🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49
ТJG 12 способів як збільшити трафік із соціальних мереж

Із соцмереж приходить суттєвий трафік на сайт. Його частка у напрямках бізнес та маркетинг – 18,05%, мода та краса – 11,8% (Дослідження Growth Badger). Облікові записи та тематичні групи збирають вже зацікавлену аудиторію. У соцмережах користувачі проводять достатньо часу, щоб встигнути залучити їх і направити на сайт.

57% людина на планеті використовують соціальні мережі

Охоплювати та залучати більше цільової аудиторії вдасться, якщо всебічно працювати над сайтом, акаунтом та оформленням публікацій. Розглянемо 12 способів як збільшувати трафік із соціальних мереж.

Поліпшити якість веб-сторінок

Висока відвідуваність облікового запису не гарантує зростання відвідуваності сайту. Якщо веб-сторінка довго відкривається, половина аудиторії не чекатиме і скасує дію. Сайт оптимізує для прискорення завантаження.

Адаптивність дизайну під мобільні пристрої також потрібна. Якщо з'являється горизонтальна смуга прокручування або блоки не повністю відображаються, мало хто з відвідувачів залишиться на сайті.

Оптимізувати профіль у соцмережах

Розділ «Біографія» або «Про себе» – це можливість кількома словами запропонувати клієнтам товари чи послуги, тому:

  • У «шапці» профілю перераховують пропозиції, оформляючи їх тематичними символами.
  • Вказують гіперпосилання на сайт. Відвідувач зможе одразу перейти в інтернет-магазин чи блог.
  • Використовують логотип компанії у аватарці.
  • Оформляють стиль профілю відповідно до дизайну бренду.
  • В описі облікового запису згадують ключові слова.

Сервіс Taplink дозволяє прикріплювати декілька посилань на сайти. Так із соцмереж можна направляти відвідувачів на сторінки продуктів та інші акаунти компанії. У шапці профілю розміщують посилання на Taplink. У вікні з'являються лінки.

Taplink для інстаграм

Використовувати меми

Класичні зображення в Facebook і Instagram дають 5 % залучення аудиторії. Меми забезпечують охоплення 50 %, якщо органічна взаємодія досягає 60%. (The NyuDispatch).

Картинками з гумором хочеться ділитися, щоб потішити друзів. Навіть великі торгові мережі публікують меми у соцмережах. Наприклад, Burger King в Instagram:

Згадавши в мемі свою компанію чи продукт, вдасться привернути увагу читачів, викликати приємні почуття та збільшити кількість репостів. Основа сюжетів – скріншоти з фільмів, мультиків чи популярних зображень.

Якщо створити фото для мема самостійно, більша ймовірність, що він стане вірусним. Чому б не домовитися зі своєю командою знімати кумедні сценки з товарами чи приколи із повсякденної роботи про те, що буде зрозуміло, цікаво потенційним клієнтам? При цьому уникають жартів про делікатність, глузування з аудиторії, щоб не образити своїх читачів.

Вести блог із вічнозеленим контентом

Створюємо пости та сторіс у соцмережах, даючи спробувати інформацію зі статті у блозі, і направляємо читачів на неї. Викликаємо інтерес та робимо доступ до продовження зручним для користувачів.

Про кожну нову публікацію смачно розповідаємо у сторіс з активним посиланням на статтю. Публікуємо лінки на "старий" контент. Посібники, інструкції, інформаційні статті корисні та актуальні через час, радують цілий рік, як вічнозелені дерева.

Використовувати хештеги

Розміщувати мітки з ключовими словами під постами та у сторіс – спосіб залучити більше потенційних клієнтів. Хештеги розподіляють публікації в соцмережах за категоріями, користувачі шукають інформацію щодо них.

Хештеги для залучення трафіку із соціальних мереж

Вказувати активне посилання на сайт в історії

Розповідати у сторіс про товари або про статтю у блозі – швидкий спосіб привернути увагу та запросити передплатників відвідати веб-сторінку компанії. Гіперпосилання надсилає відвідувачів на сайт в один дотик. Така опція доступна для профілів із 10 000 передплатників та більше.

Користувач перейде за посиланням в історії на сторінку продукту на сайті та одразу зможе оформити покупку

Застосовувати заклик до дії

Це легке дружнє підштовхування, якого часто не вистачає користувачеві, щоб натиснути на посилання або поділитися публікацією. Заклик до дії створює ілюзію діалогу. Застосовують такі фрази:

  • Дізнайтесь більше у блозі.
  • Завітайте на наш офіційний сайт.
  • Клацніть, щоб перейти за посиланням
  • Поділіться.
  • Зв'яжіться з нами.

Залежно від стилю компанії, віку, статусу та діяльності аудиторії заклики до дії формулюють на «Ви» або на «ти». Молодіжний контент можна подати як від однолітка, а бізнес-сегменті використовують діловий стиль.

Ділитись контентом кілька разів

Передплатники можуть пропустити історію з рекламою блогу та не догортати до публікації у стрічці. Періодично контент діляться повторно. Пост чи історію оформляють вже іншими цитатами із статті, інфографіками чи мемами. Це робить повідомлення унікальним.

Розширювати аудиторію соцмереж та розвивати з нею відносини

Більше передплатників в обліковому записі – більше візитів на сайт. Тому їх кількість збільшують природними методами. Накрутка передплатників не збільшить відвідуваність сайту. Нам потрібна жива аудиторія! Щоб привертати увагу потенційних клієнтів:

  • Подають інформацію нестандартно, діляться новими фактами та статистикою.
  • Проводять прямі ефіри, розповідають про продукцію.
  • Організовують конкурси, розіграші подарунків серед тих, хто зробив репости у сторіс чи згадав у коментарях тих, кого може зацікавити продукція.
  • Вказують посилання на профіль у своїх облікових записах інших соцмереж.

Дивовижна статистика: лише 11 % користувачів отримують відповіді від брендів на свої запитання. Якщо відвідувачі питають про щось, не ігноруйте!

Передплатники швидше захочуть дізнатися більше на сайті та почати співпрацювати, якщо у них сформувалися стосунки з «обличчям компанії», з образом, який стоїть за профілем у соцмережі. Якщо завжди відповідати на коментарі, реакції глядачів сторіс, така особиста увага привертає фоловерів.

Робота над контентом соцмереж

Іноді назва статті – єдина можливість справити враження потенційного клієнта. Заголовок читає 80 % користувачів, і лише 20 % приділяють увагу тексту (Copybloger).

Менше слів – більше візуалу! Інфографіки, скріншоти, картинки, анімації привертають увагу та зачіпають почуття. Створювати оригінальні картинки допомагають спеціальні програми, такі як Story Art, Canva та ін.

Тексти структурують маркованими списками. Для позначення пунктів використовують графічні елементи. Смайли в тексті додають емоційності та підкреслюють чудові думки.

Робити тексти структурованими, використовуючи марковані списки, застосовуючи графічні елементи

Регулярно публікувати під час найбільшої активності передплатників

Найчастіше це ранок, опівдні та вечір. Статистика відвідуваності сторінки покаже найефективніший час спілкування з аудиторией.

Досягти регулярності допомагає контент-план та робота копірайтерів. З «технічного оснащення» застосовують планувальники публікацій у соцмережах та автопостинг.

Застосовувати платну рекламу у соцмережах

Кампанія налаштовується під територію, вік, професію, стать та інші характеристики аудиторії. Реклама демонструється тим, хто може цікавитися товарами та послугами компанії. Плата знімається за перехід за посиланням.

Налаштування та ведення таргетованої реклами в соцмережах від Star Marketing.

Відвідувачі із соцмереж – не випадкові гості, а зацікавлені потенційні клієнти. Бізнес-аккаунти допомагають привернути увагу цільової аудиторії та розвинути відносини з кожним передплатником. Користувачі соцмереж дізнаються більше про товари, співробітників компанії, бачать діяльність підприємства, що викликає довіру. Вони отримують відповіді на свої запитання, переходять на сайт та оформлюють покупки.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська