🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Google+ - Соціальний сервіс від світового гіганта Google. За даними Google, на червень 2012 року в соцмережі зареєстровано 250 мільйонів користувачів. Величезна кількість користувачів та постійне збільшення їх безпосередньо пов'язано з реєстрацією в ресурсах Google. Відповідно до політики "Один акаунт - весь світ!" реєструючи пошту gmail, користувач отримує доступ до всіх ресурсів Google (автоматично стає учасником Google+). 


Компанія Google робила неодноразові спроби організувати свою соціальну мережу починаючи з 2003 року. Однак різні версії соціальних платформ (Orkut, Google Latitude, Google Profiles, Google Buzz та ін.) не витримували світової конкуренції. Довгоочікуваний запуск Google+ відбувся у червні 2011 року.

Головною відмінністю соцмережі Google+ є технологія Google Circles (Круги). Людина регулює своє спілкування, організуючи необмежену кількість кіл і включаючи туди своїх знайомих.


Відео про Google+ (Потрібно розміщувати у вигляді відео, а не посиланням).



Соціальна мережа має низку переваг для пошукового просування (SEO):
  • Наявність корпоративної сторінки Google+ сприяє збільшенню трафіку на корпоративний сайт як із соцмережі, так і пошукової видачі;
  • захист авторського права на контент сайту (тексти, відео, фото, аудіо), пов'язаного зі сторінкою Google+;
  • Швидка індексація нових сторінок сайту під час поширення посилання через Google+;
  • Інформація, яка розповсюджується учасниками Google+, впливає на персональну пошукову видачу;

Переваги Google+ як соцмережі:
  • Розповсюдження інформації певним колам користувачів (наприклад, різна інформація для кіл “Команда”, “Клієнти”, “VIP-клієнти”);
  • Можливість групових відеоконференцій через Hangouts;
  • Повідомлення про новий запис Сторінки Google+ під час авторизації у будь-якому сервісі.

Недоліки:
  • Проект не виправдав себе як соцмережа, люди погано читають свої стрічки;
  • Обмежений інструментарій просування немає реклами.

 

У Google+ можна просуватися за допомогою сторінки для бізнесу.

+Сторінка — спільнота, подібна до груп та сторінок на інших соцсервісах (Вконтакте, Facebook). Підтримує можливість публікацій тексту, відео- та фотоматеріалів, посилань та опитувань. Інформацію можна публікувати для всіх або для обмежених кіл. Якщо користувачі включають вашу сторінку в кола, можна розсилати нові записи з оповіщенням у сервісах Google. Для привернення уваги важливо використовувати корпоративний дизайн:

Приклад smm для розкручування груп у Google+
Особливістю Google+ є відсутність платних можливостей просування. Тому основний наголос потрібно робити на публікаціях якісного, цікавого та корисного контенту. Також необхідно зв'язати корпоративну сторінку з веб-сайтом і встановити на сайті значок Google+.

 

Створювати Google+ Сторінку необхідно будь-якому типу бізнесу, який має веб-сайт і який зацікавлений у просуванні пошуку Google. У відриві від сайту Google+ практично неефективна через низьку залученість аудиторії соцмережі.

На сторінках Google+ немає системи запланованих записів (коли запис з'являється у певний час та день тижня). Але існую зовнішні можливості для планування записів на сторінці:

  • Розширення для Google Chrome Do Share — дозволяє публікувати записи, що були відкладені на певний час. Абсолютно безкоштовний плагін. Недоліком є те, що публікації виходять тільки тоді, коли ви знаходитесь у своєму браузері (з авторизацією в сервісах Google);

social media marketing Google+ для бізнесу

 

 

  • Nova Press Publisher — платний сервіс, що надає можливість відкладених публікацій Вконтакте, Twitter, Google+, Facebook та Однокласниках. Також підтримує автоматичне відправлення матеріалів із сайту в соцмережі.

Smm кнопки соціальних мереж Google+ для бізнесу

+Сторінки підтримують внутрішню статистику у вкладці "Мій бізнес".

Статистика показує короткий огляд показників протягом останніх 30 днів. Також можна ознайомитися з докладнішою статистикою за різний період часу. Статистика показує дані за трьома показниками: Видимість, Взаємодія та Аудиторія.

 

Статистика Google+ у розділі мій бізнес

Соціальна мережа Google+ істотно відрізняється від Вконтакте та Facebook. Мабуть, поєднує їх лише можливість публікації користувачами тексту, відео та фото.

Істотно відрізняється від інших соцмереж за такими показниками:

  • Дає величезні переваги для просування сайту в пошуку Google;
  • Мінімальна кількість активних користувачів;
  • Відсутність рекламних можливостей просування +Сторінки.

 

 

 

 

 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська