Портфоліо: Просування Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна
Кейс/портфоліо за результатами управління рекламою в Google Ads для проєкту rockside.uaінтернет-магазину заводу бетонних виробів у Харкові та Україні, представляє такі результати:
Конверсії: Конверсії - це бажані дії користувачів на сайті, такі як оформлення замовлення, запит на зворотний дзвінок або заповнення форми.
Середня вартість кліка: Середня вартість кліка - це середня вартість, яку ви платите за кожен клік на рекламні оголошення.
Середня вартість замовлення: Середня вартість замовлення - це середня сума, яку клієнти витрачають під час купівлі металопластикових вікон на сайті.
Результати керування рекламою в Google Ads проекту: Rockside: Завод Бетонних Виробів. Харків. Україна
1263 |
3,58 грн |
142 ГРН Середня вартість конверсії в рекламі Google |
+++++ Налаштування GA4 + GetCall Tracking + трекінг макроконверсій |
90% Продаж |
Сервіси, що використовуються: