FREESTYLES. Промо-сайт із продажу презервативів
Клієнт звернувся до нас з метою створення сайту для реклами та підвищення довіри до їхнього бренду.
Насамперед ми розробили загальну стратегію рекламного просування і вже з неї вивели концепцію сайту. Вирішено було зробити яскравий, барвистий, привабливий промо-сайт, який запам'ятовуватиметься його відвідувачам.
Сайт повинен відкласти у підсвідомість відвідувача бренд, щоб побачивши його на полицях магазину люди розуміли, що це якісна продукція, яка вбереже їх від усіх можливих бід.
Креативний підхід до розробки сайту
Запропонована концепція клієнту сподобалася і ми взялися до роботи. Був розроблений яскравий дизайн, що запам'ятовується, з ефектом паралаксу.
Як нам вдалося досягти ефекту запам'ятовування. Акцент на деталях
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- Project manager: Олександр Матола
- WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
- Дизайнер: Євген Петрук
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
- SMM-фахівець: Оксана Дудник
Сайт став чудовим фундаментом у загальній стратегії просування компанії в інтернеті. Такий промо-сайт завжди викличе необхідну довіру у цільової аудиторії, запам'ятається і спливе у свідомості, коли людина вибиратиме продукт із цієї категорії товару на полицях у магазині, що у результаті дозволить зробити вибір на користь продукції компанії Freestyles.
Щомісячне зростання трафіку, відмінні поведінкові показники в Google.Analytics та Яндекс.Метриці є приємним результатом виконаної роботи.