Бажаєте отримати місце на «онлайн-вітрині»? Коли користувачі вводять у пошуку Google назву товару, вони бачать продукцію магазинів із фотографіями та цінами. Натиснувши на оголошення, вони потрапляють на сторінку продукту в торговій точці і відразу можуть оформити замовлення. Така реклама доступна завдяки спеціальній платформі.
Що таке Google Merchant Center
На цьому ресурсі є відомості про різну продукцію. Звідти вони потрапляють у торгові послуги реклами. В систему можна вносити позиції магазинів, що працюють онлайн або лише офлайн.
Цей ресурс має такі переваги:
- Товари, занесені до системи, автоматично потрапляють на пошукову сторінку;
- Реклама містить всю інформацію про продукцію та виглядають привабливо для клієнтів. Сервіс сам формує оголошення, підбирає ключові слова, створює тексти, вставляє зображення та ціни. Дані беруться з каталогу платформи;
- Програма налаштовує те, як показуватиметься реклама. Одному клієнту може демонструватися кілька продуктів із одного інтернет-магазину;
- Покази також використовуються як ремаркетинг. Оголошенням можна нагадати себе тим, хто вже цікавився продукцією магазину, але з якихось причин не зробив покупку;
- Така реклама робить бренд упізнаваним;
- Власник облікового запису може налаштовувати покази, змінювати або доповнювати інформацію про продукцію. Якщо позиції немає складі, може тимчасово зупинити її рекламу, і коли вона з'явиться, відновити демонстрацію;
- Для націлювання сервіс використовує вже внесені дані, тому потрібно повторно створювати список товарів та його описи.
Використання платформи безкоштовно. Кошти з рахунку знімаються після запуску рекламної кампанії за натискання на оголошення.
Створення облікового запису в Google Shopping
Замовити професійне налаштування та ведення Google Merchant Center можна у спеціалістів Star Marketing.
Для того, щоб зареєструватися в системі, знадобиться обліковий запис Google. Через нього можна перейти на сторінку реєстрації в Google Merchant Center. Потім слід заповнити запропоновані поля:
Інформація про компанію:
- Країна, у якій зареєстровано бізнес.
- Назва організації, бренду чи магазину. Користувачі бачитимуть його у рекламі.
- URL-сайту, якщо він використовується.
Місця, де клієнти зможуть робити покупки. Вони будуть вказані в оголошенні. Є такі варіанти:
- Інтернет-магазин – натиснувши на посилання, користувач перейде на сайт.
- Google як місце реклами та покупки. Користувачі зможуть зробити покупку там, і на сайті торгової точки.
- Магазин, розташований за певною адресою. Клієнт відвідує його особисто, щоб забрати покупку. Також він може замовити доставку, зателефонувавши, якщо компанія не має веб-ресурсу.
Підтвердити права власника сайту Найпростіші способи пройти верифікацію через Google Analytics або скористатися Google Search Console.
Налаштування об'яв. Можна вказати скільки коштуватиме доставка в залежності від суми замовлення та інших показників.
Можна зв'язати Google Merchant Center та Google Ads. Якщо облікові записи зареєстровані на одну електронну пошту, інтеграція відбудеться автоматично. Це потрібно для того, щоб використати одночасно можливості кількох ресурсів. Завдяки цьому реклама буде більш інформативною для клієнтів. Вони відразу отримують уявлення про запропонований продукт.
Як працювати з сервісом «Гугл Покупки»
На основній сторінці платформи відображаються відомості про рекламні кампанії, фіди та нові події.
Довідка: фід – це файл або документ з інформацією про товар. З нього система бере дані реклами.
В основній робочій області кілька розділів:
- Товари. Є список усіх позицій зі статистикою, інструменти для створення фідів та роботи з ними, діагностика помилок. Система показує, в які фіди потрібно внести зміни для того, щоб показувати рекламу більшій кількості людей і підказує, що потрібно зробити.
- Налаштування. Тут можна зробити обліковий запис доступним для інших користувачів, вказавши їх електронні адреси, зв'язати його з іншими платформами, активувати автоматичне оновлення даних про товари відповідно до змін в інтернет-магазині та ін.
- Інструменти для зміни відомостей про доставку або повернення продукції, даних про компанію та налаштування фідів.
Створення фідів
Новий файл створюють у розділі "Товари", у вкладці "Фіди". Потрібно натиснути "+" та заповнити запропоновані пункти. При цьому слід враховувати, що назва фіда має відповідати імені файлу.
Спосіб введення залежить від того, де зберігається файл:
- "за розкладом через https" - якщо він розташований на сайті зі стабільним сервером;
- "в ручному режимі" - можна завантажувати його з жорсткого диска комп'ютера;
- з Google Таблиць – тоді при змінах у вихіднику дані автоматично виправлятимуться у фіді;
- через Content API.
Назва файлу має відповідати пошуковим запитам. Планувальник ключових слів допомагає дізнатися, які слова користувачі вводять найчастіше. Ті з них, що більше відповідають запитам, ставлять на початку назви, щоб їх було видно в рекламі.
Налаштування фідів дозволяє:
- Активувати та відключати позиції;
- вказувати описи до продуктів;
- Налаштувати націлення на мову або місцезнаходження.
Увага! На сервісі заборонено розміщувати рекламу транспорту, фінансових продуктів, послуг та нерухомості. Більше інформації про це можна знайти у «Довідка».
Якщо серед позицій у магазині є продукція для дорослих, слід повідомити про це у відповідному пункті при створенні облікового запису.
Така «онлайн-вітрина» від Google Merchant Center є привабливою для покупців, тому що товари та основні відомості про них видно відразу, не доводиться довго шукати їх на сайті магазину. Якщо оптимізувати фіди, проводити тестування дизайну та способів показу, можна отримати максимальний результат такого просування в Інтернеті.