«Вiкна-експрес» — лідер роздрібного продажу металопластикових вікон у Києві та області. Клієнт поставив завдання збільшити кількість відвідувань із органічного пошуку, який у свою чергу…



«Вiкна-експрес» — лідер роздрібного продажу металопластикових вікон у Києві та області. Клієнт поставив завдання збільшити кількість відвідувань з органічного пошуку, який у свою чергу має конвертуватися у реальні заявки та замовлення. Тематика, що просувається – вікна по Києву та Київській області.



Будь-який проект ми завжди починаємо з обов'язкового маркетингового дослідження. До нього входить насамперед детальне вивчення:

  • бізнесу клієнта (настільки детальне, наскільки дозволяє клієнт та час/ресурси на його вивчення),
  • реальних конкурентів (за словами клієнта),
  • онлайнових конкурентів (сайти, що активно просуваються в онлайні)

Маркетингове дослідження проводиться декількома різнопрофільними експертами, всі результати зводяться докупи, підсумовуються і передаються проектній команді для подальшої роботи.

Ми проаналізували ключові запити користувачів і виявили, що користувачі найчастіше шукають вікна:

  • конкретного типу (стандартні, кольорові, енергозберігаючі тощо);
  • призначення (в будинок чи квартиру);
  • за назвою виробників (Aluplast, Rehau, WDS тощо).




Ніша, в якій працює компанія vikna-ua, характеризується надзвичайно високою конкуренцією, оскільки пропозицій на ринку дуже багато. Потрібне сильне, свіже рішення, яке дозволить обійти конкурентів та вийти на перші позиції в Google та Яндекс.

Ми підійшли до проекту Vikna-UA з позиції маркетолога та розробили надійну стратегію розвитку, яка дасть найкращий результат як у короткостроковій, так і в довгостроковій перспективі.

Вирішено було оптимізувати весь сайт під ключові запити, створити унікальну сторінку для посадки під кожен популярний запит. Клієнт вирішив спробувати, і ми підключили до проекту відділ WEB-розробки.




Не секрет, що для органічного просування сайту дуже важливим є унікальний контент. Однак наповнювати сайт малоінформативними сеотекстами — далеко не найкраще рішення. Ми вирішили поєднати приємне з корисним та створили блог.

Тут публікуються корисні статті на теми, цікаві потенційному покупцю. Наприклад:

  • Особливості монтажу пластикових вікон взимку
  • Вентиляція у квартирі з пластиковими вікнами
  • Як встановити жалюзі на металопластикові вікна і т.п.




Крім оптимізації структури сайту під пошукові запити та наповнення сайту унікальним корисним контентом, була також проведена робота з соціальними сигналами та з масою посилань.

Вже через кілька (якщо бути точнішими, через 5) місяців роботи з сайтом відвідуваність з органічного пошуку збільшилась у 4,2 рази.



    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Катерина
    Web developer