ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38(093)960-52-52
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

ТОП 7 способів як заробити гроші в Тік Ток

Хоча в Tik Tok немає монетизації з оплатою за перегляди як в YouTube, в цій соціальній мережі заробляють навіть мільйони доларів! Хоча платформа спочатку створена для молоді, її аудиторія поповнюється людьми різного віку і професій. ТікТок вже не тільки для розваг, а й для роботи. Розглянемо переваги цієї соцмережі і 7 найпопулярніших видів заробітку блогерів.

Переваги та особливості роботи в Tik Tok

Це соціальна мережа з аудиторією понад 700 млн постійних користувачів. Тік Ток – всесвітня бізнес-майданчик швидких продажів, де тривалість рекламних роликів 5-10 секунд. Вони повністю утримують увагу глядачів, адже згідно з даними дослідження, опублікованими у виданні The Telegraph, в середньому люди здатні зосереджуватися на інформації 8 секунд.

В Україні близько 5 млн користувачів Tik Tok

Плюси «технічної» сторони Tik Tok:

  • У редакторі передбачені опції для створення роликів, які економлять час. Знімаючи сюжет, можна робити паузи і продовжувати запис – не буде потрібно виконувати монтаж. Маски і фільтри прикрасять відео, музика і звуки доповнять аудіо супровід.
  • Ролик потрапляє в рекомендації безкоштовно.
  • Реально швидко набрати тисячі підписників.

Щоб заробляти в соцмережі, необхідно розширювати аудиторію. Основний інструмент – реклама. У Тік Ток її створюють в форматі коротких роликів і просувають в мережі. Отримувати від реклами постійний потік підписників виходить лише володіє маркетингом, націлених і психологією цільової аудиторії.

Доведеться або витратити багато часу і напрацювати досвід, перш ніж окупляться вкладення і з’явиться дохід, або довірити налаштування таргетированной реклами в Тік Ток професіоналам, і отримувати прибуток набагато швидше. Вони ведуть кампанії, враховуючи потреби цільової аудиторії, тенденції в бізнес-ніші клієнта і секрети просування. Комплексний підхід збільшує число підписників і дає стабільне зростання продажів.

Особливості реклами в Тік Ток

Монетизація

У Тік Ток використовуються віртуальні монети. За них користувачі набувають стікери і дарують блогерам в подяку за стрім. Стікери оцінюються у «внутрішній валюті» – монетах Tik Tok Coins і продаються за відповідні їм суми грошей. Ціна 100 монет – 1 $, середня вартість 1 стікера – 10 монет.

Блогер отримує 80% від вартості подарунка. З 10 монет на рахунок надійде 8. Суму в 10 $ і більше виводять на PayPal. Майданчик знімає комісію 3,8%. Заробіток ТікТокера залежить від платоспроможності його аудиторії, якості реклами і просування. Розглянемо 7 найприбутковіших способу, як заробляти в Tik Tok.

Записувати вірусні ролики і співпрацювати з рекламодавцями

Що ж такого знімають блогери, що знамениті бренди готові платити їм великі гроші? Більшість «зірок» Тік Тока набрали аудиторію завдяки «пустощі»:

  • Ip-dubbing або «відкривати рот», синхронізуючись з співом в популярному треку.
  • Знімати кумедні сюжети з тваринами.
  • Викладати смішні сценки з життя.
  • Створювати пародії на артистів, сцени з фільмів, мультиків і ін.

Якщо створювати чіпляють відео, отримати суттєвий дохід можна вже через кілька місяців з початку публікації роликів.

Чим прославилися популярні блогери з високим доходом:

  • Лорен Грей – понад 50 млн підписників. Вона одна з тих, хто першими освоював соцмережа Musical.ly, що стала Tik Tok. Вона відкривала рот під виконання популярних музичних груп, співаків і танцювала. Тепер вона – б’юті-блогер і співачка.
  • Згідно з виданням The Guardian, в Топ-20 ТікТокеров входить чарівний песик Джіффпом з 20 млн підписників. Він може заробити 100 000 $ за пост.
  • Влада Грамаш з України – 4,7 млн підписників , яких вона набрала менше, ніж за рік. Вона разом зі своїм хлопцем розігрує смішні сценки.
  • Серед російських ТікТокерів на думку Forbes лідирує 22-річний Рахім Абрамов. Він серед перших, хто заробив в Тік Ток на музиці з росіян. За стартовий місяць роботи він отримав 100 000 руб.
У Тік Ток заробляють навіть собачки

Продавати свої послуги через прямі ефіри

Важливо! Запускати трансляцію можуть тільки акаунти з 1 000 підписників.

Відео в режимі реального часу називають Стрім. Блогер показує майстер-клас, відповідає на питання аудиторії або грає в комп’ютерну гру в прямому ефірі. Так продають свої професійні послуги фахівці будь-яких професій:

  • Перукарі.
  • Фотографи.
  • Психологи.
  • Приватні клініки, стоматології, салони краси.
  • Експерти, що створюють курси, тренінги.
  • Художники та ін.

Блогер показує, як він виконує послуги, які пропонує потенційним клієнтам, ділиться корисними порадами або знімає цікавий сюжет і прикріплює до відео промокод зі знижкою. Серед аудиторії Тіктокер не тільки знаходить клієнтів, але і отримує грошову винагороду в прямому ефірі у вигляді донатів або подарунків. Глядачі висилають стікери, які пізніше блогер переводить в гроші.

Способы заработка в Тик Токе

Продавати товари

Через Тік Ток торгують речами з Алі-Експрес, косметикою, аксесуарами до смартфонів, одягом, посудом і ін., Роблять огляди на товари, перевіряють їх на міцність в прямому ефірі, показують їх застосування. Клієнти звертаються в приватні повідомлення або надсилаються на сайт інтернет-магазину, набравши коротку посилання або промокод. У прямих ефірах проводять аукціони і продають товари.

Брати участь в партнерських програмах

На співпрацю з компаніями або колегами по Тік Току заробляють акаунти, починаючи з 5 000 підписників. Партнерські програми поширені серед малого та середнього бізнесу. Онлайн-магазин замовляє б’юті-блогеру огляд туші для вій. Тіктокер знімає рекламний ролик з короткою посиланням на сайт, яку потенційний клієнт вводить в пошук браузера вручну. За кожного покупця інтернет-магазин нараховує блогеру грошову винагороду.

Важливо! У Tik Tok неможливо прикріпити клікабельно посилання на сайт. Використовують короткі посилання або промокодом.

SEO агентство be True Media наводить таку статистику доходів Тік-Ток-блогерів від реклами: понад 100 000 підписників – за пост рекламодавець платить від 100 до 200 $, аудиторія від 200 000 до 1 млн – 1 000 $ і вище. Представник іншого агентства, який побажав залишитися анонімним, повідомив нижчі розцінки: від 250 до 27 000 грн. за пост.

У цій сфері немає постійних тарифів, тому дохід блогера залежить від того, з якими компаніями він співпрацює або чиї акаунти рекламує. ТікТокер, недосвідчена в маркетингу і рекламі за одну і ту ж роботу може отримувати в десятки разів менше, ніж той, хто має досвід в такому бізнесі.

Знайти партнерські програми можна:

  • Якщо написати на e-mail інтернет-магазину електронного листа з пропозицією створити рекламний ролик на Tik Tok. Прикласти до нього посилання на аккаунт і портфоліо.
  • Коли Тік-Ток-блогер набирає понад 50 000 підписників, рекламодавці самі його знаходять і пропонують співпрацю.
  • На сайтах магазинів. Якщо торгова точка пропонує партнерські програми, це зазначено в футере її веб-сторінки.
  • У CPA-мережах. Це сайти-посередники між рекламодавцями і паблішерами.
  • У Тік Току додавати до своїх роликів згадка через «@» як спосіб привернути «розкручених» блогерів або бренди до співпраці.
  • У пошуку браузера за запитом «партнерські програми».

Просувати музику

Завдяки Тік Ток, пісня “Old Town Road” набрала 700 млн переглядів.

Как заработать в Тик Ток

Блогери ставлять трек фоном, вказуючи його назву і автора, роблять кавери, пародії на кліп або просто відкривають рот під оригінальне виконання пісні. ТікТокер «середньої популярності» заробляє за рекламу музичної композиції 100-200 $.

Адмініструвати акаунти

Більшість підприємців зайняті створенням і реалізацією своєї продукції і у них не вистачає часу на те, щоб вести сторінки в соцмережах. Вони наймають адміністраторів. За роботу над аккаунтом ТікТок можна отримати від 3,500 – 10 000 грн в місяць. Якщо вести профіль відомого бренду, оплата обчислюється в сотнях доларів.

Просувати канали YouTube або Instagram

До аккаунту Тік Ток прив’язують сторінки з інших соцмереж. З’являється можливість додавати активне посилання на них. Так на YouTube залучають додатковий трафік, що збільшує перегляди і дохід від монетизації. Через Instagram направляють в онлайн-магазини. Так просувають свої канали або чужі за плату.

Користувачів Тік Тока мільйони, а заробляють ті, у кого чіпляє контент і налагоджена реклама. Одного таланту, почуття гумору недостатньо. Розвивати аккаунт для таких заробітків допомагають професіонали.

Rating 5 / 5. 2


About the author - Вадим Стеблинский