Маркет Вікна Київ

Період просування:
з 1 листопада 2022 року по сьогоднішній день.


Тип реклами:
Google реклама.


Назва компанії:
Market-vikna.com.ua - виробництво металопластикових вікон і дверей.


Регіон просування:
Київ і Харків


Посилання на сайт проєкту:
Market-vikna.com.ua




Для будь-якого маркетолога завжди постає складне завдання ефективного просування і постійного пошуку нових точок зростання в традиційно конкурентних сферах, особливо в періоди підвищеного попиту. Одним із таких прикладів є сегмент "металопластикових вікон".
На прикладі нашої роботи вдалося досягти рентабельності реклами для нашого клієнта.



Особливості проєкту:

   "Компанія 'Маркет Вікна' спеціалізується на виробництві, консультуванні, доставці та встановленні металопластикових профілів. Також пропонуємо готові рішення.

   Наразі співпрацює з сімома брендами: KBE, Viknaroff, Rehau, WDS, Steko, Osnova, Veka."

   Клієнт звернувся на початку листопада 2022 року, у період низького сезону.

   Основним завданням було підвищення впізнаваності бренду і формування клієнтської бази до початку нового сезону.





Етапи робіт над просуванням пластикових вікон і дверей у Google рекламі:


Первинна підготовка і запуск реклами:


  • Сайт почав просуватися через Google рекламу одразу після його створення, водночас не використовувалися інші способи просування.
  • Перед створенням сайту клієнту було рекомендовано зробити його інтернет-магазином, щоб надалі ми могли запустити торгові кампанії в Google, оскільки вони на практиці показують кращі результати, ніж кампанії в пошуковій системі.
  • Крім основних параметрів для фіду в Merchant Center було рекомендовано впровадити змінну [brand], яка дасть змогу проводити додатковий аналіз ефективності за різними брендами вікон.
  • Було виконано підбір ключових фраз. У цій сфері спостерігається висока конкуренція з високою вартістю кліка, тому необхідно було підібрати найточніші ключові фрази, з огляду на більш загальні запити користувачів. У семантиці були виділені особливо ті запити, де згадувалися назви конкретних населених пунктів і брендів віконних систем.




Налаштування відстеження конверсій у Google Ads і Google Analytics 4:



Одним із початкових і ключових кроків перед запуском реклами є правильне налаштування цілей (конверсій) для аналізу, машинного навчання та оптимізації рекламної кампанії. Ці дані будуть орієнтовними як для фахівця, так і для самої рекламної платформи Google. Якщо цілі налаштовані невірно, це може призвести до помилкового аналізу реклами та неправильних висновків.

На цьому проєкті було встановлено такі цілі:

  • Оформлення замовлення через кошик
  • Надсилання форми для виклику замірника
  • Запит дзвінка через Гетколл від Бінотел
  • Прямий дзвінок у компанію


Подальша оптимізація реклами пластикових вікон:


  • Через високу конкуренцію і середню вартість кліка в районі 20 грн в пошукових кампаніях при вартості конверсії близько 1500 грн в середньому, ми після необхідних доробок на сайті почали проходити модерацію і запускати Торгові кампанії в Google.
  • У середньому вартість кліка в торгових кампаніях виявилася 4,47 грн за клік, а вартість конверсії склала 500 грн. Це дало змогу зменшити вартість цільового ліда в 3 рази і вартість кліка в 4,5 рази.
  • Надалі, ми почали тестувати різні кампанії з різними налаштуваннями, окрім вищезгаданих Торгових кампаній (Мерчант центр). 
  • Завдяки поступовій оптимізації ми почали отримувати рентабельні показники, що відповідають встановленим клієнтом KPI (у середньому 380 грн за конверсію).


Було:


Стало:






Результати оптимізації Google реклами металопластикових вікон



Графік Google Ads вікна


Графік зміни вартості конверсії, кліків, бюджетів у Google Ads (Київ + Харків)





Висновки за кейсом

Навіть у висококонкурентних нішах можна знайти методи просування, які об'єднають у собі необхідну ефективність для досягнення необхідних результатів. У процесі просування проєкту "МАРКЕТ ВІКНА" нам вдалося знизити початкову середню вартість кліка майже в 5 разів, а вартість конверсії - в 3 рази завдяки ефективній оптимізації, виявленню точок зростання і вибору правильних маркетингових інструментів.







    Хочеш також? Надсилай заявку на безкоштовний аудит!

    Ім'я

    Email

    Телефон

    Надіслати заявку до відділу продажу:КиївОдесаІнше місто

    Що вас цікавить насамперед?SEO просування сайтуРеклама у GoogleРеклама у FacebookРеклама у InstagramРеклама у YoutubeРеклама у TikTokРеклама у YoutubeРеклама у LinkedinWEB розробкаінше

    Вкажіть ваш сайт та напишіть коментар до заявки

    Катерина
    Web developer