Керуємо, оптимізуємо та запускаємо пошукову рекламу в Google Ads
Ви можете відразу зателефонувати нам або залишити заявку на консультацію з пошукової реклами Google.
Проконсультуватися:
Або читайте далі і ви дізнаєтеся, як наші клієнти отримують рекордні результати у продажах за мінімальної вартості кліка, перебуваючи на перших позиціях у пошуковій рекламі Google Едс.
Агентство стратегічного інтернет-маркетингу StarMarketing —
офіційний сертифікований партнер Google із пошукової реклами з 2010 року.
Подарунок до 10000 грн на пошукову рекламу в Google Ads для нових клієнтів StarMarketing
Вартість налаштування та управління рекламою
в GOOGLE ADS
LITE
Вартість управління рекламою
12000
9900 грн
в місяць
ПОПУЛЯРНИЙ
PRO
Вартість управління рекламою
15000
12900 грн
в місяць
EXPERT
Вартість управління рекламою
20000
16900 грн
в місяць
Наші клієнти з пошукової реклами в Google
-
Інтернет-магазин дверей та комплектуючих
-
Будівництво та обладнання для басейнів
Використовувані технології
Налаштування пошукової реклами в Google
Налаштування пошукової реклами в Google включає кілька кроків:
- Створення облікового запису Google Ads — якщо у вас ще немає облікового запису Google Ads, вам необхідно створити його та підключити до нього ваш сайт або лендинг сторінку.
- Створення кампанії — після створення облікового запису Google Ads потрібно створити кампанію, в якій ви налаштовуватимете пошукову рекламу. Під час створення кампанії ви вказуєте основні параметри, такі як бюджет, ключові слова, географічну локацію тощо.
- Налаштування групи об'яв — після створення кампанії потрібно створити групи об'яв, які будуть пов'язані з певними ключовими словами. У кожній групі оголошень ви повинні вказати ключові слова, налаштування ставок та релевантні оголошення.
- Створення рекламних оголошень — після налаштування групи об'яв ви можете створити рекламні оголошення, які будуть відображатися користувачам у результаті пошукових запитів. У рекламному оголошенні можна вказати заголовки, опис, URL-адреси та інші елементи.
- Налаштування ставок — після створення рекламних об'яв ви повинні налаштувати ставки на ключові слова та групи об'яв. У Google Ads можна використовувати автоматичні ставки або ручне настроювання ставок.
- Моніторинг результатів — після запуску рекламної кампанії необхідно регулярно відстежувати результати та коригувати налаштування, щоб підвищити ефективність реклами. Ви можете використовувати інструменти аналітики Google Ads для відстеження таких показників, як конверсії, вартість кліка тощо.
Види пошукової реклами в Google
- Реклама на основі ключових слів (Search Ads) – це найпоширеніший вид реклами в Google, який дозволяє рекламодавцям показувати оголошення на сторінці результатів пошуку Google, коли користувач шукає певні ключові слова.
- Реклама на основі списку товарів (Shopping Ads) - це тип реклами, який дозволяє рекламодавцям просувати конкретні продукти із зазначенням ціни, назви, зображення та опису товару.
- Ремаркетингова реклама (Remarketing Ads) — це тип реклами, який дозволяє рекламодавцям нагадувати користувачам про свої товари або послуги, які вони переглядали раніше, на сторінці результатів пошуку Google.
- Реклама на основі розташування (Local Ads) — це тип реклами, який дозволяє рекламодавцям залучати користувачів у їхніх місцевих магазинах чи бізнесах, коли вони шукають товари чи послуги у своєму районі на сторінці результатів пошуку Google.