Перед будь-яким власником сайту, у якого запущено рекламу в Яндекс.Директ, рано чи пізно постає завдання детально проаналізувати результати реклами. Для цього більшість інтернет-маркетологів використовують найширший за можливостями та функціоналом (серед безкоштовних інструментів) сервіс - Universal Analytics від Google. Тільки цей сервіс не показує детальну статистику про витрати з Яндекс.Директа. Але це не означає, що Universal Analytics не можна навчити цього.
Для того, щоб налаштувати імпорт з Яндекс.Директ, необхідно виконати кілька простих кроків, про які йтиметься далі.
1. Налаштування Google Analytics
- Почнемо з того, що навчимо сервіс аналітики від Google у версії Universal Analytics "розуміти" дані, які ми плануємо йому передавати.
1.1. Увійдіть до розділу Адміністратор Google Analytics
1.2. Виберіть пункт Імпорт даних у блоці Ресурс і натисніть кнопку “Створити набір даних”
1.3. Для Типу набору даних необхідно вибрати значення "Дані про витрати"
1.4. Вкажіть основні відомості про набор даних: назву та уявлення, в яких будуть використані дані з цього набору.
Важливо! Не можна вибирати уявлення з фільтрами. У в такому випадку сервіс автоматичного імпорту даних не працюватиме. Також, необхідно переконатися, що в уявленнях правильно налаштована валюта і вона збігається з валютою в Яндекс.Директ. В іншому випадкуе, дані будуть спотворені.
1.5. На наступному етапі виберіть ключові параметри набору даних.
Після виконання всіх кроків натискаємо Зберегти. Все, на цьому створення набору даних завершено. Тепер Google Analytics знає про те, що ми хочемо в нього імпортувати, і залишилося тільки цей імпорт налаштувати.
2. Налаштування сервісу імпорту даних із Яндекс.Директ
Імпортувати дані в Google Analytics можна кількома способами: вручну або за допомогою сервісу автоматичного імпорту. У статті розглядається варіант імпорту з використанням стороннього сервісу OWOX.
Для початку вам необхідно перейти по засланні та зареєструватися:
Після цього, увійдіть у сервіс і на головній сторінці в лівому сайдбарі виберіть Потоки даних -> Створити потік. У вікні будуть проводитися всі налаштування потоку.
2.1. Для початку потрібно вибрати джерело даних. У нашому випадку - Яндекс.Дірект.
2.2. Далі надайте доступ до Яндекс.Дірект. Для цього натисніть Додати, у вікні авторизуйтеся у своєму обліковому записі та виберіть проект, для якого будуть імпортуватися дані.
2.3. На наступному етапі необхідно надати доступ до облікового запису Google Analytics.
2.4. Вибираємо ресурс та створений раніше набір даних для імпорту.
2.5. На останньому етапі в налаштуваннях можна додати ПДВ. Після цього зберігаємо всі налаштування.
Тепер потрібно почекати деякий час, щоб сервіс в автоматичному режимі здійснив імпорт даних. Результати імпорту можна побачити під час перегляду створеного потоку на вкладці Історія.
Важливо! Для того, щоб імпорт працював коректно, у всіх оголошень в Яндекс.Директ мають бути додані стандартні UTM-мітки.
На цьому налаштування закінчено. Можна переглядати отримані результати.
3. Перегляд звітів
Щоб подивитися звіт з отриманими даними з Яндекс.Директ, необхідно зайти у відповідний обліковий запис Google Analytics, вибрати у Звітах пункт Джерела трафіку -> Кампанії -> Аналіз витрат. В результаті ви отримуєте загальне зведення за витратами та отриманими результатами.
Як бачите, налаштовувати імпорт витрат з Яндекс.Директ у Google Analytics дуже просто і для цього не потрібно багато часу. Нпро, саме це налаштування дозволить зібрати в одному сервісі інформацію про витрати на рекламу як з Google Adwords, так і з Яндекс.Директ, а також провести аналіз отриманих результатів з більш повної інформацією.
Автор: web-програміст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Катерина Демянчук