🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

 Новорічні свята – це час чарівництва, чудес та мрій для всіх людей, окрім маркетологів та бізнесменів. Для власників бізнесу та рекламістів — це чудовий інфопривід, за допомогою якого можна збільшити продажі та отримати більше клієнтів. Існує величезна кількість інструментів в онлайн та офлайн рекламі. Пропонуємо поговорити про онлайн просування. Пропонуємо до Вашої уваги 12 простих практичних порад як максимально ефективно використовувати соціальні мережі в новорічний період.

 

  1. Аватар та обкладинка сторінки — як нагадує капітан Очевидність, це перше, що ваші клієнти бачать на сторінці. Перед Новим роком їх потрібно прикрасити. Не обов'язково повністю переробляти дизайн, можна просто додати кілька зимових елементів — сніжинки, шапку Діда Мороза і таке інше. Якщо поряд немає відповідного і вільного дизайнера, а фотошоп ви не освоїли, то скористайтеся сервісами та шаблонами, які полегшують життя в цій справі (наприклад, у canva можна підібрати святкову обкладинку та відповідний розмір зображення для оформлення ваших сторінок у різних соціальних мережах.)

як швидко зробити новорічну обкладинку та аватар для соціальних мереж: Facebook, Twitter, Google+

 

  1. Його Величність Контент у святковий період вимагає себе особливого ставлення. Прикріплюйте до публікації цікаві, радісні зображення. Ставте запитання своїм передплатникам. Можливо, саме в цей час ви відкриєте додатковий талант художника чи письменника. Звичайно, не забудьте заздалегідь підготувати вітання для своїх клієнтів та читачів.

 

  1. Мішок з подарунками

Даруйте своїм клієнтам подарунки і вони дадуть відповідь вам лояльністю та замовленнями. Наприклад, продумайте конкурс із призами та зробіть публікацію на своїй стіні. Використовуйте можливості соцмереж. Ми вам підкажемо.

  1. Спеціальні пропозиції

Створюйте унікальні пропозиції, обмежені за часом. Новорічні свята – це час акцій, знижок та дисконтних купонів. Закріпіть пост з акцією нагорі вашої сторінки або створіть спеціальну пропозицію на Facebook.

Пропозиції мотивують користувачів за допомогою заклику до дії, показують у режимі реального часу скільки залишилося до кінця акції, збирають контакти потенційних клієнтів та перенаправляють їх на сайт.

 

Зробити унікальну або спеціальну новорічну пропозицію на сторінці Facebook

 

  1. Заходи

Створюйте окремі заходи від сторінки вашого бізнесу. Заходи у соцмережах дають більше можливостей для просування та реклами, а також формує додатковий сегмент ЦА. По завершенню конкурсу ви можете зберегти цю аудиторію та використовувати її надалі.

  • Однокласники - розділ "Групи" на головній сторінці вашого профілю, натиснути на помаранчеву іконку "Створити групу або захід";
  • Вконтакте - розділ "Мої групи" на головній сторінці вашого профілю, натиснути на синю кнопку "Створити спільноту";
  • Facebook - сторінка вашого бізнесу; натиснути на зелену кнопку "Пропозиція, заходи", натиснути на іконку "Подія".

 

  1. Трафік сайту

Святковий час = час трафіку та лідогенерації. Щоб цей час приніс максимум користі, відвідувачів вашого сайту потрібно "зберегти" у своїх спільнотах соцмереж. Допоможе вам у цьому оптимізація сайту – SMO.

Звичайно, оптимізація сайту - це велика окрема тема, але вам маленькі поради перед Новим роком:

  • швидко зробити кнопки всіх своїх соціальних профілів можна за допомогою конструктора pluso
  • для збільшення охоплення користувачів у спільноті можна вставляти ваші публікації (групи/сторінки) на сайт.

 

Як вставляти публікації на сайт з ВконтактеВставляти публікації на сайт із ВКонтактіВставляти публікації на сайт із Facebook
Вставляти публікації на сайт із ВКонтакте: внизу запису натискаєте на іконку поділитися, натискаєте кнопку Експортувати, копіюєте Код для вставки та вставляєте його на свій сайт.
Вставляти публікації на сайт з Facebook можна аналогічним способом: натискаєте на стрілку поруч із публікацією — Вставити публікацію, копіюєте код і розміщуєте його на своєму сайті.
Розміщення коду на сайті відбувається зазвичай у вкладці код. Таким чином це виглядає на сайті:

 

Тут ми розповімо все про один спосіб призначення ставки — початковий і найважливіший.

Опубліковано StarMarketing 14 грудня 2015 р.

 

 

  1. Збільште продажі в мережі

Основним джерелом продажу у соціальних мережах є таргетована реклама. Виберіть сегмент аудиторії, на який буде націлена ваша реклама (постійні клієнти або люди, які здійснили покупку минулого святкового сезону), а потім створіть для них повідомлення з інформацією про пропозиції та акції, які можуть їх зацікавити.

У сезон свят дотримуйтесь стратегії безперервного ретаргетингу. Наприклад, якась людина відвідала ваш веб-сайт, переглянула светр, але так і не купила його. Індивідуально налаштовані аудиторії з веб-сайту дозволяють знайти цього користувача, коли він зайде в соціальну мережу з будь-якого пристрою і показати йому рекламу того самого светра і, можливо, шарфу та шапки в тон йому. Такий ретаргетинг можна налаштувати для всіх популярних продуктів на Facebook, ВКонтакті або Однокласники.

 

  1. Підвищуйте впізнаваність бренду

Створюйте рекламу, яка підвищує впізнаваність та привертає увагу. На цьому етапі потрібно вибрати тип реклами, що сприяє формуванню вашого бренду та репутації. Так само, як ви оптимізуєте матеріали реклами, вам слід оптимізувати ставку, щоб охопити якомога більше людей, які вас цікавлять.

 


Реклама в соціальних мережах, яка підвищує впізнаваність бренду

  1. Підвищуйте місцеві продажі та відвідування вашої компанії

Реклама з метою «Місцева впізнаваність» допоможе охопити людей, які знаходяться неподалік вашої компанії. Звертайтеся до них у будь-який час з будь-якого пристрою, щоб вони пам'ятали про вас, коли будуть поблизу. Якщо ви використовуєте рекламу для підвищення місцевої впізнаваності, просто задайте відстань від місцезнаходження вашої компанії, а також вкажіть вік та стать потенційних клієнтів, яких ви хотіли б охопити.

 

відвідування компанії за допомогою реклами в соціальних мережах відвідування компанії за допомогою реклами в соціальних мережах ВКонтакте

 

  1. Пишіть листи не лише Діду Морозу

У святкові дні ми отруюємо та отримуємо безліч листів. Використовуйте можливості e-mail маркетингу, збирайте базу клієнтів, у листах надсилайте вітання, посилання на свої акції та сторінки у соціальних мережах.
 

  1. Масштабуйте свій бізнес

Подаруйте своєму бізнесу додатковий сегмент клієнтів за допомогою організації присутності у новій соціальній мережі. Для економії часу скористайтеся методами кроспостингу (коли ви публікуватимете повідомлення в одній соціальній мережі, а дане повідомлення автоматично дублюватиметься в інші ваші соціальні профілі).

 

  1. Збережіть успіх на весь рік

Використовуйте отриманий досвід, не переставайте тестувати та експериментувати, аналізувати результати та відкривайте нові можливості для розвитку компанії.

 

Автор: SMM спеціаліст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ірма Нановська


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська