Період просування:
з 1 листопада 2022 року по сьогоднішній день.
Тип реклами:
Google реклама.
Назва компанії:
Market-vikna.com.ua - виробництво металопластикових вікон і дверей.
Регіон просування:
Київ і Харків
Посилання на сайт проєкту:
Market-vikna.com.ua
Для будь-якого маркетолога завжди постає складне завдання ефективного просування і постійного пошуку нових точок зростання в традиційно конкурентних сферах, особливо в періоди підвищеного попиту. Одним із таких прикладів є сегмент "металопластикових вікон".
На прикладі нашої роботи вдалося досягти рентабельності реклами для нашого клієнта.
Особливості проєкту:
"Компанія 'Маркет Вікна' спеціалізується на виробництві, консультуванні, доставці та встановленні металопластикових профілів. Також пропонуємо готові рішення.
Наразі співпрацює з сімома брендами: KBE, Viknaroff, Rehau, WDS, Steko, Osnova, Veka."
Клієнт звернувся на початку листопада 2022 року, у період низького сезону.
Основним завданням було підвищення впізнаваності бренду і формування клієнтської бази до початку нового сезону.
Етапи робіт над просуванням пластикових вікон і дверей у Google рекламі:
Первинна підготовка і запуск реклами:
- Сайт почав просуватися через Google рекламу одразу після його створення, водночас не використовувалися інші способи просування.
- Перед створенням сайту клієнту було рекомендовано зробити його інтернет-магазином, щоб надалі ми могли запустити торгові кампанії в Google, оскільки вони на практиці показують кращі результати, ніж кампанії в пошуковій системі.
- Крім основних параметрів для фіду в Merchant Center було рекомендовано впровадити змінну [brand], яка дасть змогу проводити додатковий аналіз ефективності за різними брендами вікон.
- Було виконано підбір ключових фраз. У цій сфері спостерігається висока конкуренція з високою вартістю кліка, тому необхідно було підібрати найточніші ключові фрази, з огляду на більш загальні запити користувачів. У семантиці були виділені особливо ті запити, де згадувалися назви конкретних населених пунктів і брендів віконних систем.
Налаштування відстеження конверсій у Google Ads і Google Analytics 4:
На цьому проєкті було встановлено такі цілі:
- Оформлення замовлення через кошик
- Надсилання форми для виклику замірника
- Запит дзвінка через Гетколл від Бінотел
- Прямий дзвінок у компанію
Подальша оптимізація реклами пластикових вікон:
- Через високу конкуренцію і середню вартість кліка в районі 20 грн в пошукових кампаніях при вартості конверсії близько 1500 грн в середньому, ми після необхідних доробок на сайті почали проходити модерацію і запускати Торгові кампанії в Google.
- У середньому вартість кліка в торгових кампаніях виявилася 4,47 грн за клік, а вартість конверсії склала 500 грн. Це дало змогу зменшити вартість цільового ліда в 3 рази і вартість кліка в 4,5 рази.
- Надалі, ми почали тестувати різні кампанії з різними налаштуваннями, окрім вищезгаданих Торгових кампаній (Мерчант центр).
- Завдяки поступовій оптимізації ми почали отримувати рентабельні показники, що відповідають встановленим клієнтом KPI (у середньому 380 грн за конверсію).
Було:
Стало:
Результати оптимізації Google реклами металопластикових вікон
Графік зміни вартості конверсії, кліків, бюджетів у Google Ads (Київ + Харків)
Висновки за кейсом
Навіть у висококонкурентних нішах можна знайти методи просування, які об'єднають у собі необхідну ефективність для досягнення необхідних результатів. У процесі просування проєкту "МАРКЕТ ВІКНА" нам вдалося знизити початкову середню вартість кліка майже в 5 разів, а вартість конверсії - в 3 рази завдяки ефективній оптимізації, виявленню точок зростання і вибору правильних маркетингових інструментів.