🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Існують питання, які необхідно задати рекламному агентству. Що ще важливіше, щоб передбачувані виконавці надали вселяючі впевненість, розумні та проникливі відповіді на такі питання. Нижче наведено питання, які варто поставити агентству контекстної реклами та професійні відповіді на них.Рекламна кампанія в Google AdWords

  1. Чи можете ви пояснити, як буде здійснюватися підбір ключових слів?

    Зміст хорошої відповіді: Великі списки ключових слів сайту (хв 1500 - 2000 слів); використання різних типів відповідності та кількох інструментів підбору ключових слів, виключення мінус-слів, щоб усунути непотрібний трафік, використання ключових слів із коротким та довгим хвостом, релевантних для різних аудиторій.

  2. Як ви будете вести роботу з раніше існуючим обліковим записом?

    Зміст хорошої відповіді: Вміння виконати аналіз даних, зробити висновки та адаптувати обліковий запис ще до запуску. Також слід згадати про збереження цілісності історичних даних облікового запису та робити висновки про попередню роботу облікового запису на цій основі для подальших дій.Робота з раніше існуючим рекламним акаунтом

  3. Як ви вимірюєте успішність кампанії?

    Зміст хорошої відповіді: точні критерії: зниження ціни за клік, CTR (ставлення числа кліків до показів), позиції оголошень, зменшення надмірної ціни за клік і за конверсію, відстеження як ключових слів, так і оголошень, моніторинг показника відмов та коефіцієнта конверсії ключових слів та сторінок.

  4. Ви можете працювати з обліковими записами з кількома цілями?

    Зміст хорошої відповіді: Вміння добре працювати як з аналітикою всередині облікового запису, так і з програмами звітності та аналітики (наприклад, Google Analytics), постійне відстеження продажів, доходів, коефіцієнта конверсії, URL-адрес з позначкою, вирви конверсії в Google Analytics.

  5. Опишіть свій досвід роботи з Landing Page оптимізації?

    Зміст хорошої відповіді: Розуміння передових творчих практик, досвід роботи із розробкою сайту. Агентство має вітати залучення та відкрито надавати рекомендації у всіх аспектах оптимізації. Landing Page, зазвичай практикується A\B тестування.

  6. Як ви зазвичай зменшуєте зайві витрати?

    Зміст відповіді: Агентство знає, що збільшення рекламного бюджету перестав бути єдиним способом збільшення продажів. Зокрема потрібно обговорити стратегію покращення якості ключових слів, використовувати мінус-слова, щоб відсіяти непотрібний трафік, аналіз історичних даних для зменшення непродуктивності витрат, використання даних про час та демографічні параметри націлення.

  7. Як ви працюватимете з моїми конкурентами?

    Зміст хорошої відповіді: прозора, підготовлена, і компетентна відповідь, яка ілюструє досвід і знання і включає деталі щодо попередніх клієнтських успіхів. Є ціла низка інструментів аналізу конкуренції, доступних для моніторингу нових та/або існуючих конкурентів (тобто аналіз конкуренції в AdWords, SpyFu або в іншому аналогічному інтерфейсі тощо). Що ще важливіше, агентство повинне пояснити, як вони обробляють інформацію про конкурентів для підвищення продуктивності на конкретному обліковому записі, тому що дослідження нічого не означає без ефективної реалізації.Контекстна реклама - моментальне зростання попиту


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська