🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Інтернет-маркетолог щодня працює з неймовірно великими обсягами інформації, обробляє величезну кількість даних, вивчає безліч статистичної звітності.

У недалекому минулому цю рутинну роботу маркетологи переважно виконували вручну або використовували досить обмежені сервіси зі скромними можливостями та великими похибками.

Сьогодні проблема автоматизації цілого ряду процесів — гостра проблема та головний біль багатьох фахівців. Вирішити її може Serpstat — аналітичний багатофункціональний інструмент для інтернет-маркетологів, зокрема SEO-фахівців та контекстників.

serpstat1

Чому ми в StarMarketing використовуємо Serpstat?

  1. Широкі можливості не лише для SEO, а й аналітичні інструменти для аналізу контекстної реклами.
  2. Постійні поновлення, додавання нових фішок, розширення функціоналу системи.
  3. Добре побудований зворотний зв'язок із клієнтами — всі питання вирішуються в короткий термін, телефоном — миттєво.
  4. Прийнятні ціни, постійні знижки та бонуси.

ТОП5 можливостей сервісу для seoшника

  1. Видимість та кількість слів в органіці

Зведена та узагальнююча інформація, яка покаже, наскільки ваш сайт популярний у пошукових системах, якість маси посилань, кількість запитів у Google/Яндекс (розбита кластеризація ключових слів за ТОПом). Всі дані наводяться в порівнянні з аналогічними сайтами конкурентів.

serpstat2

Видимість сайту в пошукових системах – чудовий інструмент для аналізу ефективності роботи над проектом. Дані оновлюються досить часто, що, безумовно, зручно для проведення робіт з поліпшення якості доробок, що впроваджуються.

serpstat3

Розподіл фраз за позиціями — дуже насичений інформаційний розділ, який показує, скільки пошукових запитів перебувають у пошуковій системі та на якому місці.

  1. Аналіз конкурентів

Дуже корисний інструмент, який не має свого аналога. Вам не потрібно проводити ручне дослідження пошукової видачі на наявність конкурентів, вивчати інформацію про якість їхніх сайтів. Завдяки інструменту "Аналіз конкурентів" все, що вам потрібно зробити, - вказати адресу свого сайту. Далі, протягом декількох хвилин сервіс видасть вам список усіх конкурентів з якісними та кількісними даними, які можна порівняти та дійти певних висновків.

serpstat4

Ви отримуєте список Ваших прямих конкурентів, а також узагальнюючі якісні та кількісні показники кожного проекту всього за кілька хвилин, поки готуєте каву.

  1. Аудит сайту

Дуже потужний інструмент для отримання повної та докладної звітності про стан сайту, наявність важливих помилок та рекомендацій щодо їх усунення. Даний розділ дозволяє заощадити seo-фахівцеві багато часу ручної та рутинної роботи — за кілька хвилин ви побачите готовий результат пошукового та технічного аудиту, за яким можна проводити подальші роботи.

serpstat5

serpstat6

Усі помилки поділяються на три категорії залежно від пріоритету. Сервіс не лише показує, які помилки присутні на сайті, а й вказує конкретні url'и сторінок, де вони були помічені.

  1. Сторінки-лідери

Комплексний аналіз найпопулярніших сторінок сайту, також надається зведення корисної інформації по шарингу кожної сторінки соціальними мережами. Крім цього, показується дуже цінний показник — потенційний трафік, який показує максимально прогнозовану кількість відвідувань конкретної сторінки з пошукової системи (звісно ж, при правильній оптимізації посадкової сторінки).

* мають найбільшу видимість у пошукових системах

serpstat7

  1. Втрачені ключові фрази

Коли сайт вже займає лідируючі позиції в пошукових системах, щодня ресурс відвідує чимало відвідувачів — у багатьох фахівців постає питання, що робити далі? Весь кластер запитів у ТОПі, конкуренти позаду, інформаційний трафік приваблює блог.

serpstat8

Втрачені ключові фрази - незамінний розділ у Serpstat, який, проаналізувавши веб-сайт, покаже Вам ключові слова та запити користувачів, які Ви пропустили. Саме завдяки даному функціоналу можна покращити структуру сайту та отримати додатковий трафік, який раніше губився через упущення при складанні семантичного ядра.

Автор: SEO-фахівець агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Хайленко В'ячеслав.


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська