ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ)
Київ/Одеса (Україна):+38(093)960-52-52
Лос-Анджелес (США): +1-323-672-34-27

Ваша заявка успешно отправлена. Мы свяжемся с
Вами в ближайшее время.

Хочете отримати список контактів тих, кому цікава вашої пропозиції? Його можна сформувати з користувачів соцмереж. Як серед тисяч акаунтів швидко відшукати своїх майбутніх клієнтів?

Facebook Ads – це менеджер, в якому можна запустити лідогенерацію: створити рекламу в соцмережах для отримання лідів або потенційних клієнтів. & nbsp;

Довідка: Лідом називають людину, яка відгукнулася на торгову пропозицію і надала свої дані: ім ‘я, e-mail, номер телефону, адреса доставки та ін.

Як формуються ліди?

Людині, яка може зацікавити вашу пропозицію, буде показано публікацію з кнопкою відгуку. На ній вказано потрібну вам дію: 

  • “Підписатися”, & nbsp;
  • “Зареєструватися”,
  • “Перейти на сайт компанії” та ін.

    Після натискання кнопки відкривається вікно з полями для заповнення. У ньому потенційний клієнт надає свої контактні дані і відповідає на запитання, які вас цікавлять. Після відправки він потрапляє в документ на Facebook Ads. Його можна завантажити у “Бібліотеці форм”.

    To, скільки

    Налаштування кампанії для створення лідів у Facebook

    Налаштування кампанії за такими параметрами:
    • “Аудиторія” – вкажіть стать, вік і геолокацію людей, яким ви хочете показати свою пропозицію.
    • “Місця розміщення” – визначте соцмережі, в яких буде проводитися кампанія: пости і сторис у Facebook, Instagram, покази в месенджерах та ін.
    • “Бюджет” – це те, скільки ви готові витрачати на отримання лідів. Гроші знімаються з рахунку за кожне отримання контактних даних користувача. Можна планувати загальний і щоденний бюджет кампанії.
    Заповнення розділів
    • “Формат” – вигляд оголошення: кільцева галерея, одне зображення або відео.
    • “Медіа-об ‘єкти”: зображення або фотографії, відео, заголовок, текст, посилання для відображення та опис посилання у стрічці новин.
    • “Заклик до дії” – текст на кнопці, який направляє людину туди, де вона залишить свої дані. Це може бути: перехід потенційного клієнта за посиланням на сайт, оформлення заявки, реєстрація, підписка, отримання розсилки та ін.

    Важливо, щоб спонукання до активності відповідало реченню. Якщо це реклама навчального курсу, на кнопці доречний заклик “Подати заявку” або “Зареєструватися”.

    Налаштування форми для отримання лідів

    Після створення поста з торговою пропозицією буде робота над зовнішнім виглядом вікна для заповнення контактних даних.

    У розділі “Миттєва форма” відкривається новий проект і в ньому налаштовуються такі параметри:

    1. Назва, мова тексту у вікні.
    2. У вкладці “Матеріали” є пункти:
      • “Запитання” – дані, які буде запрошено користувачеві: адреса електронної пошти, номер телефону, ім ‘я, вік, стать тощо. Це ті відомості, з яких буде складатися.
      • “Політика конфіденційності” – додається посилання на веб-ресурс або на “Політику конфіденційності” для того, щоб Facebook не заблокував публікацію.
      • “Подяка” – повідомлення

        Можна налаштувати вікно реєстрації так, що дані користувача з ‘являться у відповідних полях автоматично. Відомості будуть взяті з його профілю в Facebook.

        Навіть зацікавившись пропозицією, люди можуть полінуватися заповнювати форму. Якщо система зробить це за них, більше ймовірності, що вони відгукнуться.

        Ви можете редагувати інформацію. Така інформація не передається рекламодавцю, поки вона не буде відправлена її власником. Це забезпечує конфіденційність.

        Можна додати запитання, на які людина відповість за бажанням:

        • Альтернативні – з кількома варіантами відповіді у спадному списку.
        • C короткою відповіддю, яку користувач вписує у полі.
        • З умовами – питання змінюються відповідно до відповіді.

          Оголошення і вікно для заповнення контактних даних на смартфонах, планшетах і комп ‘ютерах часто відображаються по-різному. Якісь елементи можуть бути розташовані не зручно для користувачів. Тестування версій для мобільних і стаціонарних пристроїв виключить такі проблеми. & nbsp;

          Як залучити ліди?

          Важливо пам “ятати, що це реальна людина. Він буде спонуканий зробити покупку, якщо проявляти до нього індивідуальний підхід і розвивати відносини співпраці, а не налаштовувати його на потрібні завдання, як програму. & nbsp;

          Реклама, яка приваблює людей:
          • Враховує особливості аудиторії. Підхід до клієнтів фінансового сектору буде відрізнятися від стилю спілкування з тими, хто хоче придбати комп ‘ютерну гру. & nbsp;
          • Виражає заклик до дії так, щоб він спонукував, а не примушував. & nbsp;
          • &li> складається Зображення на 75-90% відповідають за ефективність оголошення.
          • У ній є лід-магніт: знижка на курс, навчальне відео або 30-денна безкоштовна версія продукту в подарунок.

          Спліт-тестування допоможе побачити, що підійде для вашої цільової аудиторії. Можна перевіряти всі елементи реклами: зображення, текст оголошення, колір, форму і місце розташування кнопки та ін.

          Користуючись усіма засобами налаштування кампанії для збору контактних даних у соцмережах, ви отримаєте список лідів. Залишиться проявити свої навички продажів і допомогти потенційним клієнтам стати покупцями і замовниками ваших послуг. & nbsp;

          Rating / 5.


About the author - Вадим Стеблинский