Пропонуємо до вашої уваги переклад статті професійного блогера, консультанта з питань digital-маркетингу - Гаррі Дека (Gary Dek). У своїй статті він докладно виклав найчастіші помилки просування у соціальних мережах та їх шляхи вирішення.
Соціальні мережі є невід'ємною частиною будь-якої успішної маркетингової стратегії. З огляду на використання соціальних мереж 74 % дорослої аудиторії, просто не можна ігнорувати можливість збільшення онлайн-присутності вашого сайту.
У той час як ROI в SMM залишається темою, що обговорюється, вже немає жодних сумнівів, що соціальні платформи можуть бути відмінним інструментом для оптимізації веб-присутності, або навпаки, стати кошмарним досвідом (залежно від виконання вашої стратегії). Ось список помилок, що здійснюються в соціальних мережах, та способи їхнього успішного вирішення.
1. Купівля передплатників та фоловерів
Маючи тисячі шанувальників і передплатників, ви використовуєте можливості соціального схвалення і соціального докази, т.к. відвідувачі зазвичай легше роблять дії, коли бачать, що інші вже підписалися на сторінку.
Тим не менш, в соціальних мережах існують алгоритми відстеження та аналізу взаємодії вашого контенту з користувачем, у тому числі враховується кількість людей, зацікавлених у його оновлень. Коли спільноти мають низькі показники залучення, соціальні платформи обмежують охоплення публікацій, оскільки це свідчить про низьку актуальність та малий інтерес серед передплатників. Таким чином, у довгостроковій перспективі фейкові передплатники лише зроблю гірше за бренд.
Замість того, щоб витрачати гроші на платних передплатників (офферів, ботів), інтернет-маркетолог має виділити більше часу на створення якісної стратегії та збільшення кількості шанувальників органічно. Що потрібно робити:
- Ставте конкретні цілі із зазначенням термінів;
- Створюйте систему та план оновлення публікацій, а також сформуйте розуміння того, які типи повідомлень можна публікувати і який конкретно співробітник повинен реагувати на зворотний зв'язок, критику та пропозиції;
- Визначте фірмовий стиль та тони спілкування у соціальних медіа.
-
Використання великої кількості соціальних мереж
Західні дослідження показують, що світові маркетологи, як правило, зосереджені на трьох соціальних мережах: LinkedIn (91 %), Twitter (85 %) та Facebook (81 %). Тим не менш, на яких соціальних мережах ви повинні зосередитися залежить від вашої ніші або галузі.
Останні дослідження показують, що найбільшими соціальними платформами у світі за 2014 рік були:
- Facebook, 1280000000 активних користувачів;
- Google Plus 540 мільйонів активних користувачів;
- Twitter 255 мільйонів активних користувачів;
- Instagram 200 мільйонів активних користувачів;
- LinkedIn 187 мільйонів активних користувачів;
- Pinterest, 40 мільйонів активних користувачів.
Якщо ваша цільова аудиторія в основному жінки, і ваш сайт значною мірою спирається на графіку та зображення, ви повинні виділити ресурси для Facebook, Instagram та Pinterest. Якщо ви пропонуємо професійні консультації, послуги або продукти, LinkedIn та Twitter продемонструють найкращі результати. У мережі присвятіть час тим соціальним мережам, які можуть дати максимальний ROI, інакше, ваші час, гроші і ресурси будуть витрачені даремно.
*Примітка. Дані для України: “Рейтинг соціальних мереж з відвідуваності – ТОП-20 Україна«
Продовження читайте тут