Більше 100 лідів за 9,1$ за 4 місяці. +2500 переглядів сторінок, 0.18$ середній CPC (ціна за клік за посиланням) та 1.36$ середній CPM (ціна за 1 000 показів) для інтернет-магазину будівельних матеріалів.

Характеристики проекту


  • Ціль: пошук лідів для продажу покрівельних матеріалів та супутніх товарів
  • Рекламні системи: реклама у Facebook
  • Тематика: інтернет-магазин будівельних матеріалів
  • Рекламний бюджет Facebook:200$ на місяць
  • Регіон: Україна, Одеса
  • Конкуренція: низька
  • Цільова аудиторія: люди, які збираються замінити покрівлю або будують будинок
  • Стратегія: запуск реклами на аудиторію за інтересами, за номерами телефонів та lal, а також на широку аудиторію
  • Рекламна мета: ліди та продажі з сайту
  • Період реклами: серпень – листопад 2021



Кейс: залучення лідів із Facebook для інтернет-магазину будівельних матеріалів




Запуск та оптимізація реклами 

Для цього проекту ми вибрали два варіанти пошуку лідів: лідформи Facebook та квіз. Перед командою стала мета знайти тих, кому потрібно замінити покрівлю або хто будує будинок і шукає матеріали. Лідформа та квіз стали ідеальними інструментами, вони давали користувачеві інформацію про товар та його варіанти, а також відсіювали випадкові заявки за рахунок кількох кроків перевірки. Разом із власником бізнесу ми склали список питань. Візуал відповідав дизайну сайту підвищення впізнаваності, приклади матеріалів також взяті з сайту. Розробили кілька варіантів креативів, нижче найрезультативніші з них. Аудиторію обрали 10% від усіх відвідувачів сайту за 30 днів, обмежили територіально. Мета «перегляд сторінок», щоб збільшити трафік і навчити встановлений на квіз Facebook Pixel. Паралельно запустили рекламу каталогу товарів для ремаркетингу, щоби повернути відвідувачів сайту до покупок, таргетувалися на тих, хто подивився чи додав у кошик, але не зробив покупку. За 5 днів ми отримали 41 перехід на квіз, але лише 1 лід. Ремаркетинг покупок не приніс, і ми відключили його 11 серпня.

10 серпня запустили рекламу на лідформи Facebook, обравши ту саму аудиторію, що й на квіз, але виключили сторінки, що взаємодіяли з рекламою та публікаціями. Також запустили другу рекламу на квіз, з аудиторією з бази номерів та lal на них. Вся реклама була обмежена географічно. З 13 по 16 серпня було тимчасово відключено рекламу на lal з аудиторії сайту. Креативи були з невеликими варіаціями, але схожі за типажем на представлений нижче. За 5 днів ми зібрали 12 лідів, 7 із яких були з лідформи.

У період з 16 по 20 серпня було проведено оптимізацію бюджетів, ми перебудували кампанії, відредагували список питань та вирву продажів, зробили нові креативи, продумали систему бонусів за проходження та запустили оновлену рекламу на лідформи та квіз. Але скріншот вони позначені як NewBudget. За цей час прийшло 13 лідів. З 21 по 25 серпня роботу призупинили

З 25 серпня до 13 вересня ці кампанії знову запустилися, оновлюючись у процесі, і принесли 14 лідів.

13 вересня на запит клієнта ми зробили рекламу для водостічної системи. Спершу запустили з метою конверсій на сайт, за 3 дні отримали одну заявку та змінили на квіз. Аудиторія складалася з номерів телефонів клієнтів, відвідувачів сторінок водостоку за 30 днів та схожу на них аудиторію у 5%, також додали інтереси з водостоку. За два тижні квіз приніс 5 лідів. Кампанія за покрівельними матеріалами принесла 16 лідів.

28 вересня було прийнято рішення підвищити відвідуваність сайту та впізнаваність компанії, налаштувавши рекламу з метою охоплення на один тиждень. З 28 вересня до 5 жовтня вона принесла майже 600 нових відвідувачів. За рахунок цього ми краще навчили піксель та уточнили цільову аудиторію для алгоритмів Facebook. Ще за цей тиждень був 1 дзвінок та 3 ліди з сайту з кампанії з рекламування водостічних систем та 6 лідів за покрівельними матеріалами.

З 6 по 21 жовтня ми зафіксували 17 лідів, 2 з яких з водостічних систем та 8 через лідформи. 22 жовтня ми злили дві групи оголошень в одну, для збільшення бюджету групи та широкого таргетування. Наступні 10 днів принесли 6 лідів. 3 листопада запустили рекламу підшивки на прохання клієнта, покупок на сайті вона не принесла, але принесла 2 дзвінки та 1 замовлення через кошик. Інші кампанії за цей час принесли 12 лідів, їхня кількість повільно падала у зв'язку із закінченням сезону. 30 листопада ми припинили роботи до нового сезону.

Результати за весь період роботи (4 місяці):

98

Лідов з Facebook

9,1$

Ціна за лід

0,18 $

Середній CPC (ціна за клік за посиланням)

2 561

Переглядів цільових сторінок

1,36$

Середній CPM (ціна за 1 000 показів)