🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

На сьогоднішній день соціальні мережі, у період свого бурхливого розвитку, використовуються вже не просто для спілкування з друзями, перегляду цікавих відео та прослуховування музики – вони перетворилися на потужні рекламні інструменти та торгові майданчики. З їх допомогою просуваються та продаються мільйони товарів різноманітних типів та призначень. Саме тому присутність компанії у соціальних мережах є необхідною умовою успішного розвитку бізнесу у реаліях сьогодення.

Хорошим варіантом майданчика для представлення каталогу товарів є соціальна мережа Вконтакте. Існує спеціальний функціонал, який дозволяє додавати картки товарів до спільноти у цій соціальній мережі та сортувати їх за альбомами (добірками). Багато інтернет-магазинів реалізують свої товари Вконтакте саме завдяки даному інструменту.

А тепер уявіть, що маєте інтернет-магазин. Було б непогано мати каталог його товарів у власному співтоваристві Вконтакте. Якщо кількість товарів обмежується парою десятків, то немає нічого складного у тому, щоб перенести їх вручну та періодично оновлювати інформацію та статус доступності на складі. Навіть якщо товарів кілька десятків, то процес їх самостійного додавання та оновлення займатиме не надто багато часу. А що, якщо таких товарів налічуються сотні чи тисячі? Їхнє перенесення буде дуже проблемним, не кажучи вже про регулярне оновлення.

Для вирішення цієї проблеми командою StarMarketing був розроблений інструмент автоматичної інтеграції каталогу інтернет-магазину до спільноти Вконтакте.

Що таке наш інструмент?

Наша розробка заснована на Market API ВКонтакті, і не використовує iframe-вікна. Вона повністю синхронізує всі товарні категорії магазину, реалізуючи їх у вигляді альбомів (добірок) спільноти: інструмент переносить всі товари, зберігаючи прив'язку до категорій, а також базову інформацію про них (найменування, опис, ціна тощо). При будь-якій зміні картки товару оновлені дані будуть перенесені та відредаговані на сторінці в соціальній мережі, будь то зміна категорії чи ціни. Вся синхронізація відбувається при натисканні кнопки або в автоматичному режимі: таким чином ви можете налаштувати її автоматичне виконання щодня або щотижня.

Наш інструмент не прив'язаний до CMS, на базі якої розроблено інтернет-магазин. Він працює безпосередньо з базою даних, що дає можливість використовувати його навіть у "самописному" сайті. Інтеграція передбачає можливість гнучкого налаштування: синхронізація товарів лише зазначених категорій, оновлення окремої інформації про товар (наприклад, лише ціни) тощо.

Можливості нашої розробки роблять її універсальним інструментом для інтеграції інтернет-магазину до його спільноти у соціальній мережі Вконтакте. Бажаєте дізнатися, як використовувати подібний функціонал для розвитку власного бізнесу? Зв'яжіться з нами, і ми допоможемо Вам реалізувати високоефективний майданчик продажу у соціальній мережі Вконтакте.

Автор: web-програміст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ярослав Кустрич


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська