Таргетована реклама у Фейсбук: ціна від 24900 грн на місяць. Вартість Facebook реклами складається з:
  • Вартість управління рекламою у FB: 14900 грн/місяць
  • Рекламний бюджет у FB: 10000 грн/місяць
  • Підсумкова min вартість під ключ: 24900 грн/місяць

Ви можете відразу зателефонувати нам або залишити заявку на таргетовану рекламу у Facebook:

Білі методи

Жодних ризиків

Не зливаємо бюджет

Тільки реальні люди
Туризм
Нерухомість
Політичні проекти
Ресторани
Салон краси
Готелі
Медицина
Меблі
Побутова техніка

Залучення нових потенційних клієнтів на сайт та спільноти у соцмережах.

Багаторазове зростання цільових передплатників на ваших сторінках та спільнотах.

Збільшення продажів на сайті за рахунок направлення передплатників із ваших спільнот.

Зростання частки повторного продажу завдяки утриманню ваших покупців у співтоваристві.

Формування позитивного іміджу компанії та бренду серед цільової аудиторії.

Таргетована реклама є найефективнішим інструментом для просування у Facebook. Таргетована реклама на FB має 4 стратегічні цілі:
  • Лідогенерація — запуск рекламних кампаній на нову аудиторію на основі інтересів з метою отримання прямих лідів та згодом продажу товарів та послуг.
  • Ретаргетинг — «дожим» та перетворення на ліди/продажі користувачів, які відвідували ваш сайт.
  • Просування ваших постів серед усіх користувачів.
  • Залучення нових передплатників - Націлюючись на Інтереси. Підбираються інтереси, які дозволяють знайти цільову аудиторію та друзів передплатників сторінки.
Таргетована реклама є обов'язковим інструментом, оскільки крім прямих продажів, суттєво підвищує загальну ефективність від просування SMM, підвищує впізнаваність бренду, дає дуже дешеву додаткову точку контакту з аудиторією, значно підвищує поінформованість серед потенційних клієнтів про компанію, про пов'язані події, а також дозволяє трохи не безкоштовно підписати вже лояльного користувача на сторінки бренду, перетворивши його згодом на справжнього адвоката бренду.

Замовити рекламу у Facebook

Facebook - популярна соціальна мережа, яка зараз використовується більше для просування та самовираження, ніж для спілкування зі своїми друзями. Вона користується популярністю в усіх країнах СНД, оскільки пропонує різноманітний контент. У Facebook часто з'являються рекламні оголошення, тому якщо бренд хоче просунутися і стати більш популярним, варто звернутися до професійного агентства за послугою і замовити рекламу в Facebook. Наразі дізнатися, скільки коштуватиме робота, можна за пару хвилин, запросивши детальний прорахунок у фахівців.

Які бувають види реклами у Facebook?

Таргетована реклама у Фейсбук – найпопулярніший вид піар-ходу в агентстві. Це один з найбільш ефективних способів швидко та результативно охопити широке коло цільової аудиторії. Націлення чітко визначає, якому потенційному відвідувачу сайту або інтернет-магазину показати конкретне оголошення. Це збільшує відгук аудиторії, оскільки шанси, що користувач не зверне увагу на рекламу, зводяться до мінімуму. Завдяки такому підходу замовник зможе добре заощадити, оскільки він заплатить лише за покази, які отримали відгук. Плюс вдасться прорекламувати товар чи послугу тим, кому це справді потрібно. Людина, яка не зацікавлена в продукті, не побачить рекламну пропозицію, що таргетує. Замовник може самостійно підібрати спільноти та інші сторінки, де він хотів би розмістити рекламу. Робиться вибір, виходячи з особливостей цільової аудиторії та потенційних охоплень. Можна сплатити рекламний пост на сторінці користувача або в групі. Це найдешевший і менш практичний варіант, який вибирають переважно новачки. Клієнт агентства може прорекламувати свої послуги чи товари не лише у Фейсбуці, а ще й в Інстаграмі, оскільки ці два майданчики співпрацюють спільно. У результаті вийде підібрати додатковий рекламний канал і охопити вдвічі більше потенційних клієнтів. У менеджерів компанії можна дізнатися, яка встановлена мінімальна ціна реклами у Facebook. Ще один варіант привернення уваги до бренду – участь у конкурсі та замовлення платної контекстної реклами. Для цього необхідно буде створити пост, що привертає увагу, влаштувати розіграш, мотивувати людей перейти за посиланням, поставити лайк, підписатися. Плюс доведеться запустити рекламну кампанію. Охоплення можуть бути більшими, але в порівнянні з таргетованою контекстна реклама на Facebook вимагає оплату за покази і не завжди приваблює 100% людей, які переглянули конкретне оголошення.

Докладніше про формати реклами

Маркетингове просування у Києві користується великою популярністю, особливо на інтернет-майданчиках. У Фейсбуці зареєстровано мільйони користувачів з України. Вони щодня заходять до соціальної мережі, щоб прочитати останні новини, відкрити пару чатів. Принагідно люди бачать рекламу, яка може спровокувати їх ознайомитися з інформацією ближче і зробити замовлення. Таргетована реклама Facebook представлена у таких форматах:
  • зображення;
  • відео;
  • кільцева галерея;
  • слайд шоу;
  • добірка товарів.
Також все більш популярним стає інтернет-маркетинг у Messenger. Але клієнтам агентства необхідно враховувати той факт, що таку рекламу зможуть побачити виключно користувачі цієї програми. Якщо у власника облікового запису у Фейсбуці не буде встановлено Messenger, то він не помітить дане рекламне повідомлення. Найчастіше в компанію звертаються, щоб замовити націлення у вигляді фото товару, спеціально створеного рекламного постера, колажу. Відео також застосовуються у піарі. Зазвичай це ролик на 15-60 секунд, який розповідає про всі переваги бренду та звертає увагу на конкретну продукцію. Також вигідно запустити таргет добірки товарів. В одному пості клієнт зможе об'єднати відразу кілька видів продукції та заощадити на оголошенні.

Що входить до налаштування реклами?

Багато хто звертається до спеціалізованої агенції, щоб налаштувати рекламу у Фейсбук. Для початку клієнту варто зрозуміти, якої мети він намагається досягти. Існують три варіанти: залучення нових відвідувачів, пошук потенційних клієнтів, підвищення охоплення постів. Кожен із варіантів відрізняється своїми нюансами та маркетинговим ходом. Основні етапи:
  • постановка мети;
  • підбір аудиторії;
  • вибір місця показу;
  • підрахунок бюджету;
  • вибір формату оголошення.
Якісне налаштування таргетованої реклами у Фейсбуці у Києві дозволить отримати охоплення по території, заощадити на показі оголошень, охопити лише людей, які потенційно зацікавлені у товарі чи послузі, збільшити приріст кампаній. Одне замовлення в агентстві значно розширить цільову аудиторію та збільшить продаж.

Скільки коштуватиме реклама у Facebook у Києві?

Не можна назвати точну фіксовану ціну послуги для кожного клієнта без попередньої консультації та моніторингу сайту. Дізнатись скільки коштує реклама у Фейсбуці вийде тільки після обговорення робочих нюансів. На це впливає етап, на якому знаходиться бізнес, якість контенту, потенційні охоплення, вартість кліку контекстної реклами, опрацювання рекламного повідомлення, що таргетується, і коло потенційної аудиторії. Агентство має великий досвід роботи на платформі Фейсбук і знає, як привернути увагу того самого клієнта, який зробить замовлення.

Налаштування реклами Facebook Ads в Україні: Як це зробити самостійно?

Налаштування реклами Facebook Ads в Україні здійснюється так само, як і в інших країнах. Ось кроки, які потрібно виконати для створення рекламної кампанії на Facebook в Україні:
  1. Створіть бізнес-сторінку на Facebook, якщо у вас ще немає такої сторінки.
  2. Зайдіть в Ads Manager і натисніть кнопку «Create» для створення нової рекламної кампанії.
  3. Виберіть мету рекламної кампанії, наприклад Brand Awareness, Traffic, Conversions і т.д.
  4. Виберіть аудиторію для рекламної кампанії, використовуючи різні критерії, такі як вік, стать, розташування, інтереси тощо.
  5. Створіть рекламу, використовуючи різні формати рекламних оголошень, такі як зображення, відео, каруселі і т.д.
  6. Встановіть бюджет та графік показу реклами, використовуючи потрібний спосіб оплати.

Ціна за рекламу під ключ: від 24900 грн/місяць

Рекламний бюджет у Facebook: від 10000 грн/місяць Вартість робіт зі створення/управління рекламою у Facebook: 14900 грн/місяць Разове налаштування реклами Facebook: уточнюйте у менеджера

Залишіть заявку прямо зараз. Не відкладайте успіх на завтра!