Розробка корпоративного сайту компанії «Вiкна-експрес»
«Вiкна-експрес» — лідер роздрібного продажу металопластикових вікон у Києві та області. Основне завдання сайту – забезпечити ще більше продажів, залучити нових клієнтів, надати необхідну інформацію цільовій аудиторії та конвертувати відвідувача у заявку. Основна стратегія залучення трафіку – пошукові системи (SEO-просування та контекстна реклама).
Отримавши цю інформацію та заповнений від клієнта бриф, ми взялися до роботи.
Проводимо маркетингове дослідження
Ми розглянули проект Vikna-UA не лише з позиції SEO-просування, а з повнішої точки зору стратега-маркетолога. Нам хотілося розробити надійну стратегію розвитку цього бренду, яка б дала найкращий результат саме в довгостроковій перспективі.
Вирішено було оптимізувати весь сайт під ключові запити та створити унікальну посадкову сторінку під кожен популярний запит. Клієнт вирішив спробувати, і проект надійшов у розробку.
Оптимізація сайту під пошукові запити
Особливість компанії StarMarketing у тому, що ми маємо багатий досвід не лише в інтернет-рекламі, а й у розробці сайтів. Наш відділ SEO зробив аналіз ключових запитів користувачів та структурував їх.
Наприклад, вікна користувачі шукають найчастіше:
- за конкретним типом (стандартні, кольорові, енергозберігаючі тощо)
- за призначенням (до будинку чи квартири)
- за назвою виробників (Aluplast, Rehau, WDS тощо)
Для кожного з цих запитів ми розробили унікальну сторінку.
Проектуємо архітектуру сайту з розробленого нами тунелю продажів
Нова структура сайту є максимально зручною і дає користувачеві можливість отримати всю важливу для нього інформацію.
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- SEO-фахівець: Сергій Вородін
- Project manager: Олександр Матола
- WEB-розробник: Юлія Сидоренко
- Дизайнер: Тарас Митряков
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
Проект Vikna-UA – яскравий приклад стратегічного підходу компанії StarMarketing до успіху наших клієнтів. Завдяки розробленій стратегії розвитку бренду, нам вдалося вже за кілька місяців (а якщо бути точнішими, через 5) роботи з сайтом збільшити відвідуваність з органічного пошуку в 4,2 рази.
У літній період конверсія сайту сягає 21% від унікальних відвідувачів. Це означає, що кожен 5-й унікальний відвідувач звертається до компанії.
Однак ми не зупиняємось на досягнутому та постійно доопрацьовуємо сайт з метою зниження показника відмов та підвищення конверсії, регулярно тестуємо нові канали залучення трафіку та працюємо над покращенням результатів з основних джерел трафіку, таких як SEO-просування та контекстна реклама.