Хоча у Tik Tok немає монетизації з оплатою за перегляди як у YouTube, у цій соціальній мережі заробляють навіть мільйони доларів! Хоча платформа спочатку створена для молоді, її аудиторія поповнюється людьми різного віку та професій. ТікТок вже не тільки для розваг, а й для роботи. Розглянемо переваги цієї соцмережі та 7 найпопулярніших видів заробітку блогерів.
Переваги та особливості роботи в Tik Tok
Це соцмережа з аудиторією понад 700 млн. постійних користувачів. Тік Ток – всесвітній бізнес-майданчик швидкого продажу, де тривалість рекламних роликів 5–10 секунд. Вони повністю утримують увагу глядачів, адже згідно з даними дослідження, опублікованими у виданні The Telegraph, в середньому люди здатні зосереджуватись на інформації 8 секунд.
Плюси "технічної" сторони Tik Tok:
- У редакторі передбачені опції для створення роликів, які заощаджують час. Знімаючи сюжет, можна робити паузи та продовжувати запис – не потрібно виконувати монтаж. Маски та фільтри прикрасять відео, музика та звуки доповнять аудіо супровід.
- Ролик потрапляє у рекомендації безкоштовно.
- Реально швидко набрати тисячі передплатників.
Щоб заробляти у соцмережі, необхідно розширювати аудиторію. Основний інструмент – реклама. У Тік Ток її створюють у форматі коротких роликів та просувають у мережі. Отримувати від реклами постійний потік передплатників виходить лише маркетингом, таргетингом і психологією цільової аудиторії.
Прийде або витратити багато часу і напрацювати досвід, перш ніж окупляться вкладення і з'явиться дохід, або довірити налаштування таргетованої реклами в Тік Ток професіоналам, і отримувати прибуток набагато швидше. Вони ведуть кампанії з огляду на потреби цільової аудиторії, тенденції в бізнес-ніші клієнта та секрети просування. Комплексний підхід збільшує кількість передплатників та дає стабільне зростання продажів.
Монетизація
У Тік Ток використовуються віртуальні монети. За них користувачі купують стікери та дарують блогерам на подяку за стрим. Стікери оцінюються у «внутрішній валюті» – монетах Tik Tok Coins і продаються за суми грошей, що їм відповідають. Ціна 100 монет – 1 $, середня вартість 1 стікера – 10 монет.
Блогер отримує 80% від вартості подарунка. З 10 монет на рахунок надійде 8. Суму 10$ і більше виводять на PayPal. Майданчик знімає комісію 3,81 TP3T. Заробіток ТікТокера залежить від платоспроможності його аудиторії, якості реклами та просування. Розглянемо 7 найприбутковіших методу, як заробляти в Tik Tok.
Записувати вірусні ролики та співпрацювати з рекламодавцями
Що ж знімають блогери, що знамениті бренди готові платити їм великі гроші? Більшість «зірок» Тік Току набрали аудиторію завдяки «балівству»:
- Ip-dubbing або «відкривати рот», синхронізуючись зі співом у популярному треку.
- Знімати кумедні сюжети з домашніми тваринами.
- Викладати смішні сценки із життя.
- Створювати пародії на артистів, сцени з фільмів, мультиків та ін.
Якщо створювати відео, що чіпляють, отримати суттєвий дохід можна вже через кілька місяців з початку публікації роликів.
Чим уславилися популярні блогери з високим доходом:
- Лорен Грей - Понад 50 млн передплатників. Вона одна з тих, хто першими освоював соцмережу Musical.ly, яка стала Tik Tok. Вона відкривала рота під виконання популярних музичних гуртів, співаків і танцювала. Тепер вона – б'юті-блогер та співачка.
- Згідно з виданням The Guardian, у Топ-20 ТікТокеров входить чарівний песик Джіффпом з 20 млн передплатників. Він може заробити 100000 $ за пост.
- Влада Грамаш з України – 4,7 млн передплатників, яких вона набрала менш ніж за рік. Вона разом зі своїм хлопцем розігрує смішні сценки.
- Серед російських ТікТокеров на думку Forbes лідирує 22-річний Рахім Абрамов. Він серед перших, хто заробив у Тік Ток музикою з росіян. За стартовий місяць роботи він одержав 100 000 руб.
Продавати свої послуги через прямі ефіри
Важливо! Запускати трансляцію можуть лише акаунти з 1000 передплатників.
Відео в режимі реального часу називають стриму. Блогер показує майстер-клас, відповідає на запитання аудиторії чи грає у комп'ютерну гру у прямому ефірі. Так продають свої професійні послуги фахівці будь-яких професій:
- Перукарі.
- Фотографи.
- Психологи.
- Приватні лікарні, стоматології, салони краси.
- Експерти, які створюють курси, тренінги.
- Художники та ін.
Блогер показує, як він виконує послуги, які пропонує потенційним клієнтам, ділиться корисними порадами чи знімає цікавий сюжет та прикріплює до відео промокод зі знижкою. Серед аудиторії Тіктокер не лише знаходить клієнтів, а й отримує грошову винагороду у прямому ефірі у вигляді донатів чи подарунків. Глядачі висилають стікери, які пізніше блогер переказує у гроші.
Продавати товари
Через Тік Тік торгують речами з Алі-Експрес, косметикою, аксесуарами до смартфонів, одягом, посудом та ін, роблять огляди на товари, перевіряють їх на міцність у прямому ефірі, показують їхнє застосування. Клієнти звертаються до особистих повідомлень або направляються на сайт інтернет-магазину, набравши коротке посилання або промокод. У прямих ефірах проводять аукціони та продають товари.
Брати участь у партнерських програмах
На співпраці з компаніями або колегами по Тік Току заробляють акаунти, починаючи з 5000 передплатників. Партнерські програми поширені серед малого та середнього бізнесу. Онлайн-магазин замовляє б'юті-блогер огляд туші для вій. Тіктокер знімає рекламний ролик із коротким посиланням на сайт, який потенційний клієнт вводить у пошук браузера вручну. За кожного покупця інтернет-магазин нараховує блогеру грошову винагороду.
Важливо! У Tik Tok неможливо прикріпити клікабельне посилання на сайт. Використовують короткі посилання або промокоди.
SEO агентство be True Media наводить таку статистику доходів Тік-Ток-блогерів від реклами: понад 100 000 передплатників – за пост рекламодавець платить від 100 до 200$, аудиторія від 200 000 до 1 млн – 1 000$ та вище. Представник іншого агентства, який побажав залишитись анонімним, повідомив нижчі розцінки: від 250 до 27 000 грн. за пост.
У цій сфері немає постійних тарифів, тому прибуток блогера залежить від того, з якими компаніями він співпрацює або чиї акаунти рекламує. ТікТокер, необізнаний у маркетингу та рекламі за ту саму роботу може отримувати в десятки разів менше, ніж той, хто має досвід у такому бізнесі.
Знайти партнерські програми можна:
- Якщо написати на e-mail інтернет-магазину електронний лист із пропозицією створити рекламний ролик на Tik Tok. Прикласти до нього посилання на обліковий запис і портфоліо.
- Коли Тік-Ток-Блогер набирає понад 50 000 передплатників, рекламодавці самі його знаходять і пропонують співпрацю.
- На веб-сайтах магазинів. Якщо торгова точка пропонує партнерські програми, це зазначено у футері її веб-сторінки.
- У CPA-мережах. Це сайти-посередники між рекламодавцями та паблішерами.
- У Тік Току додавати до своїх роликів згадку через «@» як спосіб залучити «розкручених» блогерів чи бренди до співпраці.
- У пошуку браузера на запит «партнерські програми».
Просувати музику
Завдяки Тік Ток, пісня Old Town Road набрала 700 млн переглядів.
Блогери ставлять трек тлом, вказуючи його назву та автора, роблять кавери, пародії на кліп або просто відкривають рот під оригінальне виконання пісні. ТікТокер "середньої популярності" заробляє за рекламу музичної композиції 100-200$.
Адміністрація облікових записів
Більшість підприємців зайняті створенням та реалізацією своєї продукції і у них не вистачає часу на те, щоб вести сторінки у соцмережах. Вони наймають адміністраторів. За роботу над обліковим записом ТікТок можна отримати від 3,500 – 10 000 грн на місяць. Якщо вести профіль відомого бренду, оплата обчислюється у сотнях доларів.
Просувати канали YouTube або Instagram
До облікового запису Тік Ток прив'язують сторінки з інших соцмереж. З'являється можливість додавати активне посилання на них. Так на YouTube залучають додатковий трафік, що збільшує перегляди та дохід від монетизації. Через Instagram направляють до онлайн-магазинів. Так просувають свої канали чи чужі за плату.
Користувачів Тік Току мільйони, а заробляють ті, хто має чіпляючий контент і налагоджено рекламу. Одного таланту, почуття гумору недостатньо. Розвивати обліковий запис для таких заробітків допомагають професіонали.