Інтернет-магазин Uniq спеціалізується на продажі подарункових флешок з цікавим та незвичайним дизайном. Особливою популярністю серед покупців користується продукція з...



Інтернет-магазин Uniq спеціалізується на продажі подарункових флешок з цікавим та незвичайним дизайном. Особливою популярністю серед покупців користується продукція з розділу «Приколи», тому було вирішено як приз вибрати саме такі флешки.

До того ж, у рамках розробленої стратегії просування групи бренду до соц. мережі ми хотіли виробити у майбутніх користувачів асоціацію з тим, що флешки від Uniq не лише красиві та незвичайні, але також веселі, яскраві та життєрадісні.


  1. Підвищення впізнаваності бренду
  2. Формування стійкої асоціації бренду з яскравими та креативними USB-товарами

  1. Збільшення активності серед учасників новоствореної групи
  2. Поступове залучення друзів учасників, акцент на молоду аудиторію



Конкурс проходив у 2 етапи.

  1. На початку учасникам пропонувалося за допомогою опитування вибрати із двох запропонованих флешок, яка їм подобається більше і чому.
  2. Після визначення флешки-переможниці за допомогою генератора випадкових чисел ми вибрали головного переможця серед її шанувальників. Щасливчик отримував флешку в подарунок, а другою флешкою ми нагородили автора найоригінальнішого коментаря.

Термін проведення: 2 тижні.




Щоб розрекламувати конкурс і надати йому вірусність, обов'язковою умовою було вступити до групи і поділитися опитуванням зі своїми друзями.

Також ми розміщували інформацію про конкурс у пабликах-друзях. Ми закликали учасників до дискусій у коментарях та «підливали олії у вогонь».


338

Кількість учасників

61

Залишено коментарів

258

Нових фанатів гурту

4700

Кількість переглядів новин сторінки

+11%

Органічний приріст передплатників

Над проектом працювали:

  • SMM-фахівець: Оксана Дудник
  • Дизайнер: Ольга Мілевич
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних
  • Project manager: Олександр Матола

Проведення цього конкурсу стартувало в непростих умовах, оскільки групи в соцмережах тільки-но були створені, і в них було зовсім небагато передплатників. Однак прості умови акції та забавні призи привернули велику увагу користувачів та сприяли її широкій популярності.

Перший конкурс, проведений для компанії Uniq, пройшов у веселій атмосфері і повністю реалізував поставлені завдання. При тому, що витрати були справді невеликі: 2 флешки на подарунки учасникам та 50 у.о. на таргетовану рекламу Вконтакте.


    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Vadym
    Chief Executive Officer