Продажем квартир для ЖК “Львівський” займаються 2 офіційні відділи продажу, які конкурують між собою. Кожна з цих двох компаній мала свій сайт, проте при старому сайті…



Продажем квартир для ЖК “Львівський” займаються 2 офіційні відділи продажу, які конкурують між собою. Кожна з цих двох компаній мала свій сайт, проте при старому сайті наш клієнт програвав своєму конкуренту.

Основна мета клієнта – обійти своїх конкурентів.

Було поставлене завдання розробити більш зручний, інформативний та презентабельний сайт, ніж у конкурентів.


Поставлену клієнтом мету StarMarketing вирішував комплексно. Насамперед ми провели глибоке маркетингове дослідження та проаналізували 387 онлайн-ресурсів з продажу житлових комплексів у Києві та інших великих містах.

Ми вивчили форуми та групи у соцмережах — з метою виявити основні потреби потенційних покупців, їхні потреби та побоювання.

»Розвинена
На території ЖК знаходяться школа, садок, супермаркет, лікарня, церква, банк, ЖЕК та тренажерний зал.

Доступна ціна за високої якості забудови
Одні з найнижчих цін на квартири по ринку, перевершуючи багатьох за якістю та надійністю будівництва.

Швидкі терміни здачі будинку
Термін будівництва будинку від початку будівництва до здачі будинку займає близько 12 місяців!

»Гарантії
Компанія "Building Development Company" за 2,5 роки побудувала та здала в експлуатацію 17 будинків!

Широкий вибір планувань
Квартири бувають як одно-, дво-, три-, п'ятикімнатні та дворівневі, площею від 29 до 140 м2.

Близькість житлового комплексу до міста та зручна транспортна розв'язка
З території житлового комплексу їздить зручна маршрутка до найближчої станції метро – 10 хвилин і ви у Києві!

Виявивши основні потреби потенційного покупця, ми розпочали проектування архітектури сайту з розробленого нами “тунелю продажу”. Така структура передбачає доступне виклад вигод для покупця та непомітно підводить його до здійснення цільової дії.

Сайт був розроблений у стилі односторінкових Landing Page, що дає можливість відвідувачам легко та швидко вивчити всю потрібну інформацію.

Тригери - це свого роду "спусковий курок" для психіки. Включивши тригер, можна запустити в мозок користувача спеціальні імпульси, які мотивують його діяти певним чином. На сайті ЖК “Львівський” ми використали понад 20 таких тригерів, але розповімо лише про деякі:

  • Це один із найпотужніших елементів формування довіри, особливо при такій дорогій та довгостроковій покупці, як квартира. Саме тому ми створили окремий розділ для відгуків. Їх можуть залишити лише мешканці житлового комплексу, і це робить відгуки максимально об'єктивними.
  • Ми розуміємо, що рішення про купівлю квартири приймається після зважування всіх “за” та “проти”, і найкращий аргумент – максимальна кількість інформації. Саме тому ми винесли на перший екран можливість замовити безкоштовний трансфер до житлового комплексу. Приїжджайте – і співробітники відділу продажів докладно про все розкажуть!

  • Це звичайно ж не психологічний прийом, але сказати про це все ж таки варто. Структура сайту проста та дуже наочна. Користувачеві одразу інтуїтивно зрозуміло, де знаходиться потрібна йому інформація. У меню винесені найважливіші вкладки: інформація про квартири, інфраструктуру, ціни, умови оплати.
  • У текстах на сайті використовується багато різних слів-тригерів, завдання яких простимулювати та мотивувати відвідувача сайту краще запам'ятати переваги та вигоди житлового комплексу, а також схилитися до того, щоб приїхати та особисто ознайомитись із комплексом та квартирами.

  • Маркетингове дослідження показало, що один із ключових факторів, які важливі для клієнтів — це ціна та близькість до міста. Саме тому ми винесли в шапку сайту інформацію про вартість квартир (всього від 395 000 грн!) та розташування житлового комплексу (в 2 км від Києва). 
  • Таймер на першому екрані головної сторінки наголошує, що вигідна пропозиція обмежена за часом. І треба поспішити, аби встигнути! Це дуже простий, але завжди працюючий спосіб трохи підштовхнути відвідувача сайту до необхідної дії.



Ми розробили зручну систему пошуку квартир на сайті. Користувач має можливість вибрати квартиру:

  • у будь-якому із запропонованих будинків
  • за кількістю кімнат
  • за площею квартири
  • а для тих, хто не хоче розбиратися у фільтрах, є чудова можливість швидкого пошуку.




Щоб користувач міг оцінити всі переваги житлового комплексу, ми розмістили на сайті максимально наочний план – зрозуміло, у 3D. Тут будинки клікабельні, їх можна наблизити та докладно розглянути. Можна навіть подивитися, який вид із вікна у квартирі цього будинку. Як виглядає сквер, в'їзд у комплекс, дитячий майданчик.


Оскільки ми підійшли до досягнення поставленої мети комплексно, ми відразу ж запустили на новий сайт контекстну рекламу. Результати були вражаючими.

у 2.1 рази

Зростання кількості відвідувачів

у 2,32 рази

Зниження вартості залучення клієнта

у 1,68 разів

Збільшення числа клієнтів

250-300%

Зростання дзвінків

Над проектом працювали:

  • Project manager: Олександр Матола
  • Дизайнер: Тарас Митряков
  • WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
  • PPC-фахівець: Максим Мазурок
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних

З моменту запуску нового сайту до написання цієї статті минуло кілька місяців і можна сміливо констатувати, що проект виправдав очікування та показав суттєве покращення результату порівняно з минулим сайтом.

У цьому проекті ми спочатку розробили надійну стратегію онлайн-просування проекту, провели детальне дослідження ринку, цільової аудиторії та конкурентів, і вже з результатами дослідження та стратегією розпочали проектування та розробку сайту.

Саме такий підхід є найправильнішим у нішах з високою конкуренцією, адже будь-які недоліки в сайті, що впливають на загальну конверсію, можуть коштувати компанії понад 10 000$ недоотриманого прибутку на місяць!