Реклама у Facebook Реклама у Instagram Реклама у YouTube Реклама у TikTok Реклама у Linkedin
від 24900 грн від 24900 грн від 14900 грн від 24900 грн від 24900 грн



Ви можете відразу зателефонувати нам або залишити заявку на рекламу в соціальних мережах у Києві та всій Україні:










Соц мережа Управління рекламою Рекламний бюджет Бюджет під ключ
Реклама Facebook Ads 14900 грн від 10000 грн від 24900 грн/міс
Реклама Instagram Ads 14900 грн від 10000 грн від 24900 грн/міс
Реклама Facebook+Instagram Ads 16500 грн від 15000 грн від 31500 грн/міс
Реклама TikTok Ads 14900 грн від 10000 грн від 24900 грн/міс
Реклама YouTube Video Ads 9900 грн від 5000 грн від 14900 грн/міс
Реклама Linkedin Ads 14900 грн від 10000 грн від 14900 грн/міс





Вартість таргетованої реклами в Україні залежить від багатьох факторів, таких як обраний канал реклами (наприклад, Facebook, Instagram, YouTube), географічна локація аудиторії, кількість та якість аудиторії, формат реклами (наприклад, відео, картинка, карусель тощо) та тривалість рекламної кампанії.

Найбільш поширеним методом оплати таргетованої реклами в Україні є оплата за клік (CPC) або показ (CPM). Ціни на таргетовану рекламу в Україні можуть змінюватись в залежності від ряду факторів, але в цілому, вартість таргетованої реклами в Україні на Facebook може починатися від 0,1-0,2 долара за клік і від 0,02-0,03 долара за показ .

Однак, вартість таргетованої реклами може бути значно вищою або нижчою від зазначених цін залежно від конкретної ситуації.








Реклама? від 24900грн
Ст-ть конверсії/ліда? від 50 грн

Переваги:

  • 2,7 мільярда активних користувачів. ТОП1 соцмережа за аудиторією.
  • Налаштування таргету. Розумний таргет на інтереси. Машинне навчання.
  • Є лідери думок
  • Ефективний для просування товарів та послуг
  • Великий набір рекламних інструментів
  • Висока залучення - користувачі часто діляться матеріалами
  • Аудиторія лояльно ставиться до присутності реклами/брендів у соцмережах

Недоліки:

  • Жорстка/місцями неадекватна модерація рекламного контенту
  • Висока конкуренція у таргеті = дорога реклама
  • Показ дій друзів, змушує користувачів виявляти самоцензуру
  • У Facebook забороняється порушення авторських прав



Реклама? від 24900грн
Ст-ть конверсії/ліда? від 47 грн

Переваги:

  • 1,3 мільярда активних користувачів у всьому світі
  • Налаштування таргета з Facebook. Розумний таргет на інтереси. Машинне навчання.
  • Низька вартість трафіку в порівнянні з іншими соціальними мережами, можливість побудови довгострокових відносин з клієнтом, підігрів інтересу регулярними постами
  • Легкість в обробці фотографій та їх заміщення, доступність та простота спостереження за конкурентами

Недоліки:

  • Специфічний контент, упор на візуальну складову
  • Невисокий рівень техпідтримки. Жорстка модерація.
  • слабкі налаштування приватності та відповідно відкритість для конкурентів
  • висока можливість отримати бан особливо новачкам.


Реклама? від 14900грн

Переваги:

  • 2,3 мільярда користувачів у всьому світі. 2я у світі соцмережа.
  • Найкращі показники часу, проведеного на платформі
  • Гнучкі налаштування націлювання (механізм, показувати рекламу лише цільової аудиторії).
  • Ідеальний інструмент для брендингу

Недоліки:

  • Слабкий зворотний зв'язок.
  • Немає можливості прямої лідогенерації
  • Високі витрати на відеопродакшн


Реклама? від 24900грн
Ст-ть конверсії/ліда? від 64 грн

Переваги:

  • Найшвидше соцмережа у світі.
  • Аудиторія 1 мільярд активних користувачів
  • Ще поки низька конкуренція в рекламі, що таргетує, тк сам інструмент таргета з'явився тільки в 2021 році

Недоліки:

  • Наймолодша аудиторія соцмереж
  • Обмежений інструментарій просування
  • Робота в таргеті тільки через сертифіковані агенції (такі як СтарМаркетинг)


Реклама? від 24900грн
Ст-ть конверсії/ліда? від 81 грн

Переваги:

  • Найбільша бізнес-соцмережа
  • Активна аудиторія 400млн користувачів
  • «Нішевість» аудиторії (переважають бізнесмени, маркетологи, журналісти)
  • Низька конкуренція в таргетованій рекламі з багатьох ніш
  • Низька конкуренція в таргетованій рекламі з багатьох ніш

Недоліки:

  • Частина аудиторії заходить у соцмережу рідко
  • Таргет поступається за функціоналом іншим соцмережам










Туризм

Нерухомість

Політичні проекти

Ресторани


Салон краси

Готелі

Медицина

Меблі

Побутова техніка


Залучення нових потенційних клієнтів на сайт та спільноти у соцмережах.

Багаторазове зростання цільових передплатників на ваших сторінках та спільнотах.

Збільшення продажів на сайті за рахунок направлення передплатників із ваших спільнот.


Зростання частки повторного продажу завдяки утриманню ваших покупців у співтоваристві.

Формування позитивного іміджу компанії та бренду серед цільової аудиторії.



>



Таргетована реклама є найефективнішим інструментом для просування у Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok.

Таргетована реклама має 4 стратегічні цілі:

  • Лідогенерація — запуск рекламних кампаній на нову аудиторію на основі інтересів з метою отримання прямих лідів та згодом продажу товарів та послуг.
  • Ретаргетинг — «дожим» та перетворення на ліди/продажі користувачів, які відвідували ваш сайт.
  • Просування ваших постів серед усіх користувачів.
  • Залучення нових передплатників - Націлюючись на Інтереси. Підбираються інтереси, які дозволяють знайти цільову аудиторію та друзів передплатників сторінки.

Таргетована реклама є обов'язковим інструментом, оскільки крім прямих продажів, суттєво підвищує загальну ефективність від просування SMM, підвищує впізнаваність бренду, дає дуже дешеву додаткову точку контакту з аудиторією, значно підвищує поінформованість серед потенційних клієнтів про компанію, про пов'язані події, а також дозволяє трохи не безкоштовно підписати вже лояльного користувача на сторінки бренду, перетворивши його згодом на справжнього адвоката бренду.





Таргетована реклама в соцмережах Київ
від 14900







Залишіть заявку прямо зараз.
Не відкладайте успіх на завтра!