Інтернет-магазин будівельних матеріалів "Ital Keramika"
Компанія "Італ Кераміка" - одна з найбільших постачальників будівельних матеріалів на півдні України. Для виходу на новий рівень та охоплення раніше не порушеного онлайн сектору з метою зміцнення конкурентних позицій. А також з метою подальшого відкриття повноцінного онлайн-магазину та залучення до нього покупців постало питання про необхідність розробки сучасного сайту-каталогу для компанії з описом усіх переваг компанії, який би виконував такі завдання:
- початок продажів через інтернет
- зростання цільового трафіку регіоном за рахунок повного каталогу всіх товарів
- пошук нових партнерів в інших регіонах та за межами країни
- демонстрація повного списку послуг компанії "Італ Кераміка"
- зручність пошуку потрібної продукції за рахунок правильної структури сайту як професіоналами будівельниками, так і просто покупців
- підвищення впізнаваності нового бренду "Буд Хіт"
Загальні завдання
Стояло завдання створити сучасний та зручний сайт, який поєднає в собі повноцінний каталог усіх товарів компанії (більше 30 000 товарів) та опис усіх послуг, які надає компанія. При цьому необхідно було врахувати побажання клієнта в дизайні сайту, перехід від одного бренду в інший, а також зробити сайт навігацією по сайту.
Системою управління було обрано CMS OpenCart — сучасну та популярну CMS, яка ідеально підходить під інтернет-магазин і дає можливість створювати сторінки послуг, великим плюсом є можливість швидко наповнювати каталог сайту через адмін панель сайту.
Проектування сайту
На етапі створення структури та прототипів сайту ми провели такі роботи:
- вивчили даний ринок в інтернеті та всіх конкурентів компанії та виділили сильні сторони сайтів та маркетингових рішень
- враховуючи особливості компанії та ринку будівельних матеріалів склали найбільш правильну структуру сайту, розділили каталог та послуги, всі службові та менш важливі сторінки винесли в окремі пункти, щоб акцентувати увагу на каталозі та послугах компанії, також при розробці врахували мультимовність сайту
- Так як товари досить специфічні та описати в картці товару їх буває досить складно, додали можливість завантаження PDF-файлу з детальною інформацією для кожного товару та всіма можливими варіаціями. Також є можливість переглянути повний каталог товарів, перебуваючи абсолютно на будь-якій сторінці сайту
- за однією з вимог клієнта до сайту детально пропрацювали такі розділи як “Кар'єра”, “Шоу рум” та “Центр комплектації” — що не характерне для сайту-каталогу, але важливо для повного розуміння всього сервісу компанії
- для збільшення конверсій та максимально комфортного перегляду товарів для користувачів були додані “ненав'язливі” форми зворотного зв'язку на кожну сторінку
- дуже важливою була сторінка "Контакти", оскільки компанія має кілька складів по всій області і потрібно було показати кожен склад на карті з окремими контактами
Були розроблені прототипи всіх шаблонів сайту з урахуванням структури та всіх особливостей нового сайту.
Розробка дизайну
При розробці дизайну стояло складне завдання показати перехід одного бренду до іншого. Дизайнер чудово впорався із завданням.
Необхідно було показати з перших секунд перебування на сайті, чим займається дана компанія, було прийнято рішення додати кам'яну кладку на задній фон.
Дизайн розроблявся адаптивним під усі найпопулярніші розширення - що дозволяє комфортно користуватися сайтом як з комп'ютерної версії, так і з мобільної та планшетної. Мобільна версія сайту розроблялася в стилі сучасного мобільного сайту, з мінімальною кількістю "кнопок і форм, що заважають".
Були правильно розставлені акценти на товар і на всі конверсійні елементи (форми зворотного зв'язку) на сторінках, щоб не відволікати відвідувачів на другорядні деталі.
Технічні та маркетингові рішення
Оплата і доставка
При створенні картки товару в адмін панелі сайту можна додати унікальні для неї способи доставки та оплати, для будівельних матеріалів це дуже актуально, враховуючи можливі габарити покупок.Центр комплектації
Було створено окремий каталог товарів зі своїми брендами, категоріями та атрибутами та фільтрами, що належать до центру комплектації, але окремий товар може бути винесений і до основного каталогу продукції (якщо він доступний до готельного продажу).Форми зворотного зв'язку
У цій тематиці дуже важлива консультація менеджера перед остаточним замовленням товару, з урахуванням цього на сайт були додані форми зв'язку з менеджером або уточненням деталей по товару — у картці товару, щоб клієнт не йшов з сторінки, що його цікавить.Інші рішення
- Мультимовність сайту – українська та російська версії сайту.
- Модуль пошуку по сайту, який відразу підтягує шукані товари до пошуку, що заощаджує час користувача.
- Модуль супутніх товарів - можливість до кожного товару додати супутні товари.
- і багато іншого…
SEO-оптимізація
Наша компанія підходить до розробки нового сайту з усією відповідальність. Тому ми закладаємо основні найважливіші завдання із SEO-оптимізації сайту в розробку сайту. Щоб новий сайт був привабливим для пошукових систем і одночасно правильно індексувався.
Під час розробки сайту ми передбачили:
- побудували правильну структуру каталогу товарів для SEO-оптимізації
- правильно виконали "хлібні крихти" - вони зручні для користувачів і "привабливі" для пошукових систем
- заклали правильну структуру URL-адрес
- встановили та налаштували найнеобхідніші для викладення сайту SEO-плагіни
- налаштували коректні мовні версії сайту
Трохи статистики
людина працювала над проектом
зайняли розробка та погодження ТЗ, маркетингове дослідження та прототипування сайту
різних прототипів розроблено під час проектування сайту
макету сторінок розроблено дизайнером
зайняла робота програмістів (більша частина з них пішла на розробку функціоналу в адмін-панелі)
у сумі витрачено SEO-фахівцем та менеджером на складання плану робіт зі стартової SEO-оптимізації та її програмну реалізацію