Офіційний відділ продажу ЖК "Львівський" під Києвом
Продажем квартир для ЖК “Львівський” займаються 2 офіційні відділи продажу, які конкурують між собою. Кожна з цих двох компаній мала свій сайт, проте при старому сайті наш клієнт програвав своєму конкуренту.
Основна мета клієнта – обійти своїх конкурентів.
Було поставлене завдання розробити більш зручний, інформативний та презентабельний сайт, ніж у конкурентів.
У пошуках рішення
Поставлену клієнтом мету StarMarketing вирішував комплексно. Насамперед ми провели глибоке маркетингове дослідження та проаналізували 387 онлайн-ресурсів з продажу житлових комплексів у Києві та інших великих містах.
Ми вивчили форуми та групи у соцмережах — з метою виявити основні потреби потенційних покупців, їхні потреби та побоювання.
Приступаємо до розробки
Виявивши основні потреби потенційного покупця, ми розпочали проектування архітектури сайту з розробленого нами “тунелю продажу”. Така структура передбачає доступне виклад вигод для покупця та непомітно підводить його до здійснення цільової дії.
Сайт був розроблений у стилі односторінкових Landing Page, що дає можливість відвідувачам легко та швидко вивчити всю потрібну інформацію.
Які тригери ми використали
Тригери - це свого роду "спусковий курок" для психіки. Включивши тригер, можна запустити в мозок користувача спеціальні імпульси, які мотивують його діяти певним чином. На сайті ЖК “Львівський” ми використали понад 20 таких тригерів, але розповімо лише про деякі:
Зручна система пошуку квартир
Ми розробили зручну систему пошуку квартир на сайті. Користувач має можливість вибрати квартиру:
- у будь-якому із запропонованих будинків
- за кількістю кімнат
- за площею квартири
- а для тих, хто не хоче розбиратися у фільтрах, є чудова можливість швидкого пошуку.
Максимум наочності: 3D-тур
Щоб користувач міг оцінити всі переваги житлового комплексу, ми розмістили на сайті максимально наочний план – зрозуміло, у 3D. Тут будинки клікабельні, їх можна наблизити та докладно розглянути. Можна навіть подивитися, який вид із вікна у квартирі цього будинку. Як виглядає сквер, в'їзд у комплекс, дитячий майданчик.
Досягнуті результати
Оскільки ми підійшли до досягнення поставленої мети комплексно, ми відразу ж запустили на новий сайт контекстну рекламу. Результати були вражаючими.
Зростання кількості відвідувачів
Зниження вартості залучення клієнта
Збільшення числа клієнтів
Зростання дзвінків
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- Project manager: Олександр Матола
- Дизайнер: Тарас Митряков
- WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
- PPC-фахівець: Максим Мазурок
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
У цьому проекті ми спочатку розробили надійну стратегію онлайн-просування проекту, провели детальне дослідження ринку, цільової аудиторії та конкурентів, і вже з результатами дослідження та стратегією розпочали проектування та розробку сайту.
Саме такий підхід є найправильнішим у нішах з високою конкуренцією, адже будь-які недоліки в сайті, що впливають на загальну конверсію, можуть коштувати компанії понад 10 000$ недоотриманого прибутку на місяць!