Портфоліо: Просування Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна
Кейс/портфоліо за результатами управління рекламою в Google Ads для проєкту rockside.uaінтернет-магазину заводу бетонних виробів у Харкові та Україні, представляє такі результати:
Конверсії: Конверсії - це бажані дії користувачів на сайті, такі як оформлення замовлення, запит на зворотний дзвінок або заповнення форми.
Середня вартість кліка: Середня вартість кліка - це середня вартість, яку ви платите за кожен клік на рекламні оголошення.
Середня вартість замовлення: Середня вартість замовлення - це середня сума, яку клієнти витрачають під час купівлі металопластикових вікон на сайті.
Результати SEO просування проекту: Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна

Результати (за 6 місяців):
- Зростання органічного трафіку: +320% .
- Збільшення видимості сайту: на 70% (за основними цільовими запитами).
- Топові позиції в Google:
- "Тротуарна плитка Харків" - 1 місце.
- "Бордюри з бетону купити" - 2 місце.
- "Бетонні паркани Харків" - 1 місце.
- Зниження показника відмов: з 48% до 32%.
- Зростання кількості заявок із сайту: +55% (органічний трафік став основним джерелом конверсій).
Результати керування рекламою в Google Ads проекту: Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна

1263 |
3,58 грн |
142 ГРН Середня вартість конверсії в рекламі Google |
+++++ Налаштування GA4 + GetCall Tracking + трекінг макроконверсій |
90% Продаж |
Сервіси, що використовуються:
Результати просування у соцмережах проекту: Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна

Результати (за 2 місяці):
- Зростання кількості заявок: +20%.
- Зниження вартості ліда: на 25%.
- Охоплення аудиторії: 150 000 унікальних користувачів.
- Середній CTR: 4,8%.
- Конверсії з ремаркетингу: 10% від загальної кількості покупок.