Понад 17 800 передплатників та 50 продажів. Розкрутка облікового запису TikTok менш ніж за 3 місяці. Майже 30 000 переходів у профіль, 400 коментарів та 140 000 лайків для бренду спортивного жіночого одягу.

Характеристики проекту


  • Ціль: тестування нового каналу продажів, підвищення впізнаваності бренду в соцмережі, що швидко зростає.
  • Рекламні системи: реклама у TikTok
  • Тематика: бренд жіночого спортивного одягу
  • Рекламний бюджет TikTok: 1200$ на місяць на тест, після постійно підвищувався, поки не досяг 4000$ на місяць
  • Регіон: Україна, на даний момент платформа не дозволяє сегментувати рекламу по регіонах
  • Конкуренція: з початку запуску конкуренція була дуже низька, але після введення можливості рекламуватися не через агенції багаторазово зросла
  • Цільова аудиторія: жінки старше 21 року, амбітні та сучасні
  • Стратегія: запуск реклами на аудиторію за інтересами, за номерами телефонів та lal, а також на широку аудиторію
  • Рекламна мета: передплатники сторінки в TikTok та конверсії з сайту
  • Період реклами:з кінця вересня 2021 року до тепер

Кейс: набір передплатників та продажу в TikTok для бренду жіночого спортивного одягу



TikTok – нова соціальна мережа, яка орієнтована на формат коротких відеороликів. У ній створюються нові тренди, народжуються нові лідери думок та блогери, а компанії легко можуть привернути увагу до своїх товарів та послуг. Слоган TikTok for Business: «Не робіть реклами. Робіть «ТікТокі», що показує наївність і ненав'язливість реклами на платформі. Також, за статистикою, 60% всіх користувачів перебувають у віці 18-35 років, що говорить про платоспроможність.



Запуск та оптимізація реклами бренду жіночого спортивного одягу

Стратегія реклами у TikTok

Насамперед ми випробували рекламу за інтересами, обмеживши її за часом і зі ставкою в 5$ за конверсію. Вже на третій день роботи ця стратегія принесла перший продаж і за 10 днів ми зафіксували 16 продажів по 10.52$ за кожну.
показники за 20-30 вересня конверсії

Також за кілька днів запустили рекламу на перегляди відео. На той момент багато функцій надавалися лише на запит, тому ми відразу подали заявку на доступ до такого обмеженого функціоналу, як просування профілю, аудиторія за номерами телефонів, преміум аудиторія та реклама колекцій. Для перегляду відео ми також обрали аудиторію за інтересами, але не обмежували час. Ставка була на рівні 4$ за 1000 переглядів 6 секунд відео.
показники за 20-30 вересня передплатники

На початку жовтня ми встановили Pixel Developer Mode, який дозволив точніше визначати конверсії з реклами. Також запустили рекламу з метою додавання товарів у кошик, на автоставці, щоб зібрати аудиторію. Вона принесла 9 продажів за цей час. Реклама на конверсію купівлі перестала давати результат, незважаючи на поступове підвищення ставки до максимально можливої зміни аудиторії. Вона пропрацювала до 6 жовтня та була відключена.
1-15 жовтня

20 жовтня було відключено кампанію з конверсій, а 22 – за залученістю у зв'язку із затримками надходження коштів на рахунок з боку TikTok. З 16 жовтня ми запустили кампанію з нової мети – Залучення – Передплати. Ця кампанія була вкрай результативною, вона принесла більше 5000 передплатників по 0.03$ в середньому. Компанія на додавання в кошик продажів за цей час не принесла, проте Google Аналітика зафіксувала три продажі через асоційовані конверсії. Це пов'язано з тим, що TikTok надає конверсії собі, тільки якщо дія була здійснена всередині вбудованого браузера.
16-22 жовтня

У листопаді гроші зайшли, і ми знову включили рекламу на Передплати. Результати були трохи гіршими, але все ще дуже хороші. Ми набрали ще майже 6000 передплатників по 0,10$ у середньому, але 14 листопада ціна різко підскочила. Найімовірніше, це пов'язано з відкриттям рекламних кабінетів для всіх в Україні, що підвищило конкуренцію на аукціоні. Також нам відкрили можливість рекламувати каталог товарів, але він майже не показувався ні на автоставці, ні на різних ручних ставках і не приніс результатів за 12 днів (було 4 асоційовані конверсії в Google Аналітиці), тому його відключили.
2-13 листопада

Для тестування ми теж відкрили рекламний кабінет не через агенцію, об'єднали акаунти в одному бізнес-кабінеті, що дало можливість обмінюватися аудиторіями. За 20 днів він приніс 5 замовлень (12 через Google Аналітику) і був тимчасово відключений 30 листопада на прохання клієнта
11-30 листопада саморег

На агентському акаунті ми залишили кампанію за передплатниками, яка зараз стабільно працює та приносить передплатників, а також знайомить аудиторію з новими товарами бренду.
14 листопада -10 грудня

Підбір креативів

Креативи надає клієнт, вони відмінної якості, зроблені під платформу з урахуванням всіх вимог і вливаються в стрічку.

Реклама три ідеальні костюмиРеклама оверсайз штаниРеклама верхнього одягу до костюма