ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38(093)960-52-52
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

ТОП 12 способів як збільшити трафік з соціальних мереж

З соцмереж приходить істотний трафік на сайт. Його частка в напрямках бізнес і маркетинг – 18,05%, мода і краса – 11,8% (Дослідження Growth Badger). Облікові записи та тематичні групи збирають вже зацікавлену аудиторію. У соцмережах користувачі проводять достатньо часу, щоб встигнути їх залучити і направити на сайт.

57% людей на планеті використовують соціальні мережі

Охоплювати і залучати більше цільової аудиторії вийде, якщо всебічно працювати над сайтом, аккаунтом і оформленням публікацій. Розглянемо 12 способів як збільшувати трафік з соціальних мереж.

Поліпшити якість веб-сторінок

Висока відвідуваність аккаунта не гарантує зростання відвідуваності сайту. Якщо веб-сторінка довго відкривається, половина аудиторії не стане чекати і скасує дію. Сайт оптимізують для прискорення завантаження.

Адаптивність дизайну під мобільні пристрої також необхідна. Якщо з’являється горизонтальна смуга прокрутки або блоки відображаються не повністю, мало хто з відвідувачів залишиться на сайті.

Оптимізувати профіль у соціальних мережах

Розділ «Біографія» або «Про себе» – це можливість в декількох словах запропонувати клієнтам товари або послуги, тому:

  • У «шапці» профілю перераховують свої пропозиції, оформляючи їх тематичними символами.
  • Вказують гіперпосилання на сайт. Відвідувач зможе відразу перейти в інтернет-магазин або в блог.
  • Використовують логотип компанії в аватарке.
  • Оформляють стиль профілю відповідно до дизайну бренду.
  • В описі аккаунта згадують ключові слова.

Сервіс Taplink дозволяє прикріплювати кілька посилань на сайти. Так з соцмереж можна направляти відвідувачів на сторінки продуктів і інші акаунти компанії. У шапці профілю розміщують посилання на Taplink. У вікні, з’являються лінки.

Taplink для Инстаграм

Використовувати меми

Класичні зображення в Facebook і Instagram дають 5% залученості аудиторії. Меми забезпечують охоплення в 50%, якщо органічне взаємодія досягає 60%. (The NyuDispatch).

Картинками з гумором хочеться ділитися, щоб повеселити друзів. Навіть великі торгові мережі публікують меми в соцмережах. Наприклад, Burger King в Instagram:

Згадавши в Мемі свою компанію або продукт, вийде привернути увагу читачів, викликати приємні почуття і збільшити число репоста. Основа сюжетів – скріншоти з фільмів, мультиків або популярних зображень.

Якщо створити фото для мема самостійно, більша ймовірність, що він стане вірусним. Чому б ні домовитися зі своєю командою знімати кумедні сценки з товарами або приколи з повсякденної роботи про те, що буде зрозуміло, цікаво потенційним клієнтам? При цьому уникають жартів про делікатному, насмішок над аудиторією, щоб не образити своїх читачів.

Вести блог з вічнозеленим контентом

Вести блог - кращий спосіб привернути трафік на сайт

Створюємо пости і Сторіс в соцмережах, даючи спробувати інформацію зі статті в блозі, і направляємо читачів на неї. Викликаємо інтерес і робимо доступ до продовження зручним для користувачів.

Про кожною новою публікації смачно розповідаємо в Сторіс з активним посиланням на статтю. Публікуємо лінки на «старий» контент. Керівництва, інструкції, інформаційні статті корисні і актуальні через час, радують круглий рік, як вічнозелені дерева.

Використовувати хештеги

Розміщувати мітки з ключовими словами під постами і в Сторіс – спосіб привернути більше потенційних клієнтів. Хештеги розподіляють публікації в соцмережах за категоріями, користувачі шукають інформацію по ним.

Хештеги для привлечения трафика из социальных сетей

Вказувати активне посилання на сайт в історіях

Розповідати в Сторіс про товари або про статтю в блозі – швидкий спосіб привернути увагу і запросити передплатників відвідати веб-сторінку компанії. Гіперпосилання направляє відвідувачів на сайт в один дотик. Така опція доступна для профілів з 10 000 передплатників і більше.

Користувач перейде по посиланню в історії на сторінку продукту на сайті і відразу зможе оформити покупку

Застосовувати заклик до дії

Це щось легке дружнє підштовхування, якого часто не вистачає користувачеві, щоб натиснути на посилання або поділитися публікацією. Заклик до дії створює ілюзію діалогу. Застосовують такі фрази:

  • Дізнайтеся більше в блозі.
  • Відвідайте наш офіційний сайт.
  • Натисніть, щоб перейти по посиланню
  • Поділіться.
  • Зв’яжіться з нами.

Залежно від стилю компанії, віку, статусу і діяльності аудиторії, заклики до дії формулюють на «Ви» або на «ти». Молодіжний контент можна піднести як від однолітка, а в бізнес-сегменті використовують діловий стиль.

Ділитися контентом кілька разів

Передплатники можуть пропустити історію з рекламою блогу і не долістать до публікації в стрічці. Періодично контентом діляться повторно. Пост або історію оформляють вже іншими цитатами зі статті, інфографіка або мемамі. Це робить повідомлення унікальним.

Розширювати аудиторію соцмереж і розвивати з нею стосунки

Більше передплатників в акаунті – більше візитів на сайт. Тому їх число збільшують природними способами. Накрутка передплатників не збільшить відвідуваність сайту. Нам потрібна жива аудиторія! Щоб привертати увагу потенційних клієнтів:

  • Подають інформацію нестандартно, діляться новими фактами і статистикою.
  • Проводять прямі ефіри, розповідають про продукцію.
  • Організовують конкурси, розіграші подарунків серед тих, хто зробив репости в Сторіс або згадав в коментарях тих, кого може зацікавити продукція.
  • Вказують посилання на профіль в своїх акаунтах інших соцмереж.

Дивовижна статистика: лише 11% користувачів отримують відповіді від брендів на свої питання. Якщо відвідувачі запитують про щось, не ігноруйте!

Передплатники швидше захочуть дізнатися більше на сайті і почати співпрацювати, якщо у них сформувалися відносини з «обличчям компанії», з образом, який стоїть за профілем в соцмережі. Якщо завжди відповідати на коментарі, реакції глядачів Сторіс, таке особисте увагу привертає фоловерів.

Робота над контентом соцмереж

Іноді назва статті – єдина можливість справити враження на потенційного клієнта. Тема читає 80% користувачів, і тільки 20% приділяють увагу тексту (Copybloger).

Менше слів – більше візуала! Інфографіки, скріншоти, картинки, анімації привертають увагу і зачіпають почуття. Створювати оригінальні малюнки допомагають спеціальні програми, такі як Story Art, Canva і ін.

Тексти структурують маркованими списками. Для позначення пунктів застосовують графічні елементи. Смайли в тексті додають емоційності і підкреслюють примітні думки.

Делать тексты структурированными, используя маркированные списки, применяя графические элементы

Регулярно публікувати під час найбільшої активності передплатників

Найчастіше це ранок, полудень і вечір. Статистика відвідуваності сторінки покаже найбільш ефективний час для спілкування з аудиторією.

Досягти регулярності допомагає контент-план і робота копірайтерів. З «технічного оснащення» застосовують планувальники публікацій в соцмережах і автопостінг.

Застосовувати платну рекламу в соцмережах

Кампанія налаштовується під територію, вік, професію, стать та інші характеристики аудиторії. Реклама демонструється тим, хто може цікавитися товарами і послугами компанії. Плата знімається за перехід по посиланню.

Налагодження та ведення таргетированной реклами в соціальних мережах від Star Marketing.

Відвідувачі з соцмереж – невипадкові гості, а зацікавлені потенційні клієнти. Бізнес-акаунти допомагають привернути увагу цільової аудиторії і розвинути відносини з кожним передплатником. Користувачі соцмереж дізнаються більше про товари, про співробітників компанії, бачать діяльність підприємства, що викликає довіру. Вони отримують відповіді на свої питання, переходять на сайт і оформляють покупки.

Rating 5 / 5. 1


About the author - Вадим Стеблинский