Портфоліо: Просування Market-Vikna.com.ua: металопластикові вікна ПВХ Київ Харків
Кейс/портфоліо за результатами управління рекламою в Google Ads для проєкту Market-Vikna.com.ua, інтернет-магазину металопластикових вікон ПВХ у Києві та Харкові, представляє такі результати:
Конверсії: Конверсії - це бажані дії користувачів на сайті, такі як оформлення замовлення, запит на зворотний дзвінок або заповнення форми.
ROAS: ROAS (Return on Advertising Spend) - це показник ефективності рекламних кампаній, виражений у вигляді відношення доходу від реклами до витрат на рекламу.
Середня вартість кліка: Середня вартість кліка - це середня вартість, яку ви платите за кожен клік на рекламні оголошення.
Середня вартість замовлення: Середня вартість замовлення - це середня сума, яку клієнти витрачають під час купівлі металопластикових вікон на сайті.
Результати керування рекламою в Google Ads проекту: Market-Vikna.com.ua: металопластикові вікна ПВХ Київ Харків

441 |
3,33 грн |
670 UAH Середня вартість конверсії в рекламі Google |
+++++ Налаштування Google Analytics Enhanced E-commerce + динамічний Call Tracking + трекінг макроконверсій |
90% Продаж |
Сервіси, що використовуються: