Цитрус. Конкурс "Війна шумів"
Компанія Цитрус представляє в Україні низку брендів ексклюзивно або на умовах офіційного партнерства. Серед них: Puro, Just Cavalli, SGP, Beats, Hugo Boss, Huawei та інші.
Цитрус є лідером продажу продукції Apple в Україні, експертом цього бренду. Клієнт був спантеличений тим, що відвідувачі інтернет-магазину не бачать цієї важливої конкурентної переваги.
Таким чином, клієнт поставив собі за мету:
Транслюватиме відвідувачам інтернет-магазину ексклюзивність, вигоди придбання оригінальної продукції низки фокусних брендів саме в Цитрусі.
Завдання, пов'язані з цією метою:
- Дистанціюватися від компаній, що становлять не оригінальну або не сертифіковану продукцію.
- Наголосити на перевагах, унікальні характеристики продукції фокусних брендів.
- Донести переваги придбання продукції фокусних брендів саме у Цитрусі.
У пошуках рішення...
Поставлену клієнтом мету StarMarketing вирішував комплексно, тобто надаючи одразу кілька послуг, які разом створювали ефект синергії. Були задіяні:
- оптимізація посадкових сторінок під рекламу
- відео-реклама у Youtube
- контекстна реклама та просування в соцмережах
У SMM було використано кілька технологій. Подробиці далі!”
Проведення акції/конкурсу у соцмережах. Наповнення групи, постінг та активності
Концепція конкурсу:
BeatsbyDre і Цитрус починають війну проти поганого звуку. Для цього вони вербують добровольців, таких же хлопців і дівчат, яким не подобається погане звучання, баси, що давлять, і контакти, що відходять.
"А ти готовий вступити в загін Цитруса?" Адже серед новобранців будуть не лише розіграні нові навушники Beats Solo HD або діджейські Beats Mixr, але також перші 20 учасників отримають картку на знижку 10% на купівлю навушників Beats від Цитрусу!
Для участі в акції добровольцям необхідно зняти відео на мобільний телефон, де вони знищують свої старі навушники і кажуть “Цитрус, ми з тобою! Війна проти поганого звуку починається” і викладають ролик на свою сторінку з хештегом # слоганакції.
Твої кумири носять Beats! Ефект наслідування
“Таргетинг рекламної компанії VKontakte: Розробка банерів та рекламних меседжів, підбір релевантних груп для націлення, оптимізація РК.
Ідея банерів розрахована на ефект наслідування кумира. Слоган говорив: "Твої кумири носять Beats!"
SMM-команда поставила перед собою такі цілі:
- Зростання інтересу до бренду
- 1000 цільових переходів з Facebook потенційної ЦА
- 1000 цільових переходів з ВКонтакті потенційної ЦА
- Збільшення кількості передплатників Facebook та ВКонтакті
Складність акції полягала в тому, щоб спонукати користувачів соцмереж зробити необхідну дію і розлучитися з неякісними навушниками найжорстокішим чином - розбивши їх. Погодьтеся, всі здатні на таке. Завжди є сумніви: "А раптом не виграю і що робити?"
Методи вирішення складнощів:
У результаті нам вдалося досягти високої залучення користувачів. Кількість учасників, які зняли відео - 19
Учасники були дуже оригінальні та нещадні у своїх відео. Навушники знищували за допомогою ковзанки, розбивали молотком, топтали в багнюці, кидали в море з величезної висоти, розбивали об стіну, рвали і топили в ополонці тощо. вони постраждали у сварці між закоханими персонажами коміксу.
Відео учасників
Підбиваючи підсумки
Над проектом працювали:
- SMM-фахівець: Оксана Дудник
- Дизайнер: Ольга Мілевич
- Акаунт-менеджер: Настя Черемних
- Project manager: Олександр Матола
За результатами проведених робіт було отримано в 4 рази більше переходів із Вконтакту, ніж заплановано, за вдвічі менших витрат! Вартість кліка з Вконтакте виявилася майже у 8 разів меншою, вартості кліка з Facebook.
За період проведення конкурсу в інтернет-магазині було зафіксовано зростання продажу навушників фірми Beats, а також супутніх товарів (за даними електронної торгівлі). Загальна ROI перевищила 200%.