🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Сьогодні просування бізнесу у Твіттері серед українських компаній викликає сумніви. З такою обережністю наш бізнес опановував Вконтакте та Facebook кілька років тому. Тим часом за поточний рік сегмент української аудиторії у сервісі мікроблогів зріс у два рази. Бажаєте дізнатися яку користь може отримати ваш бізнес від просування у Твіттері та чим цікаві українські користувачі цієї соціальної мережі? Читайте далі і ви знайдете відповіді у цій статті. 

 Всім відомий факт, що сервіс мікроблогів Твіттер одна з найбільших соціальних мереж світу, історію його розвитку та успіху ви можете знайти на багатьох сайтах в ІІнтернете, а із загальноприйнятими поняттями у Твіттері можна ознайомитись тут.

 

 

 Скільки у Твіттері реальних користувачів Уане та?

 Твіттер насправді не надає публічних даних про кількість зареєстрованих користувачів у регіонах, зокрема для України. Останні офіційні дані аудиторії наведено для світового масштабу станом на 30 червня 2015 р. Тим не менш, ми маємо можливість переглянути цільову аудиторію альтернативним і більш придатним для складання об'єктивної картини світу способом. Наприклад, дослідницька компанія Gemius оцінює кількість реальних людей (Real Users), які споживають контент онлайн, а не кількість cookies.

 Так ось, соціальною мережею Твіттер, за даними Яндекса 2014 року, користувалися 430 тисяч громадян України. Пізніше, на підставі середньомісячних даних 2013-2014 років аналітики Gemius представили інформацію наскільки популярні соціальні мережі Facebook, Instagram та Twitter серед інтернет-користувачів віком від 18 до 69 років у різних країнах. Як виявилось, найшвидше в нашій країні зростає саме Твіттер — за аудиторією Україна посідає третє місце серед інших країн.

 

Дослідження аудиторії Твіттера для українського бізнесу у 2015 році

 

Далі ще цікавіше. У липні 2015 року стало відомо, що в Україні частка Твіттеру аудиторії за рік зросла на 56%. Більше того, зверніть увагу на популярність сервісу мікроблогів у порівнянні з іншими соціальними мережами.

Дослідження аудиторії Твіттера для українського бізнесу у 2015 році, Популярність соцмереж серед інтернет-аудиторії України

Популярність соцмереж серед інтернет-аудиторії України, станом на липень 2015 року

Twitter в Україні популярніший ніж Instagram, Google+ та Linkedin

 Звичайно, можна було просто на початку статті вказати одну цифру, у Твіттері — 670 800 українських користувачів у 2015 році. Але, річ у тому, що в контексті просування важливо знати скільки активних (а не одного разу зареєстрованих) користувачів та їх відповідність цільовій аудиторії бізнесу.

 

 

Що стосується особливостей українських твіттерчан

 Аудиторія в Твіттері має свої унікальні характеристики, відмінні від користувачів інших соціальних мереж. Дані Brand Analytics свідчать, що за кількістю повідомлень Твіттер випередив Facebook, при тому що авторів менше. Крім того, серед українських користувачів у Твіттері дещо більша присутність чоловіків, порівняно з іншими соцмережами, а вікова категорія загалом схожа на Facebook.

 

Дослідження соціальних мереж, користувачів. Соціальні медіа в Україні 2015 року.

Дослідження Brand Analytics, Соціальні медіа в Україні, квітень 2015 року.

 Автор – користувач, який написав хоча б 1 публічне повідомлення протягом місяця. Повідомлення – будь-який відкритий (публічний) пост – у статусі, на стіні, у групах, коментарях та ін. Повідомлення в особистому листуванні або в режимі «тільки для друзів» не враховуються.

 

Склад аудиторії. Дослідження соціальних мереж, користувачів. Соціальні медіа в Україні 2015.

 

 

Присутність українського бізнесу у Твіттері

 Найбільшу популярність на сьогоднішній день мають особисті профілі діячів ЗМІ, культури і політики, при цьому присутність брендів і зростання їх аудиторії в Твіттері впевнено набирає обертів. За підсумками минулого місяця найбільша аудиторія та зростання читачів спостерігаються серед наступних брендів:

Присутність українського бізнесу у Твіттері. Бренди, компанії, читачі та передплатники 2015

 Followers – це читачі, які натиснули на кнопку Follow (Читати) на сторінці бренду, що дозволять їм читати твіти, що публікуються брендом, у своїй стрічці, свого роду аналог передплатників станиць Вконтакте та Facebook.

 

У топ 20 брендів Твіттера вересня 2015 року входять: банки, мобільні оператори та послуги, інтернет-магазини та один ресторан Козирна Карта з показником 7606 читачів. Існує думка, що у спільнотах бізнесу соціальної мережі Facebook більше читачів, ніж у Твіттері, чи так це насправді?

 

 

Facebook або Twitter

 Якщо казати про кількості читачів та послідовників бренду в Facebook та Twitter, то Варто врахувати важливу різницю в особливостях ранжування публікацій у цих соцмережах. Адже саме цей фактор має пряме відношення до реальної аудиторії бренду у соцмережі. Скільки людей побачать ваше повідомлення у стрічці? Якщо ми говоримо про Facebook, то без спеціального просування та фінансових коштів із загальної кількості передплатників реально взаємодіяти з вами та бачити публікації вашої сторінки в середньому будуть лише 15%.

Охоплення публікацій Facebook 2015. Середні значення охоплення аудиторії для сторінки з 1000 передплатників Facebook

Середні значення охоплення аудиторії для сторінки з 1000 передплатників (засновано більш ніж на 11 033 сторінок Facebook станом на 23 жовтня)

 

Сторінка Facebook, яка має 1000 фанів, у середньому безкоштовно працює для 150 передплатників. В даному випадку це дає хорошу перевагу Твіттеру, в якому читачі бачать усі публікації профілів, на які підписані. Тепер подивимося на середню кількість передплатників за вересень у цих соцмережах та визначимо скільки людей реально взаємодіють зі сторінками брендів.

 Кількість передплатників та публікацій, постів. Звіт топ соціальні мережі в Україні 2015. Facebook Twitter Youtube

Як ми бачимо, за середнім показником кількості послідовників у топ 20 Facebook лідирує, проте якщо ми знаємо про особливості охоплення публікацій і маємо елементарні навички математики, то можемо побачити таку картину:

 16.2% від числа 125 952 = 20 404.22

 20 404 — у середньому передплатників безкоштовно побачили публікацію сторінки бренду у Facebook

 20 404 < 49 613 

 З цього випливає, що у Твіттері в середньому перебуває вдвічі більше людей, які бачать публікації своїх брендів Звичайно, все це статистика та цифри, а в реальному світі все пізнається у тестуванні, показниках переходів та конверсії на сайті.

 

На сьогоднішній день сервіс мікроблогів надає широкі можливості для українського бізнесу. При цьому кожен сам вирішує використовувати Твіттер зараз як нову нішу просування та сегмент ринку або почекати, поки в цій соцмережі з'явиться більше постійних користувачів. Якщо надалі вам буде цікаво дізнатися як просувати бізнес у Твіттері та інших соцмережах – стежте за оновленнями блогу StarMarketing, а якщо стаття виявилася вам корисною – не забудьте натиснути кнопку Лайк.

 

Більше вам цільової аудиторії та лояльних клієнтів!  

Автор: SMM спеціаліст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ірма Нановська


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська