🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Протягом останніх років у тренд увійшов новий тип сайту. Landing Page. Багато бізнесменів звертаються за розробкою саме такого типу сайту. Однак на практиці з'ясовується, що логіка, за якою було прийнято рішення про розробку сайту такого виду, є дуже поверховою, і клієнтам явно бракує об'єктивних знань про особливості такої категорії сайтів.

Слово "Лендінг пейдж" стало настільки модним, що помилково розширило своє значення в очах нефахівців на будь-який веб-ресурс. Тому поговоримо про те, що дійсно є LP і якому бізнесу варто розробляти саме такий тип сайту.

Давайте спочатку визначимося, що таке Landing Page:Що таке посадкова сторінка

  • З позиції розробки: будь-яка сторінка сайту чи спеціально створена окрема сторінка;
  • Відмінна ознака: є інформація про послугу або товар;
  • З позиції бізнесу: спонукає користувача веб-ресурсу купити щось, підписатися (або вчинити іншу цільову дію);
  • З позиції користувача: сайт, перехід на який здійснено за посиланням (з e-mail-розсилки, за допомогою контекстної реклами, реклами в соціальних мережах та ін.)

У яких ситуаціях доцільніше створювати Landing Page:

  • Ви хочете продавати на сайті один продукт (товар або послугу);
  • Вашим продуктом є послуги (за статистикою Landing Page під послуги дають краще конверсію, ніж під товари);
  • Ви обмежені в термінах розробки сайту і не плануєте займатися SEO (у конкурентних тематиках сайт у стилі Landing page просунути в ТОП за інших рівних умов буде в кілька разів дорожчим і майже неможливим порівняно з повноцінним корпоративним сайтом);
  • Вам потрібно змусити користувача передплатити розсилку або зареєструватися;
  • Ваша необхідна дія - завантаження або встановлення софту.

Сайт у стилі Landing Page буде більш ефективний, якщо його мета – вивірена дія відвідувача, або як кажуть інтернет-маркетологи – “лід”. "Лідами" є: заявка на прорахунок, на консультацію, підписка на розсилку, замовлення, запит будь-якої додаткової інформації або будь-яка інша причина, яка спонукає потенційного клієнта залишити свої контактні дані. Для підвищення ймовірності настання цієї необхідної дії проектувальники сайту додатково мотивують відвідувача різними психологічними тригерами, такими як:

  • спонукання до дії (“відправ заявку”, “дзвони прямо зараз”),
  • пропозиція додаткової цінності (знижки, акції, бонуси, подарунки),
  • обмеження за часом (зворотний таймер або дата дії пропозиції),
  • соціальний доказ (обговрення, велика кількість передплатників у соціальних мережах та ін.),
  • думка авторитету (відгук або думка популярної та шанованої людини, яку впізнають серед цільової аудиторії власника сайту)
  • та інші.

 

Висновки:

  • Єдине завдання LP — генерувати ліди від відвідувачів сайту, які мають первинний інтерес до вашої пропозиції чи продукту;
  • Через властивості цього типу сторінок залучати відвідувачів шляхом SEO-просування дуже складно, дуже дорого і майже неможливо. Рекомендовані методи просування: контекстна або банерна реклама у пошукових системах, таргетована реклама в соціальних мережах або інші види інтернет-реклами сайту з оплатою за клік/покази/дії.

Отже, ви визначилися, що для реалізації ваших бізнес-цілей необхідний сайт у стилі Landing Page, але який тип дизайну сайтів вам вибрати: унікальний чи шаблонний?Продажі в Інтернеті

Шаблонний дизайн підійде у таких випадках:

  • Ви обмежені в ресурсах (грошах чи часі розробки);
  • Ви хочете "перевірити бізнес або нішу", а потім заробити на унікальний сайт;
  • У вашій ніші конкуренти не мають сучасних сайтів і навіть шаблонного дизайну буде достатньо, щоб їх обійти.

Landing Page з унікальним дизайном дозволяє повністю розкрити потенціал вашої пропозиції, за рахунок проектування правильної структури, що продає, і унікального дизайну. Це допоможе викликати більше довіри, спростить потенційному клієнту шлях до необхідної дії на сайті, що відповідно збільшить кількість цільових дій (лідів).

Крім того, для унікальних LP є можливість робити додаткові унікальні ефекти, наприклад, паралакс.

 

Висновок

  • Landing Page підходить для продажу послуг чи окремих товарів;
  • Необхідно ретельно продумати всі цільові дії, які потрібно буде виконати потенційним клієнтам, а також реалізувати маркетингові тригери, які спонукають відвідувачів сайту до цих дій.
  • Лендінг з унікальним дизайном завжди буде краще відповідати на потреби цільової аудиторії, ніж сайт із шаблонним дизайном, а значить даватиме краще конверсію. Таким чином, при гарному торговому реченні він швидше окупиться, ніж дешевший шаблонний дизайн;
  • Для підвищення ефективності LP та збільшення віддачі від реклами, необхідно на регулярній основі проводити експерименти над основними елементами сайту (A/B-тестування сайту), вибираючи за результатами експерименту ефективніший варіант елемента (наприклад, експеримент із закликом до дії або видом кнопки), який даватиме краще конверсію в ліди.

Про автора - Вадим Стеблінський

Українська