🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Останній анонсований конкурс Яндекса створив великий ажіотаж у світі вебмайстрів, а також викликав велику кількість суперечок та міркувань. Ми не будемо філософствувати на тему бути чи не бути його учасником, але користуючись нагодою, наведемо кілька порад для того, щоб Ваше посилання в очах пошукових роботів виглядало природним. 

estestvennie ssylki Як зробити, щоб Ваше посилання в очах пошукових роботів виглядало природним.

 

Яндекс та його посилальне змагання

Наприкінці вересня Яндекс повідомив про проведення конкурсу, суть якого є досить простою. Вебмайстру (інтернет-маркетологу, власнику будь-якого інтернет-ресурсу) необхідно заповнити невелику форму, додавши до неї два посилання. Першу – на сторонню сторінку сайту, яка посилається на Ваш ресурс, а другу – на сторінку Вашого веб-сайту (на яку посилається перша). Це має бути максимально природне посилання, на Ваш погляд.

 

Звичайно, є невеликий перелік простих правил (сайт має бути підтверджений учасником у Вебмайстрі; для одного сайту відправляти цю форму можна не більше 3 разів).

Що ж у такому простому конкурсі могло викликати так багато суперечок та питань? А те, що всі учасники розділилися на 2 табори: один бере активну участь і бажає отримати приз (посилання з порталу Яндекса), другий відноситься до конкурсу досить скептично, вважаючи, що це всього лише прийом, який допоможе вдосконалити Мінусинськ (т.к. вебмайстрів будуть додавати саме покупні посилання).

Можливо так воно і буде. І до кінця конкурсу ми побачимо анонс оновленого Мінусинська, а велика кількість учасників цього змагання виявляться першими сайтами, що потрапили під фільтри.

 

Поради для тих, хто брати участь не передумав

Якщо Ви ставитеся до тих, хто все ще збирається ризикнути та перемогти в цьому конкурсі, то для цього доведеться дотримуватись певних правил. Для того, щоб Ваше посилання в очах пошукових роботів виглядало природним - воно повинно мати характерні показники, а значить бути дійсно гарним. Дотримуючись нижчеперелічених порад, Ви зможете обирати якісніші майданчики (радимо ознайомитися всім читачам, а не лише учасникам конкурсу)

Якщо сайт новий – у жодному разі не використовуйте пряме входження ключових слів в анкорі;

Хорошим варіантом є використання url'ових, брендових посилань або загальновживаних слів (тут, тут);

Як сайти-донори вибирайте тільки якісні ресурси, т.к. Яндекс (та й будь-яка інша пошукова система) вже давно легко визначають лінкопомийки (сайти, що безладно посилаються на все що тільки можна) і користі від цього для Вашого сайту вже точно не буде;

Тематичні сайти із високим ТІЦ – завжди виграшний варіант. По-перше, розміщуючи посилання на тематичних сайтах, Ви отримаєте більше ваги та збільшите ТІЦ свого ресурсу, по-друге, такі посилання завжди будуть виглядати більш природними (погодьтеся, адже посилання на інтернет-магазин автозапчастин із сайту для вагітних – виглядає досить сумнівно) ;

Додаткові показники. Звертаючи увагу на них, можна зробити глибші висновки щодо якості сайту:

o   MozRank

o   SEOmoz

o   Наявність у Я.Каталог та Dmoz

o   Кількість сторінок в індексі Яндекса та Google

Відмінним інструментом для швидкого аналізу перерахованих вище факторів є RDS бар, який досить простий у встановленні та подальшому використанні.

Але не слід забувати, що сьогодні посилання – справа далеко не перша. Без якісного контенту та хорошої внутрішньої оптимізації сайту очікувати результатів від посиленого просування безглуздо.

 

Автор: SEO-фахівець агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Хайленко В'ячеслав.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська