Комплексне просування інтернет-магазинів під ключ від StarMarketing
Ми пропонуємо комплексне просування інтернет-магазину в Україні. Ми більше 11 років спеціалізуємося на повному спектрі послуг із залучення цільових клієнтів до Вашого інтернет-магазину.
ІНДИВІДУАЛЬНА КОНСУЛЬТАЦІЯ З РОЗКРУТКИ ВАШОГО ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
1. ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ (КИЇВ, УКРАЇНА)
- Індивідуальна стратегія розміщення SEO посилань для інтернет-магазину, яка дає максимально швидке зростання позицій/трафіку, розроблена нашими провідними SEO фахівцями
- Технічний/SEO/UI/UX/Маркетинговий аудит в 1й місяць для складання індивідуального плану просування вашого проекту в Google
-
Глибокий семантичний аналіз картки попиту товарів/послуг сайту та подальша реструктуризація сайту під існуючі запити ЦА користувачів. Приклад структури для інтернет-магазину сантехніки:
SEO Структура Інтернет-магазин Сантехніки
- Досвід просування інтернет-магазинів — більше 11 років.
- Налаштування та керування розумними кампаніями на основі машинного навчання в Google Ads та Google Merchant
- Аналіз конкурентного оточення: семантика/оголошення конкурентів, типовий склад сайтів, комерційні фактори тощо
-
Основа всього — правильне розміщення цілей та пріоритетів рекламної кампанії. Ми завжди приділяємо цьому особливу увагу.
Конверсії інтернет-магазину

- Складання всіх портретів цільових користувачів
- Складання стратегії просування по кожній категорії товарів та/або кожному товару
- Виявлення «болів» ЦА та складання максимально точних рекламних оголошень під «болі» замовника
- Початкова оптимізація таргетованої реклами досвідченим SMM-таргетологом на основі досвіду ведення інтернет-магазинів різних тематик у Facebook/Instagram
- Підключення машинного навчання скриптів Facebook/Instagram для покращення результатів
- Стабільно високі результати
- Реструктуризація каталогу з урахуванням інтересів аудиторії
- Цінове позиціонування, Калькулятор прорахунку вартості товарів та послуг
- Мультимовність сайту та географічне сегментування та оптимізація сайту під ЦА
- Доробка кошика: модулі онлайн-оплати, доставок тощо
- Форми захоплення, онлайн-консультант
2. ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ (КИЇВ, УКРАЇНА): КЛЮЧОВІ КАНАЛИ ПРОСУВАННЯ
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ГУГЛ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
ПЕРЕВАГИ GOOGLE-РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ:
- запуск за 1-2 дні
- швидкі результати та гнучкість вибору бюджету
- стабільний гарантований результат
- рекомендований канал просування сезонних товарів, т.к. можна гнучко керувати рекламним бюджетом з місяця на місяць, збільшуючи його в період «високого попиту» та зменшуючи у «низький сезон попиту» на товари/послуги
Недоліки:
- відносно висока вартість відвідувача/ліда, за умови високої конкуренції
- необхідність оплачувати кожен перехід на сайт із реклами
РЕКОМЕНДУЄМО ДЛЯ:
- Будівельні інтернет-магазини
- Інтернет-магазини посуду та кухонного приладдя
- Магазини покрівельних матеріалів
- Інтернет-магазини дверей та фурнітури
- Магазини пряжі
- Інтернет-ресторани (доставка їжі)
- Інші роздрібні та оптові інтернет-магазини
Вартість реклами в Google під ключ
від 19900 грн
в місяць
ПОШУКОВЕ SEO ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
ПЕРЕВАГИ SEO ОПТИМІЗАЦІЇ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ:
- найбільший канал за кількістю потенційної цільової аудиторії (комерційні запити + інформаційні запити)
- найнижча вартість відвідувача
- роботи з SEO покращують якість сайту, що покращують % конверсії сайту => продажі по всіх онлайн-каналах
- результати від SEO при роботі з нами зберігаються надовго, навіть після завершення активного просування довгий час позиції можуть залишатися високими при невисокій активності конкурентів.
Недоліки:
- довгий час до отримання перших результатів (до 6 місяців)
- залежність результату від третіх сторін (компанії Google, Яндекс значно змінюють алгоритми 3-4 рази на рік)
РЕКОМЕНДУЄМО ДЛЯ:
- Великі інтернет-магазини
- Невеликі нішеві інтернет-магазини
- Компанії, що займаються кондиціюванням та/або опалювальною технікою
- Покрівельні кампанії
- Компанії, що займаються будівництвом басейнів, фонтанів і т.д.
- Інші види інтернет-компаній
Вартість SEO просування інтернет-магазину під ключ
від 24900 грн
в місяць
Вартість просування залежить від бажаних результатів від SEO просування та рівня конкуренції у вашій ніші. Залишайте заявку і ми зробимо вам безкоштовну оцінку вартості розкрутки у вашій ніші.
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА В СОЦМЕРЕЖАХ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
ПЕРЕВАГИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ У FACEBOOK/INSTAGRAM:
- запуск за 3-5 днів
- недорога вартість ліда/відвідувача/продажу
- швидкі результати та гнучкість вибору бюджету
- стабільний гарантований результат
- рекомендований канал для просування сезонних будівельних послуг, тому можна гнучко керувати рекламним бюджетом з місяця на місяць, збільшуючи його в період «високого попиту» і зменшуючи в «низький сезон попиту» на товари/послуги
Недоліки:
- конверсія зі звернень у продаж нижче ніж в інших каналах просування, але сам лід дешевший
- необхідність щомісячно оплачувати рекламний бюджет
РЕКОМЕНДУЄМО ДЛЯ:
- Будівельні інтернет-магазини
- Компанії, що займаються кондиціюванням та/або опалювальною технікою
- Покрівельні кампанії
- Онлайн-ресторани (доставка їжі)
- Компанії, що займаються продажем хімії (побутової, басейнів і т.д.)
- Інші менш популярні інтернет-магазини
Вартість таргетованої реклами під ключ
від 24900 грн
в місяць
3. НАШІ КЕЙСИ та ПОРТФОЛІО з ПРОДВИЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
-
Оптовий інтернет-магазин з продажу іграшок
-
Оптово-роздрібний інтернет-магазин із продажу текстильної продукції.
-
Оптовий інтернет-магазин тканин
-
Роздрібний та оптовий магазин колготок
-
Магазин чоловічого натурального взуття
-
Інтернет-магазин меблів Kolibry-rotang
-
Інтернет-магазин кабельного заводу
4. ВАРТІСТЬ ПРОДВИГАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ. ЦІНИ та МЕДІПЛАН НА ПЕРШІ 3 МІСЯЦІ
Запуск двох рекламних каналів: Google Реклама + Таргетована реклама у Facebook із мінімально ефективними бюджетами.
Запуск пошукового SEO просування в Google із мінімально ефективним бюджетом.
Запуск усіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування у Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook із мінімально ефективними бюджетами.
Запуск всіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування в Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook з бюджетами, необхідними для закріплення хороших позицій на ринку.
Запуск усіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування у Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook з бюджетами, необхідними для досягнення лідерських позицій на ринку.
5. ПРОСУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ КИЇВ: ДЕТАЛЬНИЙ ОПИС УСІХ КАНАЛІВ ПРОСУВАННЯ
Ми залучаємо клієнтів до інтернет-магазинів понад 11 років. Для цього наші фахівці застосовують найефективніші способи: SEO-оптимізацію, платну рекламу в Google та просування у соцмережах.
Максимальне зростання трафіку виходить, якщо замовити розкручування інтернет-магазину в усіх трьох напрямках. Комплексне просування сайту дає як швидкий, так і тривалий результат. Наші маркетологи не зливають бюджет, а примножують вигоду від витрачених коштів.
SEO просування інтернет-магазину
Пошукове просування інтернет-магазину підвищує його позиції в пошуковій видачі Google. На перші три рядки припадає 75 % всіх кліків. Розкрутка інтернет-магазину дає перший приплив клієнтів через 2-3 місяці від початку робіт. Щоб залишатися в ТОПі, SEO-оптимізацію проводять постійно. Алгоритми Google часто змінюються, конкуренти теж працюють над SEO розкруткою. Наші фахівці використовують усі ефективні прийоми просування:
- Проводять всебічну аналітику сайту, його структуру, дизайн, оцінюють адаптивність мобільних пристроїв. Розробляють ТЗ для програмістів, які вносять редагування відповідно до рекомендацій.
- Аналізують які фрази вводять у пошуку потенційні клієнти та підбирають ключові слова для кожної картки товару. По них Google визначає, на які запити користувачів показувати посилання на сторінку.
- Проектують структуру інтернет-магазину так, щоб розділи розміщувалися логічно, навігація була зрозумілою для відвідувачів.
- Тестують та підвищують зручність використання сторінок.
- SEO-оптимізують URL-адреси кожної сторінки, оформляють мета-теги, заголовки. За ними пошукова система та користувачі визначають зміст посилань.
- Створюють унікальні SEO-оптимізовані тексти, публікують статті у блозі, щоб відвідувачі знайшли вичерпну інформацію.
- Підвищують авторитетність інтернет-магазину для Google, розміщуючи посилання на його сторінках на інших сайтах. По них пошукова система оцінює надійність веб-сторінок.
SEO оптимізація інтернет-магазину за правильного підходу може бути найприбутковішим каналом просування вашого магазину в Україні.
Контекстна реклама інтернет-магазину (Київ, Україна)
Google показує оголошення цільової аудиторії серед перших 3-4 результатів на сторінці видачі та внизу поля. Це рядки із позначкою «Реклама». Плата знімається за клік за посиланням (перехід на сайт). Відвідування інтернет-магазину зростає під час активності оголошення. Наші фахівці з налаштування рекламних кампаній у Google Ads:
- Аналізують цільову аудиторію та її запити.
- Моніторять конкурентів, щоб визначити ефективні стратегії у бізнес-ніші.
- Визначають цілі рекламної кампанії.
- Створюють семантичне ядро для оголошення та підбирають ключові слова.
- Складають тексти для реклами, що враховують інтереси та потреби потенційних клієнтів.
- Вибирають відповідні налаштування кампанії в Google Ads.
- Встановлюють максимально ефективні ставки для старту згідно з конкуренцією, проходять модерацію та запускають рекламу.
- Відстежують та аналізують перебіг кампанії.
- На основі зібраної первинної статистики змінюють налаштування реклами та визначають стратегію подальшого розвитку для отримання максимальних результатів.
Торгові кампанії Google Shopping інтернет-магазинів (Київ/Україна)
У видачі під полем пошуку з позначкою реклами відображаються рекламні картки товарів з посиланням на сайт від Google Shopping відповідно до запиту. Також їх можна знайти у вкладці «Покупки» та «Картинки». У картці розміщено зображення продукту, назву та ціна. Так користувачам зручніше вибирати товари. Трафік в інтернет-магазин збільшується одразу після початку кампанії та в період її активності. Переваги реклами в Google Shopping:
- Великий охоплення потенційних клієнтів – оголошення демонструється на кількох сервісах зацікавленої аудиторії.
- Картки привертають увагу за рахунок зображень та основної інформації про продукт.
- Низька конкуренція. Не всі інтернет-магазини запускають такі рекламні кампанії.
- Ціна за клік нижче, ніж у контекстній рекламі.
Наші фахівці запускають торгові кампанії в Google Shopping:
- Створюють обліковий запис у Merchant Center і налаштовують його.
- Зв'язують профіль з обліковим записом Google Реклами.
- Завантажують у Merchant Center фіди – файли з інформацією про товари. З них відомості автоматично завантажуються в рекламу та демонструються відповідно до запитів користувачів.
- Збирають первинну статистику для аналізу.
- Відповідно до проведеного аудиту, використовуючи машинне навчання від Google, підвищують чистий прибуток клієнта.
Медійна реклама інтернет-магазинів Київ (КМС)
Це один із напрямків кампаній у Google Ads. Банери та текстово-графічні блоки з яскравими фото чи відео розміщуються на сайтах, які відвідує цільова аудиторія. У рекламі міститься коротка комерційна пропозиція та заклик перейти за посиланням або купити товар. Число відвідувачів на сайті значно збільшується під час дії кампанії. Переваги медійної реклами:
- Знайомить потенційних клієнтів із компанією чи товарами.
- Повідомляє цільовій аудиторії про акції та знижки.
- Це ремаркетинг. Реклама нагадує про товар тим, хто нещодавно ним цікавився.
- Привертає увагу бренду.
- Просуває певний товар.
- Збільшує популярність та авторитетність компанії.
- Пропонує супутні товари інтернет-магазину тим, хто купив продукт.
- Впливає на почуття та запам'ятовується.
- Налаштовується по території та часу показу.
Наші менеджери всебічно опрацьовують рекламну кампанію:
- Визначають стратегію та стиль банера з урахуванням побажань клієнта. Обговорюють із ним, на які товари та акції запускати кампанії.
- Створюють тексти та заклики до дії.
- Налаштовують, запускають та супроводжують рекламну кампанію.
- Готують аналітику та звітність.
Просування інтернет-магазинів у соцмережах Київ Харків Дніпро Дніпро Одеса Львів Львів
SMM-просування у Facebook, Instagram, TikTok, YouTube приваблює цільову аудиторію з цих джерел. Аудиторія соцмереж в Україні 2021 року – 26 млн користувачів, які в середньому проводять онлайн півтори години на день. Серед них потенційні клієнти, яких можна залучити до інтернет-магазину, зацікавити товаром чи акцією. Наші SMM-маркетологи:
- Аналізують бізнес-нішу клієнта та обговорюють із ним завдання зі стратегії просування.
- Вивчають методи та результати реклами в соцмережах конкурентів.
- Визначають вигляд SMM просування.
- Формують тексти для реклами та лід-форм.
- Налаштовують рекламну кампанію.
- Проводять аналітику.