Комплексне просування сайтів ЖК та сайтів агентств нерухомості
Ми пропонуємо комплексне просування вашого сайту у сфері нерухомості під ключ. Ми більше 11 років спеціалізуємося на повному спектрі послуг із залучення цільових клієнтів на ваш сайт.
ІНДИВІДУАЛЬНА КОНСУЛЬТАЦІЯ ДЛЯ ВАШОГО ЖК
1. ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ САЙТІВ ЖК І НЕРУХОМОСТІ
- Для отримання максимального ефекту від Інтернет-маркетингу запропоновану структуру сайту необхідно суттєво розширити — створити спеціальні посадкові станиці (лендінг-пейдж, Landing Page), на які можна наводити трафік. Наявність лендингів важлива як для пошукового просування (SEO), але й ефективної контекстної реклами. Зазначимо, що на наш досвід спеціальні лендинги (LP), створені на основі дослідження пошукових запитів людей, приносять близько 40% від всієї органічної аудиторії сайту. Така структура сайту дасть вам істотну перевагу перед конкурентами. Вона дозволить вам наводити на ваш сайт саме вашу цільову аудиторію (ЦА) і запропонувати їй ту інформацію, яку вона шукає без тривалих переходів по сайту. Приклад рекомендованої структури застосованої для великого забудовника:
- Довіряйте ваш маркетинг тільки з досвідченим маркетологам. Ми працюємо з маркетингом у нерухомості понад 10 років. Маємо готові напрацювання/стратегії для отримання максимуму звернень/лідів/продажів вже з місяця
- Налаштовуйте ваші РК в нерухомості використовуючи машинне навчання в Google Ads і не тільки
- Аналізуйте конкурентне оточення: семантика/оголошення в ніші, типовий склад LP, комерційні фактори тощо
- Основа всього — правильне розташування пріоритетів і цілей рекламної кампанії ЖК/Нерухомості.
-
Вибудовуємо маркетингову комунікацію в SMM по ПРИНЦИПУ "КРАПЕЛЬНОГО" МАРКЕТИНГУ.
Створюйте якомога більше можливостей для точок взаємодії з вашою аудиторією, дотримуючись у цих взаємодіях балансу та різноманітності. Таким чином ви зможете запам'ятатися більшій частині вашої цільової аудиторії, і навіть дуже консервативним людям.
Точки взаємодії будуть мати сильний ефект, якщо ви даватимете цінність для вашої ЦА і не будете настирливими.
- Виявлення «болей» ЦА та складання максимально точних рекламних оголошень під болі замовника
- Початкова оптимізація таргетованої реклами досвідченим SMM-таргетологом на основі досвіду ведення сайтів ЖК/Нерухомості у Facebook/Instagram
- Підключайте машинне навчання на основі скриптів Facebook/Instagram для покращення результатів
-
Оформлення спільноти та контенту, що публікується, має бути витримано в єдиному стилі. Це сприяє запам'ятовуванню візуального образу бренду.
Підібраний стиль має асоціюватися лише з вашим брендом.
Оформлення обкладинок соціальних мереж слід довіряти лише досвідченим дизайнерам, т.к. обкладинка - обличчя компанії та стратегічно важливий маркетинговий інструмент.
Хар-ка публікацій:
— на початку проекту мінімум постів, зі зростанням аудиторії кількість та частота постів може зростати
- Пріоритет у публікації постів парами (комбінація рекламний пост + інформаційно-розважальний) для підвищення ефективності охоплення
- рекламні пости (з явною рекламною інформацією)
- інформаційні пости про ЖК (досягнення, хід реалізації, новини тощо)
- час публікації - чергування ранкового та вечірнього для більшого охоплення аудиторії та аналізу більш конверсійного часу
- При розробці сайту та доопрацюванні його приділяйте максимум уваги презентації вашого ЖК (переваги розташування, виду з вікна, логістику, доступності важливих об'єктів (метро, парків. школи/дитсадка тощо))
- Обов'язково вказуйте повну інформацію про планування, ціни, фото, 3d-тури тощо
- Мультимовність сайту: обов'язкова присутність української та російської мови на сайті
- Зверніть увагу на налаштування Google Analytics — мікро та макроконверсії сайту, а також встановіть Call-Tracking на сайт для відстеження того, з яких рекламних кампаній відбуваються дзвінки/продажі. Це дозволить краще розуміти ефективність кожного з маркетингових онлайн-каналів та постійно покращувати їх.
- Форми захоплення, онлайн-консультант
- Регулярно оновлюйте сайт - наприклад, позитивно на конверсії позначається свіжа фото/відео інформація про хід будівництва. Рекомендуємо також проводити аеросімку об'єкта квадрокоптером і викладати на ваш власний сайт, як це реалізовано на сайті lun.ua.
2. ВИДИ КАНАЛІВ ПРОСУВАННЯ ЖИЛИХ КОМПЛЕКСІВ І АГЕНТСТВ НЕРУХОМОСТІ В ІНТЕРНЕТ
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА У GOOGLE ADS
ПЕРЕВАГИ GOOGLE-РЕКЛАМИ ЖК/НЕРУХОМОСТІ:
- запуск за 1-2 дні
- швидкі результати та гнучкість вибору бюджету
- стабільний гарантований результат
- рекомендований канал для просування сезонних будівельних послуг, тому можна гнучко керувати рекламним бюджетом з місяця на місяць, збільшуючи його в період «високого попиту» і зменшуючи в «низький сезон попиту» на товари/послуги
Недоліки:
- відносно висока вартість відвідувача/ліда, за умови високої конкуренції
- необхідність оплачувати кожен перехід на сайт із реклами
Вартість реклами в Google під ключ
від 19900 грн
в місяць
ПОШУКОВИЙ SEO ПРОДВИЖЕННЯ САЙТУ
ПЕРЕВАГИ SEO ПРОСУВАННЯ ЖК/НЕРУХОМОСТІ:
- найбільший канал за кількістю потенційної цільової аудиторії (комерційні запити + інформаційні запити)
- найнижча вартість відвідувача
- роботи з SEO покращують конверсію сайту, що покращують % конверсії сайту => продажі по всіх онлайн-каналах
- результати від SEO при роботі з нами зберігаються надовго, навіть після завершення активного просування довгий час позиції можуть залишатися високими при невисокій активності конкурентів.
Недоліки:
- довгий час до отримання перших результатів (до 6 місяців)
- залежність результату від третіх сторін (компанії Google, Яндекс значно змінюють алгоритми 3-4 рази на рік)
Вартість SEO просування сайту під ключ
від 19900 грн
в місяць
Вартість просування залежить від бажаних результатів від SEO просування та рівня конкуренції у вашій ніші. Залишайте заявку і ми зробимо вам безкоштовну оцінку вартості просування у вашій ніші.
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА У СОЦМЕРЕЖАХ
ПЕРЕВАГИ ТАРГЕТОВАНОЇ РЕКЛАМИ ЖК/НЕРУХОМОСТІ У FACEBOOK/INSTAGRAM:
- запуск за 3-5 днів
- недорога вартість ліда/відвідувача/продажу
- швидкі результати та гнучкість вибору бюджету
- стабільний гарантований результат
- можна гнучко керувати рекламним бюджетом із місяця на місяць
Недоліки:
- конверсія зі звернень у продажу нижча, ніж в інших каналах онлайн-просування, але й сам лід дешевший
- необхідність щомісячно оплачувати рекламний бюджет
Вартість таргетованої реклами під ключ
від 24900 грн
в місяць
3. НАШ ДОСВІД У ПРОСУВАННІ ЖИЛИХ КОМПЛЕКСІВ/АГЕНТСТ НЕРУХОМОСТІ
-
Житловий комплекс
-
Агентство елітної нерухомості
-
Оренда квартир та будинків в Одесі.
4. ВАРТІСТЬ ПРОСУВАННЯ ЖИЛИХ КОМПЛЕКСІВ І АГЕНТСТВ НЕРУХОМОСТІ. МЕДИПЛАН НА ПЕРШІ 3 МІСЯЦЯ
Запуск двох рекламних каналів: Google Реклама + Таргетована реклама у Facebook із мінімально ефективними бюджетами.
Запуск пошукового SEO просування в Google із мінімально ефективним бюджетом.
Запуск усіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування у Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook із мінімально ефективними бюджетами.
Запуск всіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування в Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook з бюджетами, необхідними для закріплення хороших позицій на ринку.
Запуск усіх трьох рекламних каналів: пошукове SEO просування у Google, Google Реклама та Таргетована реклама у Facebook з бюджетами, необхідними для досягнення лідерських позицій на ринку.