Проведення конкурсу для магазину подарункових флешок Uniq
Інтернет-магазин Uniq спеціалізується на продажі подарункових флешок з цікавим та незвичайним дизайном. Особливою популярністю серед покупців користується продукція з розділу «Приколи», тому було вирішено як приз вибрати саме такі флешки.
До того ж, у рамках розробленої стратегії просування групи бренду до соц. мережі ми хотіли виробити у майбутніх користувачів асоціацію з тим, що флешки від Uniq не лише красиві та незвичайні, але також веселі, яскраві та життєрадісні.
Цілі акції
- Підвищення впізнаваності бренду
- Формування стійкої асоціації бренду з яскравими та креативними USB-товарами
- Збільшення активності серед учасників новоствореної групи
- Поступове залучення друзів учасників, акцент на молоду аудиторію
Умови акції
Конкурс проходив у 2 етапи.
- На початку учасникам пропонувалося за допомогою опитування вибрати із двох запропонованих флешок, яка їм подобається більше і чому.
- Після визначення флешки-переможниці за допомогою генератора випадкових чисел ми вибрали головного переможця серед її шанувальників. Щасливчик отримував флешку в подарунок, а другою флешкою ми нагородили автора найоригінальнішого коментаря.
Термін проведення: 2 тижні.
Як нам вдалося досягти високого залучення учасників?
Щоб розрекламувати конкурс і надати йому вірусність, обов'язковою умовою було вступити до групи і поділитися опитуванням зі своїми друзями.
Також ми розміщували інформацію про конкурс у пабликах-друзях. Ми закликали учасників до дискусій у коментарях та «підливали олії у вогонь».
Досягнуті результати:
Кількість учасників
Залишено коментарів
Нових фанатів гурту
Кількість переглядів новин сторінки
Органічний приріст передплатників
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- SMM-фахівець: Оксана Дудник
- Дизайнер: Ольга Мілевич
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
- Project manager: Олександр Матола
Проведення цього конкурсу стартувало в непростих умовах, оскільки групи в соцмережах тільки-но були створені, і в них було зовсім небагато передплатників. Однак прості умови акції та забавні призи привернули велику увагу користувачів та сприяли її широкій популярності.
Перший конкурс, проведений для компанії Uniq, пройшов у веселій атмосфері і повністю реалізував поставлені завдання. При тому, що витрати були справді невеликі: 2 флешки на подарунки учасникам та 50 у.о. на таргетовану рекламу Вконтакте.