Схема роботи класичного ремаркетингу Google:



Схема роботи динамічного ремаркетингу Google:


Агентство стратегічного інтернет-маркетингу StarMarketing
офіційний партнер реклами Google з 2010 року.





    • Пошукова контекстна реклама
    • Пошуковий контекстний ремаркетинг
    • Банерний контекстний ремаркетинг
    • Ключових слів
      до 600
    • Текстових оголошень
      до 250

Вартість управління рекламою

12000 

9900 грн

в місяць

  • Бюджет Google від 10000 грн/місяць.
    Вартість інтернет-реклами під ключ від 19 900 грн/місяць
  • Залишити заявку

ПОПУЛЯРНИЙ

  • Пошукова контекстна реклама
  • Пошуковий контекстний ремаркетинг
  • Банерна контекстна реклама
  • Банерний контекстний ремаркетинг
  • контекстна реклама в Gmail
  • Google Merchant Lite
  • Ключових слів
    до 2000
  • Текстових оголошень
    до 600

Вартість управління рекламою

15000 

12900 грн

в місяць

  • Бюджет Google від 15000 грн/місяць.
    Вартість інтернет-реклами під ключ від 27900 грн/місяць
  • Залишити заявку

    • Пошукова контекстна реклама
    • Пошуковий контекстний ремаркетинг
    • Банерна контекстна реклама
    • Банерний контекстний ремаркетинг
    • Контекстна реклама в Gmail
    • Google Merchant Pro
    • Динамічний ремаркетинг
    • Відеореклама
    • Відеоремаркетинг
    • Facebook/Instagram ретаргетинг
    • Ключових слів
      без обмежень
    • Текстових оголошень
      без обмежень

Вартість управління рекламою

20000 

16900 грн

в місяць

  • Бюджет Google від 40 000 грн/місяць.
    Вартість інтернет-реклами під ключ від 56900 грн/місяць
  • Залишити заявку








Основна відмінність між класичним та динамічним ремаркетингом Google полягає в тому, які дані використовуються для показу реклами.

Класичний ремаркетинг Google Ads використовує дані про відвідування сайту або сторінку продукту, щоб показати рекламу тим, хто вже відвідав ваш сайт. Ця форма реклами може бути загальнішою і не враховувати конкретні продукти або послуги, які користувач переглянув на вашому сайті.

З іншого боку, динамічний ремаркетинг Google Ads використовує дані про конкретні продукти або послуги, які користувач переглянув на вашому сайті для показу відповідних оголошень. Це дозволяє показувати більш точно налаштовані рекламні оголошення, які можуть привернути більше уваги та підвищити ймовірність конверсії.

Також слід зазначити, що динамічний ремаркетинг Google Ads може бути складнішим в установці, оскільки потребує налаштування додаткового фіда та даними відвідування товарів для кожного користувача.


Динамічний ремаркетинг Google Ads – це форма реклами, яка дозволяє показувати оголошення людям, які вже відвідали ваш сайт або мобільний додаток. Ця форма реклами використовує дані про відвідування сайту та поведінку користувача на сайті, щоб показати більш релевантні оголошення.

Як це працює:

  • Розмістіть код відстеження на вашому сайті або мобільному додатку. Цей код буде відстежувати поведінку користувача на вашому сайті.
  • Коли користувач відвідає ваш сайт або мобільний додаток, його дані будуть збережені в cookie-файлі.
  • Потім Google Ads використовує ці дані для показу реклами цього користувача надалі, коли він переглядатиме інші сайти в Google Display Network або пошуковій видачі.
  • Динамічний ремаркетинг Google Ads використовує інформацію про конкретні продукти або послуги, які переглядав користувач на вашому сайті, для показу відповідних оголошень.
  • Ви можете використовувати додаткові функції, такі як динамічний ремаркетинг на основі продуктового каталогу, щоб показувати конкретні товари або послуги, які переглядав користувач.
  • Динамічний ремаркетинг Google Ads дозволяє вам ефективно використовувати свій бюджет на рекламу, показуючи оголошення людям, які вже цікавилися вашими продуктами або послугами, і підвищуючи ймовірність їх конверсії.

    Заповніть заявку на послуги

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Що вас цікавить насамперед?

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Катерина
    Web developer