🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Продовження перекладу статті блогера та консультанта з Digital Marketing Гаррі Дека про типові помилки у SMM-стратегії. Попередні пункти ви знайдете тут.

3. Повна відсутність хештегів або неоптимізовані хештеги

Використовуйте всю силу хештегов, створюйте власні. Якщо контент з вашим хештегом привернув увагу, ви отримаєте вірусний ефект. Дуже важливо створювати хештеги, які мають конкретний зміст, привабливі, цікаві та недвозначні.

Бренди повинні використовувати також трендові хештеги. Це допоможе отримати більше охоплення і залучити ваш бренд до трендової комунікації. Як знайти трендові хештеги?

  • Використовувати послуги, такі як hashtagify.me, щоб визначити хештеги, пов'язані з вашим бізнесом;
  • Потім слід визначити, чи не зловживають цим хештегом. Це можна зробити за допомогою сервісу RiteTag.com. Якщо хештегом зловживають, краще вибрати інший. В іншому випадку ваш контент заблукає в морі публікацій.

 

4. Ізоляція SMM від інших видів інтернет-маркетингу

Акцент на соціальних мережах настільки великий, що деякі маркетологи забувають про інші канали просування. Для того, щоб сторінки в соціальних мережах повністю реалізували свій потенціал, вони повинні бути пов'язані з сайтом бізнесу, блогом, сторінками продукції та іншими digital платформами - у цьому суть роботи пошукового зв'язування соціальних мереж та веб-ресурсів.

Попередні налаштування та зростаючий інтерес до бізнес-блогу мають вирішальне значення для довгострокового успіху вашого бренду. Зрештою, передплатники не хочуть бачити прохання про перехід на сторінку товару в соціальних мережах, але більш ніж готові читати цікаві новини, поради або поради.

Наприклад, якщо ви займаєтеся просуванням косметики в соціальних мережах, розміщення посилання на медичну статтю, яка розповідає про акне, не дасть багато переходів на сайт. З іншого боку, статті в блозі під назвою «Кращі експерти з догляду за шкірою розкрили таємниці» або «Як почувати себе впевнено лише у своїй шкірі» отримають багато відгуків. Додатковою перевагою є те, що в аудиторії також розвиватимуться позитивні асоціації з вашим брендом.

5. Занадто сильно намагаєтеся продати

Одна з найбільших помилок маркетологів полягає в тому, щоб постійно намагатися продати. Не перестарайтеся з рекламою у соціальних мережах і не забувайте про корисне.Продажі в соціальних мережах

Публікуючи корисний для аудиторії контент, ви цим демонструєте свою турботу, незалежно від цього, куплять ці люди щось чи ні. Таким чином ви "виховуєте" лояльну аудиторію.

 

 6. Зацикленість на візуальному контенті

Значення візуального контенту може бути перебільшено. Наприклад, як для Twitter:

  • Фотографії в середньому одержують на 35% більше ретвітів;
  • Відео - на 28%;
  • Відомі цитати - на 19;
  • Інформація у вигляді списку – на 17% більше;
  • Пости з хештегами - на 16%

Продовження читайте тут


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська