Список лютневих нововведень пошукових систем та соціальних мереж.
- Днями Google анонсував, що найближчим часом повністю відмовиться від показу реклами на Flash, на користь HTML5 . Вже починаючи з 30.06.2016, банери на flash не можна буде більше завантажити в AdWords та DoubleClick Digital Marketing. А починаючи з 2 січня 2017 року, реклама на flash не виводитиметься в рекламній мережі Google Display Network і через DoubleClick. Цей анонс, поки що не відноситься до відеороликів, створених у Flash, поки що заблоковані будуть лише банери. +GoogleAds
- В офіційному блозі Google AdWords представлені Нові засоби захисту від ботів, автоматизований фільтр вже доступний всім маркетологів DoubleClick Bid Manager і контекстно-медійної мережі (КМС).
- #AskAdWords | Google AdWords впроваджує підтримку користувачів через соціальні мережі. Тепер компанія пропонує підтримку через сторінки G+, Twitter, Facebook, та YouTube 24 години на добу, понеділок – п'ятниця. На сторінки AdWords у соціальних мережах підписуйтесь тут:
Google+ |
GoogleДляБізнесу |
YouTube |
Довідка – AdWords |
|
@AdWordsRussia |
|
facebook.com/adwords |
VK |
vk.com/googleforbusiness |
- Для розробників | Анонс v201601 в API AdWords , можливості для роботи з контактами та доступ до People API , а також три нові рішення, які тепер доступні у сценаріях AdWords.
Яндекс
- Одна з найпопулярніших лютневих новин про те, що Яндекс почне знижувати у видачі "немобільних" сайтів. У мобільному пошуку Яндекса з'явився новий чинник ранжирування – адаптивність сайтів для мобільних пристроїв. Нова формула, яка враховує придатність веб-сторінок для мобільних пристроїв, отримала назву "Владивосток". Тепер те, наскільки сайт адаптований під мобільні пристрої, є фактором ранжування та впливає на позиції сайту у видачі. Алгоритм поки що працює тільки для рунету, але найближчими місяцями його обіцяють викотити і для України, Білорусі та інших країн. Подробиці можна дізнатися у блозі Яндекса для вебмайстрів.
- Згідно зі статистикою Яндекса, до найпопулярніших запитів напередодні 14 лютого входить [ненавиджу День святого Валентина].
- Оновили програму Яндекс.Карт для Android. У ньому з'явилися фільтри для вибору організацій, фотографії місць, синхронізація обраного з веб-версією Карт та мобільними програмами для пристроїв на iOS та Android. Крім того, повністю переробили інтерфейс Карт, особливо це помітно під час роботи з маршрутами.
- Афіша Daily опублікувала історію школяра, який працює дизайнером в Яндексі
- Школа дизайну Яндекса, яка стартувала 27 січня, налічує вже 7 випусків відеокурсу, які доступні для перегляду.
- Відкрито реєстрацію на Yet another Conference on Marketing 2016 — конференцію, присвячену маркетинговим технологіям в електронній комерції та рекламі в Інтернеті.
Вконтакте
- ВКонтакті для бізнесу тепер буде готувати докладний огляд за останній місяць про ключові нововведення та зміни в соціальній мережі, які впливають на ваш бізнес. Доступний огляд за січень.
- Актуальні дані про аудиторію та особливості використання ВКонтакті в чотирьох ключових країнах присутності: Росії, України, Казахстану та Білорусі — порівняно з іншими соціальними мережами та сервісами. - на сторінці: Детальніше
- Кількість реєстрацій користувачів ВКонтакті з Бразилії перевищило мільйон.
- Два нові відкриті голосування, результати яких можуть бути цікавими. Перше голосування щодо принципу формування стрічок новин користувачів ВК , а друге відкриває дані скільки груп та сторінок у списку спільнот користувачів-учасників.
- Також Вконтакті НЕвведення. Випуск №65
- Компанія Facebook провела дослідження, яке дозволяє оскаржити «теорію шести рукостискань». Про це в четвер, 4 лютого, повідомляється в блозі соцмережі. Згідно з теорією, будь-які дві людини на Землі розділені в середньому лише п'ятьма рівнями спільних знайомих (або, інакше, шістьма рівнями зв'язків). Але у Facebook вважають, що завдяки соціальним мережам світ став ще «тіснішим». З'ясувалося, що двох людей, авторизованих у Facebook, поділяють у середньому 3,57 «рукостискань» (рівня зв'язків).
Facebook проаналізував мільярди зв'язків між своїми користувачами, кількість яких становить 1,6 мільярда (приблизно чверть населення планети).
При цьому в дослідженні наголошується, що в 2011 році, коли в Facebook було зареєстровано менше людей, двох людей поділяло в середньому 3,74 рукостискань. У 2008 році цей показник дорівнював 4,28. - У понеділок, 1 лютого, компанія Facebook заявила, що вона буде вдосконалювати стрічку новин, враховуючи поради та скарги користувачів. Зміни вплинуть на те, які оновлення розміщуватимуться на початку стрічки, а які – на її кінці. Зауважимо, що Facebook провів опитування своїх користувачів щодо того, як вони оцінюють зміст своєї стрічки новин протягом останнього часу. Основна увага приділялася питанню, чи стала стрічка оновлень менше включати вірусної реклами і прохань користувачів «лайкнути» їх записи. Детальніше Нагадаємо, що 8-го числа соціальна мережа ВКонтакте опублікувала опитування на тему “можливості відфільтрувати для вас з усього потоку новин найцікавіші записи та матеріали”…
- Цукерберг увірвався до п'ятірки найбагатших людей планети. Глава Facebook став четвертим у рейтингу мільярдерів Bloomberg, обігнавши голів Amazon і Movix SAB - Джеффа Безоса та Карлоса Сліма.
- З минулого тижня у всіх користувачів Instagram з'явилася можливість швидкого перемикання кількома обліковими записами. Додати ще один обліковий запис можна в настоянках профілю, а для перемикання між існуючими обліковками потрібно просто натиснути на ім'я користувача. Нова можливість особливо цікава SMM-фахівцям. Оновлення вже доступне всім користувачам програми Instagram 7.15 для iOS та Android.
- Сервіс Instagram запускає лічильники переглядів для відео. Нова функція дозволить не тільки відстежувати кількість переглядів, а й кількість коментарів та лайків, побачити які можна буде, натиснувши на Views. За даними компанії, кількість часу, що витрачається на перегляд відео в Instagram, зросла на 40%. Лічильники будуть доступні в додатку Instagram версії 7.16 для iOS та Android протягом найближчих тижнів.
- Twitter втратив 2 мільйони активних користувачів. Аудиторія сервісу в останньому кварталі 2015 року становила 305 мільйонів, тоді як попереднього — 307 мільйонів.
- 10 лютого Twitter оголосив про зміну алгоритму стрічки новин Новий алгоритм відображатиме найважливіші для конкретного користувача твіти на початку стрічки у зворотному хронологічному порядку. Слідом за ними в звичайному порядку розташовуватимуться інші твіти. Активувати новий алгоритм можна вже зараз. Для цього виберіть у налаштуваннях у розділі "Вміст" варіант "Показувати кращі твіти". Вимкнути функцію можна буде там же. У найближчі тижні функція стане доступна всім користувачам Twitter на платформах iOS, Android та веб-версії.
SMM спеціаліст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ірма Нановська