замовити у спеціалістів Star Marketing.
Gallery Ads для mobile-пошуку
Це зручна галерея рекламних оголошень з картинками. Ефективний тандем пошукового контенту та інтерактивності. Галерея включає 4-8 ілюстрації, до кожної з яких можна дописати заголовок, що чіпляє, додати унікальний текст.
Реклама такого формату показується у мобільному. Галерею можна гортати вгору-вниз, праворуч-ліворуч. Насамкінець є заклик до активної дії – перейти на сайт. Формат Gallery Ads доступний російською та ще 10 мовами світу.
У чому переваги та особливості використання Gallery Ads:
- Розміщення виконується за ключовими фразами та з можливостями націлення
- Галереї створюються в пошукових кампаніях, що вже діють, і показуються на першій позиції
- Після перегляду картинок користувачі можуть легко перейти на сайт в один клік
- Рекламодавцю потрібно платити лише за перегляд 3-х картинок або за перехід на сайт
Як картинки для Gallery Ads рекомендуємо вибирати зображення, які вигідно демонструють продукт або відображають діяльність компанії.
З'явилася нова мета New Customer Acquisition
Google Ads у 2020 році тестує нову мету для торгових смарт-кампаній - "Залучення нових клієнтів". Головне завдання – оптимізувати рекламні кампанії. Вона підходить для бізнесу, який передбачає довгострокову співпрацю після першого контакту з клієнтом: нерухомість, банки, продаж автомобілів, побутова техніка.
Важливо! При налаштуванні необхідно розрахувати вартість залучення нового клієнта та оптимальний час, через який клієнт знову стає «новим».
Аудиторні націлення на пошуку
Цю новинку Google Ads запустив ще наприкінці минулого року, але якщо ви ще не встигли її випробувати та оцінити, розповідаємо. Нові націлювання на пошуку – такі ж аудиторії, які були доступні для розумних кампаній у КМС Google раніше:
- Інтереси. Дозволяють формувати попит на товар, працюючи з ЦА на старті вирви продажів
- "Теплі" покупці. Охоплюють тих, хто активно розглядає придбання товару
- Сезонні сегменти. Підходять для демонстрації пропозицій, присвячених святам – Різдво, 14 Лютого, 8 Березня, Чорна п'ятниця, або до подій – підготовка до школи, до дачного сезону тощо.
Групи користувачів можна поєднувати за заданими ознаками, наприклад, студенти, підприємці, батьки новонароджених, власники приватних будинків тощо.
Зникла реклама з дитячого контенту
На початку січня 2020 року YouTube прибрав із дитячого контенту «дзвіночки» та таргетовану рекламу, відключив коментарі. Причиною такого рішення відеохостингу став закон Сполучених Штатів, який забороняє збирати особисті дані користувачів, які не досягли повноліття.
Цю новину ми віднесли до розряду добрих, оскільки дитячі майданчики і так відключалися для більшості тематик.
Нове розширення для генерації лідів
Google додав розширення для генерації заявок у пошуковій рекламі на мобільних пристроях. Тепер, коли користувач заходить у власний обліковий запис, він може натиснути на нове розширення і в формі, що з'явилася, залишити свої контакти. Все швидко і просто – потрібно лише додати дані та надіслати свою заявку рекламодавцю.
Як використати нове розширення? Дотримуйтесь наших рекомендацій:
- Напишіть назву компанії, яскравий заголовок, детальний опис пропозиції
- Підберіть зображення фону формату 1200×628
- Передбачте час для відповіді на дзвінки (запитання, які вирішувалися на сайті, будуть закриватися телефоном)
- Намагайтеся своєчасно забирати дані -Гугл зберігає інформацію про лідів 30 діб
У розширення є деякі обмеження:
- Форма для збору лідів відображається тільки на mobile-пристроях та виключно у пошуковій рекламі
- Розширення створюється лише на рівні кампанії, на рівні облікового запису використовувати його неможливо
- Новинкою можуть скористатися далеко не всі тематики (наприклад, для медицини воно недоступне)
Розширення корисне Інтернет-торгівлі для збирання email та мобільних номерів.
Комбіновані аудиторні націлення
Це нововведення дозволило налаштовувати націлення на різні групи користувачів, які можуть бути потенційними покупцями ваших товарів та послуг. Такі комбінації дозволяють обмежити ЦА шляхом поєднання кількох аудиторних груп – за допомогою опцій І, АБО, НЕ.
Важливо! Якщо ви створите комбіновану ЦА, її можна використовувати у кількох рекламних кампаніях.
З'явився симулятор бюджету
Симулятор допомагає проаналізувати ефективність використання бюджету, а саме як зменшення/збільшення бюджету впливає на ефективність рекламної кампанії. Його використання найбільш виправдане для стратегій «Максимум конверсій» та «Максимум кліків».
Верифікація рекламодавців у Google
У планах Google провести верифікацію всіх, хто хоче закуповувати рекламу у пошуковій системі. Рекламодавців зобов'яжуть надати папери, що засвідчують особу, документацію про реєстрацію компанії, інформацію, що підтверджує країну, де вони працюють. Завдяки такій перевірці вже влітку користувачі бачитимуть всю інфу про рекламодавця, лише натиснувши на оголошення.
Визначення швидкозростаючих категорій у роздробі
Google пропонує скористатися новим інструментом, який відстежує товарні категорії зі зростаючим попитом. Він безкоштовний і поки що відображає тренди лише західних країн. Інструмент показує швидкозростаючі категорії товарів та послуг у пошуку Google, які пошукові запити пов'язані з ними і де саме є зростання попиту.
Тепер ви знаєте новинки Google Ads в 2020 році, а якщо хочете отримувати більше корисних матеріалів і кейсів, підписуйтесь.