Для відстеження ефективності були налаштовані цілі на всі активні елементи сторінок, цілі на прокручування, перегляди сторінок та тривалість перебування на сайті. Великий обсяг…



Для відстеження ефективності були налаштовані цілі на всі активні елементи сторінок, цілі на прокручування, перегляди сторінок та тривалість перебування на сайті. Великий обсяг інформації, що отримується з Аналітики, дозволив зробити висновки в короткий час і не витрачаючи великих коштів на рекламу. Добре себе показали реклама у КМС, Ремаркетинг, Брендова реклама, ДПО. Реклама на більш загальних темах була дорожчою і менш ефективною і брала незначну участь у формуванні конверсій для інших кампаній (звіт “Асоційовані конверсії”).


Тематика дуже широка і необхідно було знайти саме ту її частину, яка наводить клієнтів за максимально вигідною вартістю. Ми вирішили протестувати:

» рекламу
Текстова та банерна реклама, спрямована на цільову аудиторію за конкретними демографічними ознаками та інтересами.

Ремаркетинг
Банерний та текстовий ремаркетинг із серією різних сценаріїв – сегментація списків ремаркетингу залежно від запитів та поведінки на сайті.

»Реклама
Контекстна реклама у пошуку за цільовими запитами — житловий комплекс, від забудовника, купити, продаж, ціна, новобудова.

Рекламу за брендовими запитами
Контекстна реклама в Google та Яндекс за брендовими запитами клієнта.

Динамічні пошукові оголошення
ДПО — оголошення, які створюються та відображаються автоматично, якщо збігаються пошукові запити користувача та вміст на сайті.

Реклама з основних конкурентів
Контекстна реклама за запитами прямих та непрямих конкурентів у київському регіоні.



Для відстеження ефективності були налаштовані цілі на всі активні елементи сторінок, цілі на прокручування, перегляди сторінок та тривалість перебування на сайті. Великий обсяг інформації, що отримується з Аналітики, дозволив зробити висновки в короткий час і не витрачаючи великих коштів на рекламу. Добре себе показали реклама у КМС, Ремаркетинг, Брендова реклама, ДПО. Реклама на більш загальних темах була дорожчою і менш ефективною і брала незначну участь у формуванні конверсій для інших кампаній (звіт «Асоційовані конверсії»).


CPC Conv, % Conv.cost
Загальні 5,35 4,01 108,59
Найкращі 1,85 10,03 15,55



Для Ремаркетингу було прийнято рішення розділити аудиторію на кілька основних груп: чоловіки та жінки у 2 вікових категоріях (18-44 та 44+ років) та показувати кожній із груп спеціалізовані банери, новорічні банери та банери загального призначення.




В результаті відстеження роботи в розрізі різних типів банерів було виявлено, що спеціалізовані банери мають більш високу клікабельність і меншу вартість кліка, проте конверсія у них трохи нижча ніж у загальних та новорічних банерів, у результаті вийшла приблизно однакова вартість конверсії для кожного типу банерів.

CTR, % CPC, грн. Conv, % Conv.cost, грн
Спец 0,32 1,67 9,98 13,14
НГ 0,24 1,78 12,04 13,04
Загальні 0,27 1,84 11,68 12,91




В результаті відстеження роботи в розрізі різних демографічних груп було виявлено, що жінки в середньому гукають частіше та конверсії роблять частіше, ніж чоловіки. За тієї ж ціни кліка ціна конверсії у жінок вийшла нижчою ніж у чоловіків, незалежно від вікової групи.

Для КМС було обрано різні загальні аудиторії на охоплення та аудиторія на ROI «Продаж квартир (первинний ринок)». Другий варіант був значно ефективнішим, мав показники на рівні ремаркетингу та брендових кампаній, тому ми практично відразу відмовилися від першої аудиторії на користь другої.


у 2,1 рази

Зростання кількості відвідувачів

у 2,32 рази

Зниження вартості залучення клієнта

у 1,68 разів

Збільшення числа клієнтів

у 5,7 разів

Кількість дзвінків на місяць

Над проектом працювали:

  • PPC-фахівець: Максим Мазурок
  • WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
  • Дизайнер: Тарас Митряков
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних
  • Project manager: Олександр Матола

Завершивши етап досліджень, ми зосередилися на найвигідніших напрямках і за короткий проміжок часу значно збільшили обсяг дзвінків у клієнта. Крім цього вдалося обійти результативність конкурента, який раніше був набагато попереду.

    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Катерина
    Web developer