Компанія Цитрус представляє в Україні низку брендів ексклюзивно або на умовах офіційного партнерства. Серед них: Puro, Just Cavalli, SGP, Beats, Hugo Boss, Huawei та інші.



Компанія Цитрус представляє в Україні низку брендів ексклюзивно або на умовах офіційного партнерства. Серед них: Puro, Just Cavalli, SGP, Beats, Hugo Boss, Huawei та інші.

Цитрус є лідером продажу продукції Apple в Україні, експертом цього бренду. Клієнт був спантеличений тим, що відвідувачі інтернет-магазину не бачать цієї важливої конкурентної переваги.

Таким чином, клієнт поставив собі за мету:

Транслюватиме відвідувачам інтернет-магазину ексклюзивність, вигоди придбання оригінальної продукції низки фокусних брендів саме в Цитрусі.

Завдання, пов'язані з цією метою:

  1. Дистанціюватися від компаній, що становлять не оригінальну або не сертифіковану продукцію.
  2. Наголосити на перевагах, унікальні характеристики продукції фокусних брендів.
  3. Донести переваги придбання продукції фокусних брендів саме у Цитрусі.



Поставлену клієнтом мету StarMarketing вирішував комплексно, тобто надаючи одразу кілька послуг, які разом створювали ефект синергії. Були задіяні:

  • оптимізація посадкових сторінок під рекламу
  • відео-реклама у Youtube
  • контекстна реклама та просування в соцмережах

У SMM було використано кілька технологій. Подробиці далі!”



Концепція конкурсу:

BeatsbyDre і Цитрус починають війну проти поганого звуку. Для цього вони вербують добровольців, таких же хлопців і дівчат, яким не подобається погане звучання, баси, що давлять, і контакти, що відходять.

"А ти готовий вступити в загін Цитруса?" Адже серед новобранців будуть не лише розіграні нові навушники Beats Solo HD або діджейські Beats Mixr, але також перші 20 учасників отримають картку на знижку 10% на купівлю навушників Beats від Цитрусу!

Для участі в акції добровольцям необхідно зняти відео на мобільний телефон, де вони знищують свої старі навушники і кажуть “Цитрус, ми з тобою! Війна проти поганого звуку починається” і викладають ролик на свою сторінку з хештегом # слоганакції.




“Таргетинг рекламної компанії VKontakte: Розробка банерів та рекламних меседжів, підбір релевантних груп для націлення, оптимізація РК.

Ідея банерів розрахована на ефект наслідування кумира. Слоган говорив: "Твої кумири носять Beats!"


  1. Зростання інтересу до бренду

  1. 1000 цільових переходів з Facebook потенційної ЦА

  1. 1000 цільових переходів з ВКонтакті потенційної ЦА

  1. Збільшення кількості передплатників Facebook та ВКонтакті

Складність акції полягала в тому, щоб спонукати користувачів соцмереж зробити необхідну дію і розлучитися з неякісними навушниками найжорстокішим чином - розбивши їх. Погодьтеся, всі здатні на таке. Завжди є сумніви: "А раптом не виграю і що робити?"

  • Push-акції силами співробітників STAR Marketing: купівля 5 найдешевших навушників та показове їх знищення (з різними фонами, сценарієм та текстами), викладання на свою сторінку роликів.

  • Рекламуючи публікації на ресурсах Цитрус.

  • Сторінка на сайті Цитрусу з описом акції (куди додаватимуться вже зроблені ролики).



Учасники були дуже оригінальні та нещадні у своїх відео. Навушники знищували за допомогою ковзанки, розбивали молотком, топтали в багнюці, кидали в море з величезної висоти, розбивали об стіну, рвали і топили в ополонці тощо. вони постраждали у сварці між закоханими персонажами коміксу.


Над проектом працювали:

  • SMM-фахівець: Оксана Дудник
  • Дизайнер: Ольга Мілевич
  • Акаунт-менеджер: Настя Черемних
  • Project manager: Олександр Матола

Через конфіденційність ми не можемо відкрити абсолютні цифри результатів проведеного конкурсу. Але можемо поділитись деякими відносними значеннями.

За результатами проведених робіт було отримано в 4 рази більше переходів із Вконтакту, ніж заплановано, за вдвічі менших витрат! Вартість кліка з Вконтакте виявилася майже у 8 разів меншою, вартості кліка з Facebook.

За період проведення конкурсу в інтернет-магазині було зафіксовано зростання продажу навушників фірми Beats, а також супутніх товарів (за даними електронної торгівлі). Загальна ROI перевищила 200%.

    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Vadym
    Chief Executive Officer