🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Бажаєте отримати список контактів тих, кому цікава ваша торгова пропозиція? Його можна сформувати із користувачів соцмереж. Як серед тисяч облікових записів швидко відшукати своїх майбутніх клієнтів?

Facebook Ads – це менеджер, у якому можна запустити лідогенерацію: створити рекламу в соцмережах для отримання лідів чи потенційних клієнтів. 

Довідка: Лідом називають людину, що відгукнулася на торгову пропозицію та надала свої дані: ім'я, e-mail, номер телефону, адресу доставки та ін.

Як формуються ліди?

Людині, яка може зацікавити вашу пропозицію, показується публікація з кнопкою відгуку. На ній зазначено необхідну вам дію: 

  • «Підписатися», 
  • "Зареєструватися",
  • «Перейти на сайт компанії» та ін. 

Після натискання кнопки відкривається вікно з полями для заповнення. У ньому потенційний клієнт надає свої контактні дані та відповідає на запитання, які вас цікавлять. Після відправлення лід потрапляє у документ на Facebook Ads. Його можна завантажити у «Бібліотеці форм».

Те, скільки покупців дасть лідогенерація, залежить від категорії товару, величини цільової аудиторії, привабливості реклами та вміння продавця працювати з «холодними» та «теплими» лідами.

Налаштування кампанії для генерації лідів у Facebook

Якщо ви вперше працюватимете в Ads Manager, краще вибрати варіант створення проекту з підказками та користуватися довідкою.

Реклама запускається за кілька кроків:

Створення оголошення:
  • У профілі є меню "Створити" або розділ "Інструменти для публікації". Натисніть «Реклама» і відкриється Ads Manager.
  • Виберіть мету «Генерація лідів».
  • Вкажіть обліковий запис, від якого буде виходити оголошення та прийміть умови використання
Налаштування кампанії за такими параметрами:
  • «Аудиторія» – вкажіть стать, вік та геолокацію людей, яким ви хочете показати свою пропозицію.
  • «Місця розміщення» – визначте соцмережі, в яких проводитиметься кампанія: пости та сторіс у Facebook, Instagram, покази у месенджерах та ін.
  • "Бюджет" - це те, скільки ви готові витрачати на отримання лідів. Кошти знімаються з рахунку за кожне отримання контактних даних користувача. Можна планувати загальний та щоденний бюджет кампанії.
Заповнення розділів
  • "Формат" - зовнішній вигляд оголошення: кільцева галерея, одне зображення або відео.
  • "Медіа-об'єкти": картинки або фотографії, відео, заголовок, текст, посилання для відображення та опис посилання в стрічці новин.
  • «Заклик до дії» – текст на кнопці, який спрямовує людину туди, де вона залишить свої дані. Це може бути: перехід потенційного клієнта за посиланням на сайт, оформлення заявки, реєстрація, передплата, отримання розсилки та ін.

Важливо, щоб спонукання до активності відповідало пропозиції. Якщо це реклама навчального курсу, на кнопці доречний заклик «Подати заявку» або «Зареєструватися».

Налаштування форми для отримання лідів

Після створення посту з торговою пропозицією має бути над зовнішнім виглядом вікна для заповнення контактних даних.

У розділі «Миттєва форма» відкривається новий проект і в ньому налаштовуються такі параметри:

  1. Назва, мови тексту у вікні.
  2. У вкладці «Матеріали» є пункти:
    • «Питання» – дані, які будуть запитані у користувача: адреса електронної пошти, номер телефону, ім'я, вік, стать та ін. Це ті відомості, з яких складатиметься лід.
    • "Політика конфіденційності" – додається посилання на веб-ресурс або на "Політику конфіденційності" для того, щоб Facebook не заблокував публікацію.
    • «Подяка» – повідомлення, яке буде показано після надсилання форми.

Можна настроїти вікно реєстрації так, що дані користувача з'являться автоматично у відповідних полях. Відомості будуть взяті з його профілю Facebook.

Навіть зацікавившись пропозицією, люди можуть полінуватись заповнювати форму. Якщо система зробить це за них, то більше ймовірності, що вони відгукнуться.

За потреби відомості можна редагувати. Така інформація не передається рекламодавцю, доки вона не буде надіслана її власником. Це забезпечує конфіденційність.

Можна додати питання, на які людина відповість за бажанням:

  • Альтернативні – з кількома варіантами відповіді у списку, що випадає.
  • З короткою відповіддю, яку користувач вписує в поле.
  • З умовами – питання змінюються відповідно до відповідей потенційного клієнта, підводячи його до замовлення товару чи послуги.
  • Інформативні – дають відомості про те, коли людині буде зручніше відповісти на дзвінок або відвідати офіс.

Оголошення та вікно для заповнення контактних даних на смартфонах, планшетах та комп'ютерах часто відображаються по-різному. Які елементи можуть бути розташовані не зручно для користувачів. Тестування версій для мобільних та стаціонарних пристроїв виключить такі проблеми.  

Як залучити ліди?

Важливо пам'ятати, що лід – це справжня людина. Він буде спонуканий здійснити покупку, якщо виявляти до нього індивідуальний підхід та розвивати відносини співробітництва, а не налаштовувати його на потрібні завдання як програму. 

Реклама, яка приваблює людей:
  • Враховує особливості аудиторії. Підхід до клієнтів фінансового сектора відрізнятиметься від стилю спілкування з тими, хто хоче придбати комп'ютерну гру. 
  • Висловлює заклик до дії те щоб він спонукав, а чи не примушував. 
  • Складається з яскравого візуального контенту. Зображення на 75-90 % відповідають за ефективність оголошення.
  • У ній є лід-магніт: знижка на курс, навчальне відео або 30-денна безкоштовна версія продукту у подарунок.

Спліт-тестування допоможе побачити, що підійде для цільової аудиторії. Можна перевіряти всі елементи реклами: зображення, текст оголошення, колір, форму та місце розташування кнопки та ін.

Користуючись усіма засобами налаштування кампанії для збору контактних даних у соцмережах, ви отримаєте список лідів. Залишиться проявити свої навички продажу та допомогти потенційним клієнтам стати покупцями та замовниками ваших послуг. 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська