Портфоліо: Просування Market-Vikna.com.ua: металопластикові вікна ПВХ Київ Харків

Кейс/портфоліо за результатами управління рекламою в Google Ads для проєкту Market-Vikna.com.ua, інтернет-магазину металопластикових вікон ПВХ у Києві та Харкові, представляє такі результати:

Конверсії: Конверсії - це бажані дії користувачів на сайті, такі як оформлення замовлення, запит на зворотний дзвінок або заповнення форми.

ROAS: ROAS (Return on Advertising Spend) - це показник ефективності рекламних кампаній, виражений у вигляді відношення доходу від реклами до витрат на рекламу.

Середня вартість кліка: Середня вартість кліка - це середня вартість, яку ви платите за кожен клік на рекламні оголошення.

Середня вартість замовлення: Середня вартість замовлення - це середня сума, яку клієнти витрачають під час купівлі металопластикових вікон на сайті.

Результати керування рекламою в Google Ads проекту: Market-Vikna.com.ua: металопластикові вікна ПВХ Київ Харків

Сайт:
market-vikna.com.ua
Бізнес:
Інтернет-магазин Вікон
Цілі:
Збільшення Лідів та продажів по Вікнах
Географія:
Київ, Харків
Період:
З листопада 2022 р. по сьогодні

441
Конверсій з реклами в Google Ads з листопада 2022 по травень 2023р

ROAS

3,33 грн
Середня вартість кліку в рекламі Google

670 UAH

Середня вартість конверсії в рекламі Google

+++++

Налаштування Google Analytics Enhanced E-commerce + динамічний Call Tracking + трекінг макроконверсій

ROAS

90% Продаж
з Мерчант Центру

Сервіси, що використовуються: