При роботі з Google Analytics та Google Tag Manager аналітики використовують багато інструментів. У цій статті хотілося б приділити увагу тим основним розширенням і додаткам, які використовуються мною найчастіше і значно спрощують виявлення та виправлення помилок, що виникають. Кожен із інструментів є безкоштовним, тому ви також можете сміливо їх використовувати.
Розширення для Google Chrome, яке показує помилки та попередження встановлення кодів відстеження Google Analytics (Google Analytics Tracking Code), Google Tag Manager та Adwords Conversion Tracking.
Крім цього, інструмент дозволяє робити запис тегів під час переходу на сторінки сайту. В результаті можна отримати детальну інформацію про те, які теги запускалися, чи виникали помилки, які сторінки переглянуті. Tag Assistant також дає можливість отримання звіту Google Analytics, який включає інформацію про дані, що надсилаються в аналітику, а саме: інформацію про аудиторію, поведінку, події та досконалі конверсії.
Ще одне корисне розширення для Google Chrome, яке відображає основні статистичні дані з відповідного облікового запису Google Analytics безпосередньо на завантаженій сторінці сайту, надає можливість порівнювати дані за певні періоди та сегментувати їх.
Розширення дозволяє відобразити в консолі розробника в Google Chrome помилки та попередження впровадження коду відстеження та дані, що надсилаються в аналітику.
Необхідний інструмент для фахівців, які хочуть відстежувати та налагоджувати дані, що надсилаються із сайту за допомогою тегів.
WASP.inspector додає нову вкладку в Chrome developer tools:
До основних функцій WASP відносяться:
- Визначення тегів будь-якого типу
- Визуалізація, що виділяється, яка дозволяє побачити зв'язки між тегами
- Зрозумілі назви, які дозволяють чітко зрозуміти, які дані вирушають в аналітику.
- SEO інформація про сторінку, з якої надсилаються дані
- Подання інформації, що міститься в dataLayer
- Можливість блокування тегів для налагодження
Регулярні вирази використовуються у різних мовах програмування для пошуку деяких шаблонів у тексті. У Google Analytics також використовуються регулярні вирази. Вони забезпечують певну гнучкість під час роботи з фільтрами даних.
Ця проста програма для Google Chrome дозволить швидко створити і перевірити працездатність регулярного вираження.
Для того, щоб попрактикуватися в регулярних виразах, ви також можете використати ресурс https://regex101.com/.
Якщо у своїй роботі ви використовуєте Google Tag Manager, то цей інструмент допоможе у налагодженні тегів. Ви створюєте всі необхідні теги, тригери та змінні в GTM, а потім за допомогою Tag Manager Injector додаєте ID контейнера GTM через браузер без безпосереднього впровадження через вихідний код сайту.
Інструмент дозволяє отримати JavaScript код текстових елементів на сторінці. Для цього виберіть будь-яку текстову область і натисніть на іконку розширення. Перейдіть на вкладку Консоль у Chrome developer tools. Там ви побачите код, який можна використовувати для створення змінної JavaScript в GTM.
Більше розширень та інструментів можна знайти в магазині Google Chrome, галереї додатків, що розширюють функціонал Google Analytics, а також у списку додатків Mozilla Firefox.
Якщо ви можете запропонувати додаткові гарні інструменти, які варто зберегти собі у скарбничку, пишіть у коментарях 🙂
Автор: web-програміст агентства стратегічного інтернет-маркетингу «StarMarketing» Катерина Демянчук