«Вiкна-експрес» — лідер роздрібного продажу металопластикових вікон у Києві та області. Основне завдання сайту – забезпечити ще більше продажів, залучити нових клієнтів, надати необхідну інформацію…


«Вiкна-експрес» — лідер роздрібного продажу металопластикових вікон у Києві та області. Основне завдання сайту – забезпечити ще більше продажів, залучити нових клієнтів, надати необхідну інформацію цільовій аудиторії та конвертувати відвідувача у заявку. Основна стратегія залучення трафіку – пошукові системи (SEO-просування та контекстна реклама).

Отримавши цю інформацію та заповнений від клієнта бриф, ми взялися до роботи.


plastic windows case web development


Ми розглянули проект Vikna-UA не лише з позиції SEO-просування, а з повнішої точки зору стратега-маркетолога. Нам хотілося розробити надійну стратегію розвитку цього бренду, яка б дала найкращий результат саме в довгостроковій перспективі.

Вирішено було оптимізувати весь сайт під ключові запити та створити унікальну посадкову сторінку під кожен популярний запит. Клієнт вирішив спробувати, і проект надійшов у розробку.



Особливість компанії StarMarketing у тому, що ми маємо багатий досвід не лише в інтернет-рекламі, а й у розробці сайтів. Наш відділ SEO зробив аналіз ключових запитів користувачів та структурував їх.

Наприклад, вікна користувачі шукають найчастіше:

  • за конкретним типом (стандартні, кольорові, енергозберігаючі тощо)
  • за призначенням (до будинку чи квартири)
  • за назвою виробників (Aluplast, Rehau, WDS тощо)

Для кожного з цих запитів ми розробили унікальну сторінку.


Нова структура сайту є максимально зручною і дає користувачеві можливість отримати всю важливу для нього інформацію.

  • Ми задіяли на сайті кілька сильних психологічних тригерів. Наприклад, таймер першому екрані головної сторінки. Він наголошує, що вигідна пропозиція обмежена за часом. І треба поспішити, аби встигнути!
  • Ми винесли до нього ВРЮ важливу для користувача інформацію. Вас цікавить енергозберігаючі вікна? Ціни на двері чи балкони? Потрібно склити лоджію? На кожне популярне питання є відповідь у вигляді пункту меню. І при цьому меню не перевантажене та інтуїтивно зрозуміле.
  • На сайті ми створили розділ "Інтернет-магазин". У цьому розділі продаватимуться аксесуари для металопластикових вікон та дверей, які можна буде купити оформивши замовлення онлайн.

  • Відгуки – найпотужніший елемент формування довіри. Саме тому, крім письмових відгуків, ми розмістили на сайті аудіо відгуки. Це записи розмов співробітників Vikna-UA із клієнтами. Іконка біля кожного такого відгуку показує загальну оцінку.
  • Крім відгуків, ми розмістили на сайті відеозапису, де співробітники компанії встановлюють двері та вікна, проводять ремонт балкону. Можна переглянути фотографії співробітників і одразу ж зв'язатися з ними.
  • На посадочних сторінках ми використали кілька сильних елементів Landing Page. Наприклад, яскраві точки захоплення, підкріплені акційними пропозиціями

Над проектом працювали:

  • SEO-фахівець: Сергій Вородін
  • Project manager: Олександр Матола
  • WEB-розробник: Юлія Сидоренко
  • Дизайнер: Тарас Митряков
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних

Проект Vikna-UA – яскравий приклад стратегічного підходу компанії StarMarketing до успіху наших клієнтів. Завдяки розробленій стратегії розвитку бренду, нам вдалося вже за кілька місяців (а якщо бути точнішими, через 5) роботи з сайтом збільшити відвідуваність з органічного пошуку в 4,2 рази.

У літній період конверсія сайту сягає 21% від унікальних відвідувачів. Це означає, що кожен 5-й унікальний відвідувач звертається до компанії.

Однак ми не зупиняємось на досягнутому та постійно доопрацьовуємо сайт з метою зниження показника відмов та підвищення конверсії, регулярно тестуємо нові канали залучення трафіку та працюємо над покращенням результатів з основних джерел трафіку, таких як SEO-просування та контекстна реклама.