🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Наприкінці жовтня стало відомо, що Google використовує нову систему штучного інтелекту (спочатку ця інформація була опублікована в Bloomberg, Потім її підтвердили офіційні особи Google). Інтернет-маркетологів одразу заінтригувала ця новина.

RankBrain: система штучного інтелекту від Google

RankBrain - це новий сигнал ранжирування, який допомагає Google відстежувати релевантні сторінки для певних запитів, які не містяться на сторінках сайту у прямому вході, або у разі використання синонімів пошукового запиту. Тобто це оновлення вивчає запити, що вводяться користувачами, потім вивчає інформацію, надану на сайті. І вже на основі зіставлення пошукового запиту та актуальності розміщеної інформації приходить до висновку, релевантна дана сторінка запиту чи ні. RankBrain є частиною алгоритму "Колібрі".

 

За словами представників Google, новий сигнал ранжирування аналізує до кількох мільярдів сторінок за добу, відповідно вже сьогодні це оновлення починає впливати на зміни в пошуковій видачі.

 

 

Що зміниться у SEO із запровадженням нового сигналу ранжування?

Світових змін у SEO-індустрії не передбачається, т.к. Пріоритетність якісного контенту в очах пошукових систем спостерігається досить давно. Використання RankBrain зайве тому доказ.

 

Вебмайстрам, копірайтерам, seo-оптимізаторам, та й взагалі всім, хто працює з контентом, слід приділяти велику увагу аналізу текстів. Робити його більш якісним, що несе додаткову цінність для користувачів, що його читають. Не варто забувати і про його візуальне уявлення, яке також має важливу роль:

 

  • використання заголовка, поміщеного в <h1>;
  • використання заголовків <h2> (Не менше двох разів), <h3>…</h6>;
  • використання списків (нумерованих чи маркованих);
  • поділ тексту на абзаци та оформлення його за допомогою тегів <p>;
  • писати для людей, не впроваджувати всі ключові слова у хаотичному порядку (досить використовувати одне пряме входження ключового слова);
  • намагатися писати якісний текст без води (інформація, яка не несе смислового навантаження);
  • можна використовувати теги для виділення слів, які мають значення для користувача (підкреслення, курсив і напівжирний шрифти);
  • перелінкування (також є частиною оптимізації тексту).

 

 

Якість чи унікальність контенту: чому віддати перевагу?

У багатьох виникає непорозуміння, чому віддавати більше уваги: унікальності тексту чи його якості? Адже буває так, що текст унікальний на 100%, але його якість жахлива, багато води та граматичних помилок. Буває навпаки, коли текст містить багато корисної інформації, повністю розкриває суть питання та дає їжу для роздумів, але унікальність у нього досить низька.

 

Хороший контент - це і висока унікальність, і його якість. Іншими словами, комбінуючи ці два фактори Ви досягнете найкращих результатів. Зазначимо, що до 100% унікальності який завжди розумно, т.к. Google і Yandex досить добре ставляться до корисного контенту, унікальність якого не нижче 85%.  

Пишіть для людей і тоді Ваш сайт буде цікавий не тільки потенційним клієнтам, але помічений пошуковими системами, які полюблять його та відвідуватимуть із задоволенням 😉

 

Автор: SEO-фахівець агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Хайленко В'ячеслав.

 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська