Відстеження ефективності
Для відстеження ефективності були налаштовані цілі на всі активні елементи сторінок, цілі на прокручування, перегляди сторінок та тривалість перебування на сайті. Великий обсяг інформації, що отримується з Аналітики, дозволив зробити висновки в короткий час і не витрачаючи великих коштів на рекламу. Добре себе показали реклама у КМС, Ремаркетинг, Брендова реклама, ДПО. Реклама на більш загальних темах була дорожчою і менш ефективною і брала незначну участь у формуванні конверсій для інших кампаній (звіт “Асоційовані конверсії”).
У пошуках рішення...
Тематика дуже широка і необхідно було знайти саме ту її частину, яка наводить клієнтів за максимально вигідною вартістю. Ми вирішили протестувати:
Відстеження ефективності
Для відстеження ефективності були налаштовані цілі на всі активні елементи сторінок, цілі на прокручування, перегляди сторінок та тривалість перебування на сайті. Великий обсяг інформації, що отримується з Аналітики, дозволив зробити висновки в короткий час і не витрачаючи великих коштів на рекламу. Добре себе показали реклама у КМС, Ремаркетинг, Брендова реклама, ДПО. Реклама на більш загальних темах була дорожчою і менш ефективною і брала незначну участь у формуванні конверсій для інших кампаній (звіт «Асоційовані конверсії»).
CPC | Conv, % | Conv.cost | |
---|---|---|---|
Загальні | 5,35 | 4,01 | 108,59 |
Найкращі | 1,85 | 10,03 | 15,55 |
Поділ цільової аудиторії та аналітика
Для Ремаркетингу було прийнято рішення розділити аудиторію на кілька основних груп: чоловіки та жінки у 2 вікових категоріях (18-44 та 44+ років) та показувати кожній із груп спеціалізовані банери, новорічні банери та банери загального призначення.
Аналіз банерів та перші висновки...
В результаті відстеження роботи в розрізі різних типів банерів було виявлено, що спеціалізовані банери мають більш високу клікабельність і меншу вартість кліка, проте конверсія у них трохи нижча ніж у загальних та новорічних банерів, у результаті вийшла приблизно однакова вартість конверсії для кожного типу банерів.
CTR, % | CPC, грн. | Conv, % | Conv.cost, грн | |
---|---|---|---|---|
Спец | 0,32 | 1,67 | 9,98 | 13,14 |
НГ | 0,24 | 1,78 | 12,04 | 13,04 |
Загальні | 0,27 | 1,84 | 11,68 | 12,91 |
У пошуках демографічної залежності
В результаті відстеження роботи в розрізі різних демографічних груп було виявлено, що жінки в середньому гукають частіше та конверсії роблять частіше, ніж чоловіки. За тієї ж ціни кліка ціна конверсії у жінок вийшла нижчою ніж у чоловіків, незалежно від вікової групи.
Для КМС було обрано різні загальні аудиторії на охоплення та аудиторія на ROI «Продаж квартир (первинний ринок)». Другий варіант був значно ефективнішим, мав показники на рівні ремаркетингу та брендових кампаній, тому ми практично відразу відмовилися від першої аудиторії на користь другої.
Досягнуті результати
Зростання кількості відвідувачів
Зниження вартості залучення клієнта
Збільшення числа клієнтів
Кількість дзвінків на місяць
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- PPC-фахівець: Максим Мазурок
- WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
- Дизайнер: Тарас Митряков
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
- Project manager: Олександр Матола