Портфоліо: Просування Maksi.shop — Інтернет магазин

Кейс із просування "Maksi.shop: інтернет-магазин товарів для дому та електроніки" від агентства інтернет-маркетингу StarMarketing включав контекстну рекламу в Google Shopping. Ось основні кроки, які було реалізовано в цьому кейсі:

  1. Дослідження ринку та конкурентів:

    StarMarketing провело дослідження ринку товарів для дому та електроніки, щоб зрозуміти основних конкурентів та їхні стратегії просування в Google Shopping. Це дало змогу визначити конкурентні переваги та унікальні пропозиції Maksi.shop.

  2. Створення акаунта в Google Merchant Center:

    Було створено обліковий запис у Google Merchant Center для Maksi.shop, який дає змогу завантажувати інформацію про товари та керувати рекламними кампаніями в Google Shopping.

  3. Завантаження каталогу товарів:

    StarMarketing допомогло завантажити каталог товарів Maksi.shop в Google Merchant Center. Це включало створення та оптимізацію фідів товарів, включення необхідних атрибутів (назва товару, опис, ціна, наявність та ін.) і зображень для привернення уваги користувачів.

  4. Створення та оптимізація рекламних кампаній у Google Ads:

    На основі завантаженого каталогу товарів, StarMarketing створило та оптимізувало рекламні кампанії в Google Ads для Google Shopping. Були налаштовані групи товарів, ставки, ключові слова та опис, щоб максимізувати видимість оголошень і залучити цільову аудиторію.

  5. Оптимізація показів і ставок:

    StarMarketing регулярно моніторив і оптимізував покази та ставки в рекламних кампаніях Google Shopping. Було проведено A/B-тести, проаналізовано показники ефективності та проведено налаштування ставок, щоб максимізувати конверсії та ROAS (Return on Advertising Spend).

  6. Моніторинг і звітність:

    StarMarketing регулярно відстежувало й аналізувало результати рекламних кампаній у Google Shopping. Було відстежено метрики, такі як кліки, конверсії, виручка і ROAS. Надавали детальні звіти клієнту для оцінювання ефективності кампаній і ухвалення рішень щодо оптимізації.

Цей кейс демонструє, як агентство інтернет-маркетингу StarMarketing допомогло Maksi.shop просувати свій інтернет-магазин товарів для дому та електроніки через контекстну рекламу в Google Shopping. Завдяки оптимізації каталогу товарів, налаштуванню рекламних кампаній і моніторингу результатів, Maksi.shop змогла збільшити видимість своїх товарів і залучити більше цільових клієнтів.

Результати керування рекламою в Google Ads проекту: Maksi.shop — Інтернет магазин

Сайт:
maksi.shop
Бізнес:
Інтернет магазин
Цілі:
Зростання продажів
Географія:
Україна
Період:
З січня по квітень 2023 року

310
Конверсій з реклами в Google Ads

ROAS

1,77 грн
Середня вартість кліку в рекламі Google

115 UAH

Середня вартість замовлення через кошик у Google рекламі

+++++

Налаштування Google Analytics Enhanced E-commerce + динамічний Call Tracking + трекінг макроконверсій

ROAS

100% Продаж
з Мерчант Центру

Сервіси, що використовуються: