🇺🇦 Ми працюємо: ПН-ПТ: 09:00-18:00 (Київ) Telegram Viber WhatsApp
Київ / Одеса (Україна):+38-098-887-05-49

Instagram — додаток для мобільних пристроїв, що дозволяє записувати та редагувати фото та відео-матеріали, а також розповсюджувати їх за допомогою інших соціальних мереж (Facebook, Вконтакте та ін.)

Додаток з'явився у 2010 році. Завдяки високій популярності привернула увагу Facebook. У 2012 році було викуплено компанією за рекордну суму 1 млрд. доларів.

Instagram вигідно виділяється серед інших соціальних мереж швидкими темпами зростання та колосальною залученістю користувачів:Залучення користувачів інстаграм

  • Рівень залученості в 15 разів більший, ніж у Facebook;
  • Частіше раз на день нові пости з'являються у 43% користувачів;
  • Кілька разів на день заходять до Instagram близько 35 % аудиторії;
  • 37% користувачів Інтернету віком від 18 до 29 є користувачами Instagram.
    Детальніше тут.

 

Переваги Instagram:

  • Швидкоросла, залучена соцмережа;
  • Ідеальна для товарів з візуальною поданістю (наприклад, одяг);
  • Хороший інструмент для привернення уваги до продукту.

 

Недоліки Instagram:

  • Обмеженість пошуку конкретних профілів;
  • Не підходить для миттєвого продажу.

 

Щоб використовувати Instagram для бізнесу, необхідно створити корпоративний обліковий запис. Для розкрутки Instagram важливо правильно заповнити профіль та розмістити не менше 9 фото в обліковому записі. Специфіка контенту, що публікується, залежить від того, яку організацію ви представляєте. У Instagram можуть бути такі тематики:

  • Фото та відео товару (послуги) з описом;
  • Акції та конкурси;
  • Процес виробництва продукту (можна і відео);
  • Ваш офіс, працівники;
  • Поїздки, відрядження;
  • Ваші задоволені клієнти;
  • Анонс та запрошення на заходи;
  • Ваші приміщення (магазини, офіси, ресторани та кафе);
  • Брендовані тематичні цитати, гумор, поради.

Наприклад:Приклад просування бізнес-акаунту в Instagram

 

Так як в Instagram пошук здійснюється за допомогою системи хеш-тегів, важливо підготувати список хеш-тегів, які підходять для вашого бізнесу і впроваджувати власний.Приклад розкручування облікового запису Instagram

На даний момент внутрішньої біржі реклами, як Вконтакте чи Facebook, у цій соцмережі немає. Однак просувати свою пропозицію за допомогою розміщення запису в популярних облікових записах можна за допомогою зовнішніх сервісів, наприклад:

  • Plibber - Майданчик, що дозволяє розмістити рекламні записи в різних соціальних мережах: Facebook, Вконтакте, Google +, Twitter, Однокласники і Instagram. Реалізовано зручний пошук за тематиками, кількістю передплатників, вибір аудиторії з географії.Біржа реклами для різних соціальних мереж

 

  • DealWay - Біржа рекламного просування в Instagram. Підтримує розміщення рекламних постів у спільнотах різних тематик, а також купівлю лайків та передплатників.Біржа для розкручування Instagram

Безумовно, Instagram підходить не всім типам бізнесу, а тим, яким є що показати. Однак, якщо ви думаєте, що це виключно бренди одягу, аксесуарів чи взуття, то помиляєтесь. Наприклад, однією з перших у цій мережі стала просуватися кав'ярня Starbucks. Компанія дала можливість передплатникам подивитись зсередини на процес приготування кави, а також подарувала велику кількість зображень самого продукту.

Крім кав'ярень та ресторанів, розкручування інстаграм підходить для:

  • Інтернет-магазинів;
  • Автосалонів;
  • Салонів краси;
  • подій та майстер-класів;
  • туристичних агентств.

 

68% користувачів Instagram - жінки. Якщо саме вони є вашою цільовою аудиторією і є що показати, то Instagram підходить для цих цілей.

Внутрішній функціонал Instagram значно обмежений. Але для нього існують різні зовнішні послуги:

  • Bluestacks - емулятор мобільних пристроїв, який дозволяє використовувати Instagram на робочому комп'ютері. Ідеально підходить для розміщення фото з фотоапарата, минаючи стадію влучення на мобільний пристрій. Недоліком є тривале завантаження програми;
  • Iconosquare — один із перших сервісів аналітики для Instagram. Показує статистику з динаміки тих, хто підписався і відписався, рейтинг акаунту, залучення, статистику найпопулярніших постів, динаміку по місяцях.

 

Instagram істотно відрізняється від інших соцмереж, таких як Вконтакте чи Facebook, тому що:

  • Не був задуманий як соціальна мережа в принципі, тому має обмежений функціонал (немає можливості миттєвого спілкування тощо);
  • Є виключно візуальною соціальною мережею;
  • Має високий рівень залученості та стрімке зростання.

    А ви використовуєте Instagram для просування бізнесу? Напишіть у коментарях!

    Автор: Оксана Дуднік.

 

 


Про автора - Вадим Стеблінський

Українська