🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

12 листопада 2015 року Google Analytics виповнилося 10 років з дня запуску сервісу. На честь ювілею Пол Мюре, віце-президент компанії, опублікував на офіційному блозі статтю, зміст якої ви знайдете далі. Пропонуємо вашій увазі ТОП найважливіших особливостей Google Analytics для їх практичного застосування. В описі кращих функціональних можливостей ви також побачите, як їм знаходять практичне застосування відомі люди та компанії, наприклад, свої кейси представили PUMA та Барак Обама.

“Наша місія, на момент коли Google придбав Програмне забезпечення Urchin визначалася у розширенні можливостей розробників веб-сайтів та маркетологів для кращого розуміння та вдосконалення свого бізнесу за допомогою потужних, але простих у використанні інструментів аналітики. Для досягнення цієї мети ми продовжуємо впроваджувати нові цифрові аналітичні можливості на ринок із Google Analytics Premium, Tag Manager, Google та Adometry. Я дійсно пишаюся стараннями та інноваціями, які ми доклали у досягненні цієї мети.”
Paul Muret, VP Engineering

ТОП 10 покращень Google Analytics протягом десяти років

 

1. Відстеження подій (Event Tracking) — ця потужна функціональна можливість додана на ранній стадії, що дозволяє користувачам відстежувати дії відвідувачів, які не відповідають прямим переглядам сторінки. За допомогою event tracking легко відстежувати, класифікувати та аналізувати певні дії, такі як завантаження PDF та перегляди відео. Останнім часом для веб-сайтів ця функція стала украй необхідною. Дізнайтесь, як PUMA використовує фільтри, відстеження подій.

 

відстеження подій - Event Tracking reports

 

2. Звіти "У режимі реального часу" (Real-Time Reporting) — надання статистики того, що відбувається в даний момент, звітність у режимі реального часу є потужним набором звітів, які мають неоцінене значення під час перевірки тегів кампанії, запуску нових кампаній, або розуміння безпосереднього впливу соціальних медіа. Дізнайтесь, як Обама для Америки використовує Google Analytics.

 

3. Багатоканальні послідовності та Моделювання Атрибуції (Multi-Channel Funnels, Attribution Modeling and Data-Driven Attribution) — Багатоканальні послідовності стали першим та найголовнішим помічником маркетологів у дослідженні шляху конверсій. Це дозволило відійти від класичного обліку конверсій за останнім кліком до подання повного шляху конверсії. Наступним кроком було Моделювання атрибуції, що допомагає бізнесу розподіляти цінність конверсії серед точок взаємодії у шляху конверсії. Google Analytics в даний час надає алгоритмічні моделі та новий набір звітів, розроблений для того, щоб позбавити користувача необхідності самостійно проектувати моделі атрибуції, і щоб робота з моделями атрибуції була досить точною. Дивіться, як моделювання атрибуції збільшує прибуток для Baby SuperMall.

data-driven

 

4. Система управління тегами (Tag Management) — Через те, що складність digital-маркетингу та збору даних продовжує зростати, стало очевидним, що нашим користувачам потрібні досконаліші інструменти для керування тегами. Диспетчер тегів Google (Google Tag Manager) дозволяє об'єднати всі теги (AdWords, Google Analytics, Floodlight, сторонні теги для відстеження та оптимізації реклами) з усього сайту в один фрагмент коду, а потім керувати ним через простий у використанні веб-інтерфейс. Читайте як Domino's pizza збільшила свій щомісячний дохід на 6% за допомогою Google Analytics Premium та Google Tag Manager.

google-tag-manager

 

5. Навчання Analytics Academy - Відмінна програма навчання роботі з аналітикою, завдяки якій користувачі можуть мати переваги у всіх сферах бізнесу перед своїми конкурентами. Щодня світ маркетингу та аналітики стає більш складним, що зобов'язує користувачів Google Analytics постійно залишатися в курсі всіх змін та актуальних знань. У відповідь на цю потребу Analytics Academy пропонує користувачам безкоштовні навчальні курси онлайн, відео курси основи digital аналітики і, конкретно, Google Analytics.

 

6. Universal Analytics - Universal Analytics (UA) була великим кроком для Google Analytics у двох напрямках. По-перше, UA допомагає вирішувати актуальну на сьогоднішній день проблему суміщення безлічі видів моніторів, відображень та пристроїв у світі, у поєднанні з діями відвідувачів різних пристроїв в одному представленні. По-друге, це організація для людей, орієнтованих на аналітику, яка дає можливість використовувати такі функції, як User ID, “Загальна цінність” користувачів та звітів “Когортного аналізу”. Як обіцяли, практичний приклад, як 1stdibs Luxury Marketplace досягли нових висот із Google Analytics Premium.

Universal-Analytics

 

7. Платформа Measurement Protocol — Це покращення є однією з основних особливостей Universal Analytics, яке допомогло перетворити Google Analytics із набору інструментів «веб-аналітики» на платформу «digital аналітики». Протокол передачі статистичних даних Google Analytics (Measurement Protocol) – дозволяє користувачам надсилати, зберігати та візуалізувати дані за допомогою HTTP-запитів. Це дає можливість розробникам оцінювати як користувачі взаємодіють із бізнесом практично у будь-якому середовищі, пов'язувати онлайн- та офлайн-дії клієнтів, а також пристрої IoT (Інтернет речей). На додаток - кейс AccuWeather від Google Analytics Premium.

 

8. Аналітика мобільних додатків (Mobile App Analytics) — В умовах “вибуху” мобільних додатків та пристроїв, щоб бути в змозі оцінити та покращити показники ефективності маркетингу та користувальницький досвід додатків аналітика має вирішальне значення. Звіти мобільних додатків спеціально пристосовані для розробників мобільних додатків та маркетологів для того, щоб вони могли визначити весь шлях мобільних клієнтів – від відкриття до завантаження та лояльності. І якщо застосовувати це з UserID, то бізнес зможе через пристрої краще зрозуміти поведінку користувачів. Читайте як Certain Affinity використовує аналітику мобільних програм Google для покращення дизайну гри.

 

9. Удосконалена електронна торгівля (Ecommerce) — повне оновлення Google Analytics у визначенні та оцінці електронної комерції. Вона надає виразну та зрозумілу статистику нових важливих показників про поведінку покупця, включаючи конверсії: перегляди відомостей про товар, дії “Додавання товару” (до кошика), кліки внутрішніх кампаній (кількість кліків користувачів на оголошення внутрішньої кампанії), показники ефективності внутрішніх кампаній, послідовностей оформлення покупки , а також продаж. Дивіться кейс електронної комерції by Brian Gavin Diamonds .

 

10. Ремаркетинг — Ремаркетинг з Google Analytics допоможе вам легко створювати аудиторію на основі поведінки людей, які відвідують ваш сайт та мобільний додаток. Ця аудиторія доступна для кампаній ремаркетингу в AdWords, КМС та DoubleClick Bid Manager. Читайте також як TransUnion радикально підвищив конверсію із Google Analytics Premium.

ремаркетинг ga-remarketing

 

У цій статті ми знайшли багато цікавого, сподіваємося вам вона також сподобалася. Як написав би віце-президент Google Analytics: «Залишайтеся з нами. Ура можливостям наступного десятиліття!

За матеріалами Google Analytics

SMM спеціаліст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Ірма Нановська


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська