🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Ця стаття написана ведучим SEO-фахівцем LunaMetrics Крісом Велла, розповість про те, як уникнути помилок новачкові і з чого в принципі варто почати у вивченні PPC. Якщо ви не вирішувалися, але хочете спробувати себе в контекстній рекламі, рекомендації вам знадобляться:  

На початку моєї професійної кар'єри я вперто вважав себе виключно SEOшником і мене ніколи, навіть у вільний час, не відвідувала думка вивчити PPC. Минув час, і мене попросили "підхалтурити" за допомогою контекстної реклами сайту. Мене відразу ж накрив з головою складний інтерфейс користувача, у якого стільки елементів, що можна зависнути на кілька днів.

Зараз я вже виразно бачу недоліки у своєму підході. Я намагався перестрибнути через свою голову, відразу ж перейти до складного і зрозуміти це, тикаючи на все поспіль, що, природно, було неефективною тратою часу. Саме тоді прийшло розуміння – PPC потрібно вивчати з нуля.

Мої знання (планування, створення, керування кампаніями) були отримані завдяки власному обліковому запису AdWords. І ось ті самі вистраждані одкровення:

  1. Створіть план

    Легко захопитися створенням свого власного облікового запису. Ви можете відчути, як вас одразу засмоктує. Не створюйте обліковий запис відразу.У PPC не варто припиняти розвиток

    Спочатку візьміть листок та ручку. Запишіть найвищі цілі, яких ви хочете досягти, може, цей листок стане для вас світлом у темному царстві.

    Потім зобразіть пропоновану структуру облікового запису. Як ви будете формувати свої кампанії та групи оголошень, а також ключові слова?

    Так можна почати з невеликим списком ключових слів, тим більше такий план потрібен, якщо бюджет великий. Ви можете розглянути купу ідей, перш ніж ви знайдете правильний макет нового облікового запису. Важливо мати на увазі, що бюджетування та націлення знову ж таки потрібно продумати в цій фазі планування.

  2. Спрощуйте

    Простота допоможе вам, вашим колегам та всім, хто керуватиме кампанією в майбутньому. Під час планування домовтеся про ясну та коротку назву для вашого облікового запису. Не персоналізуйте назву кампанії. Придумайте очевидну, але осмислену назву. Наприклад, якщо у вас кампанія з продажу футболок, не називайте її "фт", тому що зрозумієте тільки ви. Назвіть її "футболки", це зрозуміють усі!

    При прийнятті рішення, як структурувати свій обліковий запис, почніть також із простого. Не бачу необхідності створювати нову кампанію для кожного ключового слова, це пригнічує та знижує ефективність керування обліковим записом.

    Пам'ятайте, що ви завжди можете видалити ключові слова та групи оголошень пізніше. Більшість налаштувань не є постійними. Зберігаючи простоту вигляду вашого облікового запису, ви зможете швидко вловити тонкощі PPC. У будь-якому випадку ви завжди встигнете перетворити свій обліковий запис на великий.

    "Істина завжди повинна полягати в простоті" - писав Ісаак Ньютон.

  3. Не припиняйте розвиватися

    Після того як ви успішно спланували і побудували аккаунт, прийде почуття виконаного обов'язку, що задовольняє. Вам захочеться натиснути "Увімкнути" і більше ніколи не дивитися на обліковий запис. Але ви повинні розвивати обліковий запис, досліджуючи незліченні налаштування.

    У цей момент ви лише засіяли поле. Незабаром поле почне рости, і якщо ви не будете піклуватися про нього, воно зжере весь ваш бюджет дуже швидко.

    Обслуговування облікового запису слід розпочати з побудови списку мінус-слів. Мінус-слова майже важливі, як і ключові слова, т.к. вони скорочуватимуть нераціональне використання коштів вашого облікового запису.

    Далі зверніть увагу на ефективність вашої рекламної кампанії. Ви можете: додати нові ключові слова або змінити оголошення, встановити автоматизовані правила, розширити або покращити налаштування кампанії, виходячи з даних з аукціонів та швидкої статистики, застосувати ремаркетинг, та багато іншого.Мем - ще повчу контекстну рекламу

 

Завжди є способи покращити ваш обліковий запис. Не зупиняйтесь!

Розуміння PPC та контекстної реклами Google AdWords потребує часу та наукових досліджень. Використовуйте довідку Google Adwords як навчальний посібник.

 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська