Google+ - Соціальний сервіс від світового гіганта Google. За даними Google, на червень 2012 року в соцмережі зареєстровано 250 мільйонів користувачів. Величезна кількість користувачів та постійне збільшення їх безпосередньо пов'язано з реєстрацією в ресурсах Google. Відповідно до політики "Один акаунт - весь світ!" реєструючи пошту gmail, користувач отримує доступ до всіх ресурсів Google (автоматично стає учасником Google+).
Компанія Google робила неодноразові спроби організувати свою соціальну мережу починаючи з 2003 року. Однак різні версії соціальних платформ (Orkut, Google Latitude, Google Profiles, Google Buzz та ін.) не витримували світової конкуренції. Довгоочікуваний запуск Google+ відбувся у червні 2011 року.
Головною відмінністю соцмережі Google+ є технологія Google Circles (Круги). Людина регулює своє спілкування, організуючи необмежену кількість кіл і включаючи туди своїх знайомих.
Відео про Google+ (Потрібно розміщувати у вигляді відео, а не посиланням).
Соціальна мережа має низку переваг для пошукового просування (SEO):
- Наявність корпоративної сторінки Google+ сприяє збільшенню трафіку на корпоративний сайт як із соцмережі, так і пошукової видачі;
- захист авторського права на контент сайту (тексти, відео, фото, аудіо), пов'язаного зі сторінкою Google+;
- Швидка індексація нових сторінок сайту під час поширення посилання через Google+;
- Інформація, яка розповсюджується учасниками Google+, впливає на персональну пошукову видачу;
Переваги Google+ як соцмережі:
- Розповсюдження інформації певним колам користувачів (наприклад, різна інформація для кіл “Команда”, “Клієнти”, “VIP-клієнти”);
- Можливість групових відеоконференцій через Hangouts;
- Повідомлення про новий запис Сторінки Google+ під час авторизації у будь-якому сервісі.
Недоліки:
- Проект не виправдав себе як соцмережа, люди погано читають свої стрічки;
- Обмежений інструментарій просування немає реклами.
У Google+ можна просуватися за допомогою сторінки для бізнесу.
+Сторінка — спільнота, подібна до груп та сторінок на інших соцсервісах (Вконтакте, Facebook). Підтримує можливість публікацій тексту, відео- та фотоматеріалів, посилань та опитувань. Інформацію можна публікувати для всіх або для обмежених кіл. Якщо користувачі включають вашу сторінку в кола, можна розсилати нові записи з оповіщенням у сервісах Google. Для привернення уваги важливо використовувати корпоративний дизайн:
Особливістю Google+ є відсутність платних можливостей просування. Тому основний наголос потрібно робити на публікаціях якісного, цікавого та корисного контенту. Також необхідно зв'язати корпоративну сторінку з веб-сайтом і встановити на сайті значок Google+.
Створювати Google+ Сторінку необхідно будь-якому типу бізнесу, який має веб-сайт і який зацікавлений у просуванні пошуку Google. У відриві від сайту Google+ практично неефективна через низьку залученість аудиторії соцмережі.
На сторінках Google+ немає системи запланованих записів (коли запис з'являється у певний час та день тижня). Але існую зовнішні можливості для планування записів на сторінці:
- Розширення для Google Chrome Do Share — дозволяє публікувати записи, що були відкладені на певний час. Абсолютно безкоштовний плагін. Недоліком є те, що публікації виходять тільки тоді, коли ви знаходитесь у своєму браузері (з авторизацією в сервісах Google);
- Nova Press Publisher — платний сервіс, що надає можливість відкладених публікацій Вконтакте, Twitter, Google+, Facebook та Однокласниках. Також підтримує автоматичне відправлення матеріалів із сайту в соцмережі.
+Сторінки підтримують внутрішню статистику у вкладці "Мій бізнес".
Статистика показує короткий огляд показників протягом останніх 30 днів. Також можна ознайомитися з докладнішою статистикою за різний період часу. Статистика показує дані за трьома показниками: Видимість, Взаємодія та Аудиторія.
Соціальна мережа Google+ істотно відрізняється від Вконтакте та Facebook. Мабуть, поєднує їх лише можливість публікації користувачами тексту, відео та фото.
Істотно відрізняється від інших соцмереж за такими показниками:
- Дає величезні переваги для просування сайту в пошуку Google;
- Мінімальна кількість активних користувачів;
- Відсутність рекламних можливостей просування +Сторінки.