🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Покупець залишив товар у кошику та залишив сайт? Потрібно познайомити аудиторію з брендом і зробити його впізнаваним чи запропонувати товар тим, хто поки що їм не цікавиться? У таких ситуаціях користуються рекламою в Контекстно-медійна мережа Google.

Довідка: Контекстно-медійна мережа Google (КМС) ще називають GDN – Google Display Network.

Можливості КМС

КМС відрізняється від PPC та інших видів Інтернет просування тим, що реклама демонструються не у відповідь на пошукові запити. Місця для оголошень не знаходяться на сторінках Google і не залежать від алгоритмів ранжування.

Покази проводяться на тих веб-ресурсах, де знаходяться користувачі: блоги, сайти, канали YouTube і т.д. При цьому вони не шукають певного продукту і можуть переглядати контент на будь-яку тему. Можливо, користувачі нещодавно цікавилися продуктом або читають про те, що з ним пов'язано. У різних випадках Google показує оголошення відповідно до інтересів користувачів, судячи з їхніх дій у Мережі.

Цей вид реклами використовується для таких завдань:

  • Знайомство цільової аудиторії із своїм продуктом.
  • Просування бренду, формування його позитивної репутації та популярності.
  • Ремаркетинг – продаж товарів та послуг тим, хто не завершив угоду. Близько 72 % всіх візків в Інтернеті залишено. Тільки 8 % клієнтів повертаються в інтернет-магазин, щоб здійснити оплату за товари, які вони обрали. (Дослідження MarketingSherpa). Покупець не може визначитись із вибором магазину? Можна нагадати йому себе, коли він переглядає веб-ресурс конкурента, розмістивши рекламу свого бренду, інтернет-магазину чи продукту.
  • Продаж товарів та послуг, супутніх тим, які клієнт вже придбав. Якщо купив смартфон, можна пропонувати йому аксесуари для мобільних гаджетів.

Налаштування реклами у КМС

Цей сервіс дозволяє детально опрацювати саме оголошення, аудиторію та місця розміщення.

Можна створити рекламний креатив, який приверне увагу та спонукає до цільової дії.

Розміщення

Кому показуватиметься реклама залежить від того, які критерії демонстрації вказані. Система може автоматично вибирати, на яких веб-ресурсах показувати оголошення, залежно від зазначених ключових слів.

Є можливість вибрати вручну сайти, канали, програми та відео, де буде показано оголошення. Нею можна скористатися, якщо звички та інтереси цільової аудиторії добре відомі.

Таргетинг

Цей показник допомагає настроїти оголошення під особливості потенційних клієнтів. В автоматичному режимі всі види націлювання орієнтовані більше на англомовну аудиторію. Якщо працювати з ними вручну, вдасться правильно налаштувати їх для своїх завдань. Націлювання має такі критерії:

  • Демографія - стать, вік, чи є у користувача діти та ін. Це впливає на те, в якому вигляді краще піднести рекламу: текст, відео, зображення та на її зміст та стиль оформлення.
  • Геолокація – місцезнаходження людини.
  • Те, на якому етапі вирви продажів знаходиться користувач. Оголошення можуть показуватись тим, хто залишив товар у кошику, заповнив лід-форму або широку аудиторію, яку може зацікавити реклама.
  • Тип електронні пристрої. Люди шукають інформацію про товари і купують їх, користуючись мобільними гаджетами, так і стаціонарними комп'ютерами, тому важливо охопити всі варіанти показів.
  • Інтереси. Орієнтуючись на користувачів, які шукають певні теми, товари чи послуги, варто застосовувати добір за ключовими словами. «Користувачська аудиторія» за інтересами в автоматичному режимі ефективніша для іноземних проектів.
  • Можна відразу вимкнути показ у мобільних додатках та іграх. Вони не дають високої конверсії, якщо реклама безпосередньо з ними не пов'язана.

Важливо! При налаштуванні націлювання не варто робити занадто багато обмежень, інакше це звузить охоплення.

Стратегії використання КМС

Для того, щоб така реклама давала результат, потрібно ретельно підійти до її настроювання:

  1. Продумати цілі: конкретні дії користувачів, знайомство цільової аудиторії з новим брендом, підвищення активності на сайті та ін. До кожної мети можна розробити окрему кампанію. Іноді для певного товару чи групи знадобиться окремий націлення, рекламний креатив та підбір сторінок для показів.
  2. Залежно від завдань, можна використовувати різні інструменти КМС. Часто задіюються не всі види реклами одночасно, а запускаються такими етапами:
    • Створення оголошення. Багатофункціональний конструктор адаптивного формату дозволяє використовувати різні види дизайну, способи розташування текстового вмісту та інших рекламних елементів. Для тих варіантів, на які більший відгук, оформляються графічні банери під різні методи показу.
    • Вибір форматів реклами. Можна використовувати всі відповідні види і з них вибрати найефективніші на підставі статистики.
    • Налаштування Таргетингу: ремаркетинг, підбір аудиторії за ключовими словами та темами; за ключовими словами до контенту, DSK та тем; вибір місць розміщення вручну.
    • Аналітика використовує Google Analytics для вивчення поведінки користувачів у відповідь на кампанії. Вона допоможе дізнатися, які оголошення дають велику конверсію, чи збільшилася аудиторія і відповідне зростання продажів і цільових дій. Чи зросла кількість локальних конверсій на різних етапах вирви продажів?
    • Використовувати ОКМС. Це вид реклами, оптимізованого пошуку майданчиків, релевантних ключовим словам, пов'язані з короткочасними інтересами користувачів. Застосовується у сферах з високою конкуренцією за товаром із широким попитом.

Як і з будь-яким набором інструментів та можливостей, з Контекстно-медійною мережею потрібно працювати: пробувати різні рекламні проекти та варіанти фільтрів, націлення, відстежувати результативність кампаній. Якщо налаштувати рекламу правильно, вона охопить аудиторію, яка зацікавиться пропозицією, і конверсія зросте.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська