Шукаєте якій компанії довірити налаштування реклами в LinkedIn?
У 2020 році мережа LinkedIn налічувала 310 мільйонів активних користувачів. Ця цифра зростає з кожним днем. Соціальна мережа допомагає шукати партнерів для проектів, спілкуватися з колегами та обмінюватися досвідом.
Агентство стратегічного інтернет-маркетингу StarMarketing – успішно просуваємо інтернет-проекти в висококонкурентних нішах України, Європи і США з 2009 року!
Отримайте безкоштовну консультацію по рекламі в ЛінкедІн
Запишіться на консультацію прямо зараз і вам дадуть відповідь на ваше запитання у зручний для вас час!
Сфери діяльності, де у нас є успішний досвід таргетированной реклами в інтернет (TikTok, Facebook, Instagram, Google, Youtube, LinkedIn)
- Туристичний бізнес і авіаквитки
- Нерухомість
- Меблі та двері
- Юридичні послуги
- Бухгалтерські послуги
- Будівельні організації
- Будівельне обладнання
- Житлові комплекси
- Експедирування та вантажоперевезення
- Політичні проекти
- Мобільні телефони та аксесуари
- Побутова техніка
- Салони краси
- Ресторани
- Готелі та агенції
- Спортивні клуби
- Вентиляція та кондиціонери
- Металопластикові вікна
- Текстильна продукція
- Медицина
- Сумки та інша шкіргалантерея
- Покрівельні компанії
- Служби таксі
- і багато інших
Вартість таргетированной реклами в Лінкед Ін: от 14900 грн/місяць
Мінімальний бюджет для запуску РК від 32000грн. Хочете дізнатися точну вартість реклами в Linked In Ads?
Статистика LinkedIn в Україні
- 5 мільйонів зареєстрованих користувачів.
- 21 & nbsp; 908 компаній мають сторінку в LinkedIn.
- 3 місце за рівнем зростання в Європі.
- 786 постів від українських користувачів щодня.
Активна аудиторія робить згідним запуск реклами в Лінкедіне.
Види реклами в Лінкедіне
Соціальна мережа пропонує банерну, динамічну рекламу. Також ефективні спонсоровані оголошення. Їх бачимо в стрічці новин. LinkedIn дозволяє створювати до 15 варіантів оголошення однакового змісту.
За форматам:
- Тексти. Складаються з заголовка, опису і посилання.
- Промо-пост. Це запис в стрічці.
- Карусель для декількох продуктів.
- Відеореклама тривалістю від 15 секунд до 1 хвилини.
- Реклама вакантних місць.
Цілі рекламних кампаній в LinkedIn
Мета реклами в LinkedIn відповідає 3 рівнями маркетингової воронки: поінформованість про компанію, перегляд і конверсія.
LinkedIn пропонує 7 цілей для маркетингу:
- Поінформованість про бренд. Реклама розповідає максимальному числу людей про діяльність компанії, послуги, що надаються і продукт. Схожа на рекламу в Фейсбуці або Інстаграме.
- Зростання відвідувань сайту. Таргетовану рекламу побачать користувачі, які найімовірніше перейдуть на сайт за оголошенням. Це додаткова можливість взаємодії з аудиторією.
- Залучення. Реклама стимулює зростання дій з контентом вашої компанії: лайки, підписки і коментарі.
- Перегляд відеореклами. Тут мета розкрутки – максимальний показ відео цільової аудиторії для ефективної взаємодії.
- Залучення лидов. Форма для зростання лидов заповнюється даними з профілю користувача на LinkedIn. Це відбувається автоматично.
- Веб-конверсії. Реклама збільшує число переходів на сайт вашої компанії і стимулюють виконувати цільові дії: замовлення послуги, товару, перегляд актуальної інформації про бренд і т.д.
- Заявки на робоче місце. Таргетована реклама в LinkedIn охоплює користувачів, які шукають роботу за певною спеціальністю.
Плюси просування в LinkedIn
- Продумана система для установки контактів. Мережа використовують для просування бізнесу, пошуку партнерів і співробітників. LinkedIn постійно пропонує фахівцям вакансії і повідомляє про те, що потенційні колеги заходили на профіль.
- Високий рівень довіри. В Україні Лінкедін користується високою авторитетністю. Цьому є два пояснення: соціальна мережа заточена на бізнес спілкування і аудиторія зосереджена на корисному контенті.
- А ось варіативність таргетированной реклами в LinkedIn. Розкрутка налаштовується за багатьма критеріями (географія, зайнятість, лайфстайл). Це допомагає компанії потрапляти в інфополе потенційних клієнтів, співробітників і партнерів.
Що дає реклама в LinkedIn?
Рекламна кампанія залучає потенційних співробітників і партнерів по бізнесу. Також таргетована реклама в LinkedIn дозволяє набрати аудиторію, яка буде в курсі новин і івентів від компаній. Як результат: збільшення впізнаваності на ринку, зростання продажів і залучення нової активної аудиторії.
Грамотно вибудувана рекламна компанія в соціальній мережі формує позитивний імідж і авторитет компанії.
Чи потрібна моїй компанії розкрутка в ЛінкедІне?
Якщо у вас великий бізнес з тривалим життєвим циклом клієнта, то на 100% – так. В2В бізнес потребує реклами хоча б тому, що постійно є необхідність шукати партнерів і постачальників. За допомогою розкрутки це завдання спрощується.
Для власників компаній з високим середнім чеком на послуги реклама в LinkedIn стане додатковою можливістю привернути покупців.
Як замовити таргетовану рекламу в ЛікендІн?
Команда StarMarketing надає послуги настройки реклами в мережі LinkedIn.
Працюємо в кілька етапів:
- Аналіз ЦА.
- Створення та грамотне наповнення записів клієнтів.
- Вибір формату реклами.
- Налаштування списків ЦА.
- Робота з ціною і типом реклами.
- Створення оголошення.
- Запуск реклами в мережі.
- Моніторинг результатів.
Нам довіряють компанії зі сфери туризму, нерухомості, будівництва, медицини і ресторанно-готельної галузі.
Хочете просуватися в LinkedIn, але не знаєте, як почати? Замовляйте послуги на сайті StarMarketing!
- 12 років досвіду в просуванні.
- 5 співробітників в SMM- відділі.
- Відкрита статистика по кожному проекту.
- Нам довіряють компанії на українському і міжнародному ринку.
- Доступна ціна на послуги запуску реклами в LinkedIn.