Instagram — додаток для мобільних пристроїв, що дозволяє записувати та редагувати фото та відео-матеріали, а також розповсюджувати їх за допомогою інших соціальних мереж (Facebook, Вконтакте та ін.)
Додаток з'явився у 2010 році. Завдяки високій популярності привернула увагу Facebook. У 2012 році було викуплено компанією за рекордну суму 1 млрд. доларів.
Instagram вигідно виділяється серед інших соціальних мереж швидкими темпами зростання та колосальною залученістю користувачів:
- Рівень залученості в 15 разів більший, ніж у Facebook;
- Частіше раз на день нові пости з'являються у 43% користувачів;
- Кілька разів на день заходять до Instagram близько 35 % аудиторії;
- 37% користувачів Інтернету віком від 18 до 29 є користувачами Instagram.
Детальніше тут.
Переваги Instagram:
- Швидкоросла, залучена соцмережа;
- Ідеальна для товарів з візуальною поданістю (наприклад, одяг);
- Хороший інструмент для привернення уваги до продукту.
Недоліки Instagram:
- Обмеженість пошуку конкретних профілів;
- Не підходить для миттєвого продажу.
Щоб використовувати Instagram для бізнесу, необхідно створити корпоративний обліковий запис. Для розкрутки Instagram важливо правильно заповнити профіль та розмістити не менше 9 фото в обліковому записі. Специфіка контенту, що публікується, залежить від того, яку організацію ви представляєте. У Instagram можуть бути такі тематики:
- Фото та відео товару (послуги) з описом;
- Акції та конкурси;
- Процес виробництва продукту (можна і відео);
- Ваш офіс, працівники;
- Поїздки, відрядження;
- Ваші задоволені клієнти;
- Анонс та запрошення на заходи;
- Ваші приміщення (магазини, офіси, ресторани та кафе);
- Брендовані тематичні цитати, гумор, поради.
Наприклад:
Так як в Instagram пошук здійснюється за допомогою системи хеш-тегів, важливо підготувати список хеш-тегів, які підходять для вашого бізнесу і впроваджувати власний.
На даний момент внутрішньої біржі реклами, як Вконтакте чи Facebook, у цій соцмережі немає. Однак просувати свою пропозицію за допомогою розміщення запису в популярних облікових записах можна за допомогою зовнішніх сервісів, наприклад:
- Plibber - Майданчик, що дозволяє розмістити рекламні записи в різних соціальних мережах: Facebook, Вконтакте, Google +, Twitter, Однокласники і Instagram. Реалізовано зручний пошук за тематиками, кількістю передплатників, вибір аудиторії з географії.
- DealWay - Біржа рекламного просування в Instagram. Підтримує розміщення рекламних постів у спільнотах різних тематик, а також купівлю лайків та передплатників.
Безумовно, Instagram підходить не всім типам бізнесу, а тим, яким є що показати. Однак, якщо ви думаєте, що це виключно бренди одягу, аксесуарів чи взуття, то помиляєтесь. Наприклад, однією з перших у цій мережі стала просуватися кав'ярня Starbucks. Компанія дала можливість передплатникам подивитись зсередини на процес приготування кави, а також подарувала велику кількість зображень самого продукту.
Крім кав'ярень та ресторанів, розкручування інстаграм підходить для:
- Інтернет-магазинів;
- Автосалонів;
- Салонів краси;
- подій та майстер-класів;
- туристичних агентств.
68% користувачів Instagram - жінки. Якщо саме вони є вашою цільовою аудиторією і є що показати, то Instagram підходить для цих цілей.
Внутрішній функціонал Instagram значно обмежений. Але для нього існують різні зовнішні послуги:
- Bluestacks - емулятор мобільних пристроїв, який дозволяє використовувати Instagram на робочому комп'ютері. Ідеально підходить для розміщення фото з фотоапарата, минаючи стадію влучення на мобільний пристрій. Недоліком є тривале завантаження програми;
- Iconosquare — один із перших сервісів аналітики для Instagram. Показує статистику з динаміки тих, хто підписався і відписався, рейтинг акаунту, залучення, статистику найпопулярніших постів, динаміку по місяцях.
Instagram істотно відрізняється від інших соцмереж, таких як Вконтакте чи Facebook, тому що:
- Не був задуманий як соціальна мережа в принципі, тому має обмежений функціонал (немає можливості миттєвого спілкування тощо);
- Є виключно візуальною соціальною мережею;
- Має високий рівень залученості та стрімке зростання.
А ви використовуєте Instagram для просування бізнесу? Напишіть у коментарях!
Автор: Оксана Дуднік.