🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Перед будь-яким власником сайту, у якого запущено рекламу в Яндекс.Директ, рано чи пізно постає завдання детально проаналізувати результати реклами. Для цього більшість інтернет-маркетологів використовують найширший за можливостями та функціоналом (серед безкоштовних інструментів) сервіс - Universal Analytics від Google. Тільки цей сервіс не показує детальну статистику про витрати з Яндекс.Директа. Але це не означає, що Universal Analytics не можна навчити цього.

Для того, щоб налаштувати імпорт з Яндекс.Директ, необхідно виконати кілька простих кроків, про які йтиметься далі.

 

 1. Налаштування Google Analytics

  1. Почнемо з того, що навчимо сервіс аналітики від Google у версії Universal Analytics "розуміти" дані, які ми плануємо йому передавати.

1.1. Увійдіть до розділу Адміністратор Google Analytics

1.2. Виберіть пункт Імпорт даних у блоці Ресурс і натисніть кнопку “Створити набір даних”

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

1.3. Для Типу набору даних необхідно вибрати значення "Дані про витрати"

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

1.4. Вкажіть основні відомості про набор даних: назву та уявлення, в яких будуть використані дані з цього набору.

 

Важливо! Не можна вибирати уявлення з фільтрами. У в такому випадку сервіс автоматичного імпорту даних не працюватиме. Також, необхідно переконатися, що в уявленнях правильно налаштована валюта і вона збігається з валютою в Яндекс.Директ. В іншому випадкуе, дані будуть спотворені.

 

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

1.5. На наступному етапі виберіть ключові параметри набору даних.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

Після виконання всіх кроків натискаємо Зберегти. Все, на цьому створення набору даних завершено. Тепер Google Analytics знає про те, що ми хочемо в нього імпортувати, і залишилося тільки цей імпорт налаштувати.

 

 

2. Налаштування сервісу імпорту даних із Яндекс.Директ

Імпортувати дані в Google Analytics можна кількома способами: вручну або за допомогою сервісу автоматичного імпорту. У статті розглядається варіант імпорту з використанням стороннього сервісу OWOX.

Для початку вам необхідно перейти по засланні та зареєструватися:

Після цього, увійдіть у сервіс і на головній сторінці в лівому сайдбарі виберіть Потоки даних -> Створити потік. У вікні будуть проводитися всі налаштування потоку.

 

2.1. Для початку потрібно вибрати джерело даних. У нашому випадку - Яндекс.Дірект.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

2.2. Далі надайте доступ до Яндекс.Дірект. Для цього натисніть Додати, у вікні авторизуйтеся у своєму обліковому записі та виберіть проект, для якого будуть імпортуватися дані.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

2.3. На наступному етапі необхідно надати доступ до облікового запису Google Analytics.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

2.4. Вибираємо ресурс та створений раніше набір даних для імпорту.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

2.5. На останньому етапі в налаштуваннях можна додати ПДВ. Після цього зберігаємо всі налаштування.

Тепер потрібно почекати деякий час, щоб сервіс в автоматичному режимі здійснив імпорт даних. Результати імпорту можна побачити під час перегляду створеного потоку на вкладці Історія.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

Важливо! Для того, щоб імпорт працював коректно, у всіх оголошень в Яндекс.Директ мають бути додані стандартні UTM-мітки.

На цьому налаштування закінчено. Можна переглядати отримані результати.

 

 

3. Перегляд звітів

Щоб подивитися звіт з отриманими даними з Яндекс.Директ, необхідно зайти у відповідний обліковий запис Google Analytics, вибрати у Звітах пункт Джерела трафіку -> Кампанії -> Аналіз витрат. В результаті ви отримуєте загальне зведення за витратами та отриманими результатами.

Як налаштувати імпорт даних з Яндекс.Директ у Google.Analytics

 

Як бачите, налаштовувати імпорт витрат з Яндекс.Директ у Google Analytics дуже просто і для цього не потрібно багато часу. Нпро, саме це налаштування дозволить зібрати в одному сервісі інформацію про витрати на рекламу як з Google Adwords, так і з Яндекс.Директ, а також провести аналіз отриманих результатів з більш повної інформацією.

 

Автор: web-програміст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Катерина Демянчук


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська