🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

У листопаді Яндекс анонсував запуск нового Вебмайстра в бета-версії. Першими щасливчиками, які отримали можливість протестувати його, були учасники третьої конференції Вебмайстерня, що зареєструвалися. Але вже сьогодні beta.webmaster.yandex доступний усім охочим. Які ж зміни зазнав новий Вебмайстер? Чи розширився його функціонал? Про це та багато іншого читайте у цій статті.

У листопаді Яндекс анонсував запуск нового Вебмайстра в бета-версії. Перейти до нового Вебмайстра

Новий інтерфейс, нові можливості

І так, перше, що впадає у вічі — глобальний редизайн, використання нових кольорів і тонів фарб, переважно темних. Виглядає більш солідно. Загальна інформація, така як ТІЦ, кількість переходів та показів, індексування - тепер відображається в більш презентабельних та красивих графіках. Також можна побачити як кількісні дані, так і їх відсотковий показник:

Загальна інформація, така як ТІЦ, кількість переходів та показів, індексування - тепер відображається в більш презентабельних та красивих графіках нового вебмайстра Яндекс.

Крім цього, можна побачити маленький блок з “експрес-діагностикою сайту”, в якому відображаються фатальні, критичні чи можливі проблеми. За наявності помилок Вебмайстер скаже вам про конкретну проблему, яку потрібно виправити. У випадку, якщо інформація застаріла, а завдання вже вирішено, то можна надіслати запит на повторну перевірку (при цьому ви бачитимете дату, на яку сама проблема була актуальною):

Блок із “експрес-діагностикою сайту” відображає фатальні, критичні чи можливі проблеми у новому Вебмайстрі Яндекс

Можливі проблеми у новому вебмайстрі Яндекс

Змін зазнав і розділ "Структура сайту". Тепер він не просто показує структуру сайту, інформацію на сторінках цього розділу (скільки сторінок завантажено, скільки в пошуку), а тепер веб-майстер сам може додати цілий розділ через дуже просту форму. Потрібно просто вказати шлях до потрібного розділу.

Розділ “Структура сайту” крім того, що показує структуру сайту та інформацію на сторінках цього розділу, ще й сам може додати цілий розділ через спеціальну форму

Видозмінена вкладка "Головне дзеркало".

Вкладка “Головне дзеркало” у новому вебмайстрі Яндекса

Розділ “Регіон сайту” також оновився і тепер містить інформацію про присвоєний регіон сайту в каталозі, довіднику та вебмайстра. Достатньо зручно бачити всі ці дані на одній сторінці.

Розділ “Регіон сайту” - Каталог, Довідник, Вебмайстер

В очі відразу впадає оновлений розділ "Пошукові запити", який тепер включає нові доповнення, а значить і надається можливість отримати нові дані. Що ж нового у цьому розділі:
можливість додавання фільтра;
додано нову графу — CTR;
групування запитів за групами (ТОП3-50; Вибрані, Завантажені);
можна створювати власні групи запитів;

 

Розділ "Пошукові запити" - додавання фільтра; нова графа – CTR; групування запитів за групами (ТОП3-50; Вибрані, Завантажені); створювати власні групи для запитів;

 

Крім цього Яндекс додав і нові розділи, яких не було в старому Вебмайстрі: Перевірка мобільних сторінок і Порушення. Обидві вкладки досить корисні.
“Перевірка мобільних сторінок” аналізує ваш сайт на адаптивність для мобільних пристроїв (що зрозуміло з назви) та коротко видає важливу інформацію:
наявність тега viewport;
наявність горизонтального прокручування;
наявність Flash-елементів;
наявність Java-аплетів і Silverlight-плагінів.

 

Яндекс додав і нові розділи, яких не було у старому Вебмайстрі: Перевірка мобільних сторінок та Порушення.

 

Вкладка "Порушення" є аналогом сторінки з Вебмайстра Google "Заходи, прийняті вручну". Якщо на сайт накладено фільтр за пошуковий спам, то ця інформація відображатиметься у цих розділах

 

Новий Вебмайстер від Яндекса – не останній сюрприз

Платон Щукін у своєму блозі зробив заяву, що підтверджує в черговий раз, що вплив посилань як важливий чинник ранжирування відходить у минуле. Відходить у минуле настільки сильно, що робота з формуванням сніпету вже сьогодні несе більшу цінність, ніж робота із закупівлею посилань.
Сформувавши хороший, презентабельний і красивий сніпет ви зробите його краще, ніж у конкурентів, збільшіть показник CTR (клікабельність вашого сніпет).

Хороший, презентабельний і красивий сніпет краще, ніж у конкурентів - збільшіть показник CTR (клікабельність вашого сніпету).

У Вебмайстрі Яндекса (як у новому, так і в старому) є розділ "Швидкі посилання". У ньому досить просто керувати доступними додатковими посиланнями (доступними, тому що їх визначення – автоматичний процес, який визначається роботами). Додаткові посилання також покращать ваш сніпет.

Нагадаємо, Google також зробив гучну заяву (введення нової системи RankBrain) на початку листопада, про те, що показник якості контенту, як важливий чинник ранжирування, тільки збільшується і вебмайстрам варто наголошувати саме на цьому показнику.

 

Автор: SEO-фахівець агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Хайленко В'ячеслав.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська