Клієнт звернувся до нас з метою створення сайту для реклами та підвищення довіри до їхнього бренду.

Насамперед ми розробили загальну стратегію рекламного просування, і вже з неї вивели…


Клієнт звернувся до нас з метою створення сайту для реклами та підвищення довіри до їхнього бренду.

Насамперед ми розробили загальну стратегію рекламного просування і вже з неї вивели концепцію сайту. Вирішено було зробити яскравий, барвистий, привабливий промо-сайт, який запам'ятовуватиметься його відвідувачам.

Сайт повинен відкласти у підсвідомість відвідувача бренд, щоб побачивши його на полицях магазину люди розуміли, що це якісна продукція, яка вбереже їх від усіх можливих бід.


Запропонована концепція клієнту сподобалася і ми взялися до роботи. Був розроблений яскравий дизайн, що запам'ятовується, з ефектом паралаксу.

  • Красиві відверті картинки з романтичним відтінком, які орієнтовані на молодіжну аудиторію.
  • Назва компанії обігрується на сайті, його літери "слідують" за користувачем завдяки ефекту паралаксу. Ефект опрацьований плавно та красиво, викликає бажання скролити сайт далі і далі.

  • На упаковках презервативів зображено схематичні зображення пар. Ми вирішили обіграти їх і на сайті: по-перше, це сприятиме кращому запам'ятовуванню бренду та більшої впізнаваності. А по-друге, це яскраво та креативно, і це сподобається користувачам.

  • Як ми вже згадували, сайт розроблявся як частина рекламної стратегії. З огляду на специфіку продукції найбільш ефективним каналом реклами стануть соціальні мережі. Саме тому ми зробили заклик підписатися на паблики таким помітним та привабливим.

  • Ми вирішили навести на сайті низку смішних фотографій, на яких зображено презервативи. Така інформація завжди запам'ятовується завдяки позитивним емоціям, а також у користувача виникає бажання поділитися цікавим постом.

  • Ми надали користувачеві детальну інформацію про весь асортимент продукції. Кожному типу товару присвячений цілий екран, а м'який ефект паралаксу і елементи, що плавно змінюють один одного, викликає бажання прогортати далі і далі.

  • Звичайно ж, важлива не лише емоційна складова бренду, а й висока якість продукції. Саме тому ми наводимо на сайті інформацію про виробництво, контроль якості та сертифікати.

  • Відгуки — це один із найпотужніших елементів формування довіри, особливо коли справа стосується такої специфічної продукції, як презервативи. Адже не кожен готовий обговорювати цю тему з друзями.

Над проектом працювали:

  • Project manager: Олександр Матола
  • WEB-розробник: Дар'я Лукіянчук
  • Дизайнер: Євген Петрук
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних
  • SMM-фахівець: Оксана Дудник

Для команди StarMarketing промо-сайт офіційного імпортера презервативів Freestyles став чудовим та цікавим проектом, де ми змогли застосувати наш досвід та окремі напрацювання на користь клієнта.

Сайт став чудовим фундаментом у загальній стратегії просування компанії в інтернеті. Такий промо-сайт завжди викличе необхідну довіру у цільової аудиторії, запам'ятається і спливе у свідомості, коли людина вибиратиме продукт із цієї категорії товару на полицях у магазині, що у результаті дозволить зробити вибір на користь продукції компанії Freestyles.

Щомісячне зростання трафіку, відмінні поведінкові показники в Google.Analytics та Яндекс.Метриці є приємним результатом виконаної роботи.